egyáltalán nem szervízigényes, a legmegbízhatóbb motorok egyike. E verzió erősebb, de kevés az utcai használatra jól felszerelt darab, + üzemórás, de abból is a legtartósabb fajta, olajcserére odafigyelsz akkor nincs gond. S verzió 10 lóval soványabb. SM meg úgy jó, ahogy van. Olajcsere 3-4ezer km-enként meglegyen, minőségi olajjal 8-10 ezerből megvan. Nekem 19 évesen fél éves Ak. jogsival (enyém papíron 24kW) a biztosítás 15ezer negyedévente. +vmennyi adó is van rá, de az nem vészes. Fenntartási költség kb. ennyi. Dugócseréig 50-60ezret elmennek, ha odafigyelnek rájuk (S, SM) Összefoglalva csak ajánlani tudom, de ha visszaolvasol a többiek is hasonló véleményen vannak
Mi az a zsugorcső? és az mi célt szolgál? Az olajat hogyan tudom leereszteni és aztán feltölteni ha kicseréltem a csövet. Nekem azt mondta a nagyvasból a fickó hogy az egyik végét felrakom egy satuba, a másikat meg a motoron rakjam fel. Csak nem értettem hogy miért.
Nincs buktató,de oda kell figyelni hány fokos fittinget veszel,meg mérd át százszor az egészet! Én egy kis zsugorcsövet tettem pluszba fel a végekre. Olyan nyomáspontom lett,mintha valamibe beleütközne a fékkar
Most állok nagymotor vásárlás előtt. Tetszik, a 400DRZ. Leírnátok legyetek szivessek a tapasztalataitokat róla? Jó motor? Sokat kell szevizelni, sok gond van vele? Vagy esetleg egy kitűnő motor?
Én addig próbálkoztam az alu darabokkal,míg jó nem lett.
Egy fél délutánom ráment..
Azért jobb a 320-as tárcsa,mert annyival is távolabb kerülsz a kerékagytól,és így a küllőktől is.
Volt akinek el kellett fűzni oldalra a kereket,mert széles volt a nyereg.
Nekem elfért,de akitől én vettem,nem tudta használni,azért is adta el 25000-ért.
De új volt benne a betét.
A gumi ügyben sajnos nem tudok segíteni,bár egy haverom vett használtan nagyon jót asszem egy Nagybarcai gumisnál.Nem volt neked közöd valaha K.barcikához?
szia ! köszönöm az infót , nissin nyerget már próbáltam de az beleért , de nekem eszembe se jutott a kerékagy és a féktárcsa közé adaptert tenni, mivelhogy mindenképpen tervezni kell a villaszár és 4dugattyús nyereg közé kiemelő adaptert azt csak azután lehet miután a féktárcsa annyival kijebb van hozva hogy a nyereg ne érjen bele a küllőbe, elméletbe kész a tuti első fék , innentől kezdve megpróbálom kivitelezni .
Nekem lent egy 4 dugattyús KTM DUKE II Brembo nyereg van,és 1 mm-re van a nyereg a küllőktől.
Tárcsa: 320 mm.
Felül a gyári pumpa tökéletesen ellátja,de én állítottam a rudazatára kb 1-2 mm-t.
A közdarabot én faragtam 12 mm-es alu lapból.
Sok sikert.
A képen nem az enyém van ...
A képen látható S-est használom, de terepen szinte egyáltalán nem járok vele. Néha egy-egy földút azért becsúszik, de nem jellemző, emiatt még supermoto-s minimális mintázatú is érdekelne.
Milyen gumit ajánlanátok, ami olcsó és fínom, ill. hol érdemes keresnem?
Szia.
A ciripelés részgázon már nagyon sokszor felmerült a fórumon.
Ha a szelephézagod jó, akkor valsz a vezérműlánc ciripel egy kicsit (ha jobban odafigyelsz, akkor a hangnak jobb oldalról kell jönnie a lánc felől). Ez a DRZ ciripelés nagyon sok motornál előfordul, és nem nagyon kell foglalkozni vele. Nekem azt mondta a Suzuki szakszerviz, hogy a DRZ-nek vannak ilyen mechanikai zörejei, ami nem feltétlen jelent hibát. Ha minden lehetőséget ki akarsz zárni, akkor nézesd meg a vezláncot és a feszítő állapotát. Ha a ricni már a végén tart, akkor vezlánc csere talán megoldhatja a ciripelést. De volt már olyan vélemény, hogy az új vezlánc is ciripel.
No remélem kicsit megnyugodtál.
üdv!
Hali phoenix87
Először is részvétem:( Én a helyedben először a gyújtást nézném meg. Lehet, hogy bedarálta a tekercseket. Be voltak ragasztva a csavarok?
Van egy eladó kartervédőm, ha valaki endúrózik is a drz-vel.
Tudok az árából engedni...
http://www.kepesmotor.hu/motor...