Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!

Van egy eladó kartervédőm, ha valaki endúrózik is a drz-vel.
Tudok az árából engedni...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
hallod, jó sok biztosítást fizetsz, nekem egész évre 12ezerből megvan
egyáltalán nem szervízigényes, a legmegbízhatóbb motorok egyike. E verzió erősebb, de kevés az utcai használatra jól felszerelt darab, + üzemórás, de abból is a legtartósabb fajta, olajcserére odafigyelsz akkor nincs gond. S verzió 10 lóval soványabb. SM meg úgy jó, ahogy van. Olajcsere 3-4ezer km-enként meglegyen, minőségi olajjal 8-10 ezerből megvan. Nekem 19 évesen fél éves Ak. jogsival (enyém papíron 24kW) a biztosítás 15ezer negyedévente. +vmennyi adó is van rá, de az nem vészes. Fenntartási költség kb. ennyi. Dugócseréig 50-60ezret elmennek, ha odafigyelnek rájuk (S, SM) Összefoglalva csak ajánlani tudom, de ha visszaolvasol a többiek is hasonló véleményen vannak
Látom a képeid közt ott a fém fékcső. Az neked miért lóg ki? nem jó hozzá a gyári felfogató bilincs vagy csak nem raktad bele?
Köszi a képeket.
Mi az a zsugorcső? és az mi célt szolgál? Az olajat hogyan tudom leereszteni és aztán feltölteni ha kicseréltem a csövet. Nekem azt mondta a nagyvasból a fickó hogy az egyik végét felrakom egy satuba, a másikat meg a motoron rakjam fel. Csak nem értettem hogy miért.
Nincs buktató,de oda kell figyelni hány fokos fittinget veszel,meg mérd át százszor az egészet! Én egy kis zsugorcsövet tettem pluszba fel a végekre. Olyan nyomáspontom lett,mintha valamibe beleütközne a fékkar
Sziasztok!

Most állok nagymotor vásárlás előtt. Tetszik, a 400DRZ. Leírnátok legyetek szivessek a tapasztalataitokat róla? Jó motor? Sokat kell szevizelni, sok gond van vele? Vagy esetleg egy kitűnő motor?

Előre is köszi!
Én addig próbálkoztam az alu darabokkal,míg jó nem lett.
Egy fél délutánom ráment..
Azért jobb a 320-as tárcsa,mert annyival is távolabb kerülsz a kerékagytól,és így a küllőktől is.
Volt akinek el kellett fűzni oldalra a kereket,mert széles volt a nyereg.
Nekem elfért,de akitől én vettem,nem tudta használni,azért is adta el 25000-ért.
De új volt benne a betét.
és mire kell figyelni az összeszerelésnél? van valami buktatója?
Én vettem szerelhető fém fékcsövet a Nagyvasról és tökéletes! Mondjuk elővigyázatból 3db roppantógyűrűt vettem,de csak kettő kellett
A gumi ügyben sajnos nem tudok segíteni,bár egy haverom vett használtan nagyon jót asszem egy Nagybarcai gumisnál.Nem volt neked közöd valaha K.barcikához?
Ha sikerül majd dobj képeket. És ha beválik segíthetnél hogy oldottad meg pontosan és milyen alkatrészekből.
szia ! köszönöm az infót , nissin nyerget már próbáltam de az beleért , de nekem eszembe se jutott a kerékagy és a féktárcsa közé adaptert tenni, mivelhogy mindenképpen tervezni kell a villaszár és 4dugattyús nyereg közé kiemelő adaptert azt csak azután lehet miután a féktárcsa annyival kijebb van hozva hogy a nyereg ne érjen bele a küllőbe, elméletbe kész a tuti első fék , innentől kezdve megpróbálom kivitelezni .
és ha én szerzek egy ktm duke féknyerget és a gyári 310 es tárcsát akarom használni akkor elég ha csak felcsavarozom vagy van valami átalakítás?
csinálsz pár képet a tiédről? megköszönném
olaj tuti, mert elötte nap öntöttem csurrig, vagy szelepre gondoplok vagy gyűrű törés... a tekercs meg be van ragasztva...
Nekem lent egy 4 dugattyús KTM DUKE II Brembo nyereg van,és 1 mm-re van a nyereg a küllőktől.
Tárcsa: 320 mm.
Felül a gyári pumpa tökéletesen ellátja,de én állítottam a rudazatára kb 1-2 mm-t.
A közdarabot én faragtam 12 mm-es alu lapból.
Sok sikert.
A képen nem az enyém van ...
Sziasztok!

Gumi ügyben érdeklődök.

A képen látható S-est használom, de terepen szinte egyáltalán nem járok vele. Néha egy-egy földút azért becsúszik, de nem jellemző, emiatt még supermoto-s minimális mintázatú is érdekelne.

Milyen gumit ajánlanátok, ami olcsó és fínom, ill. hol érdemes keresnem?

Köszi, üdv.: bogdi
Köszi a gyors választ!

Attila
Szia.
A ciripelés részgázon már nagyon sokszor felmerült a fórumon.
Ha a szelephézagod jó, akkor valsz a vezérműlánc ciripel egy kicsit (ha jobban odafigyelsz, akkor a hangnak jobb oldalról kell jönnie a lánc felől). Ez a DRZ ciripelés nagyon sok motornál előfordul, és nem nagyon kell foglalkozni vele. Nekem azt mondta a Suzuki szakszerviz, hogy a DRZ-nek vannak ilyen mechanikai zörejei, ami nem feltétlen jelent hibát. Ha minden lehetőséget ki akarsz zárni, akkor nézesd meg a vezláncot és a feszítő állapotát. Ha a ricni már a végén tart, akkor vezlánc csere talán megoldhatja a ciripelést. De volt már olyan vélemény, hogy az új vezlánc is ciripel.
No remélem kicsit megnyugodtál.
üdv!
Szerintem a tekercsek ledarálásától nem szorulhat meg annyira, hogy meg se moccantsa az önindító.
Nézd meg, hogy van-e benne olaj, lehet besült a gép.
azt hiszem a kis fogaskerék mellett közvetlen jobboldalt az lesza relyve
van rejtet csavar az öninditonál
és akkor se könnyü de szépen ovatosan két nagy csavarhozoval le lehet VIGYÁZNI A TÖMITÉSRE
Hali phoenix87
Először is részvétem:( Én a helyedben először a gyújtást nézném meg. Lehet, hogy bedarálta a tekercseket. Be voltak ragasztva a csavarok?