Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem még
Bocsi, benéztem az elözö képet! Az drz karburátor.
A te DR 350-en ilyen van? Itt a 12-es csavarra gondolsz, nem?
Köszönöm a segítséget nektek!

Amúgy Laci, sikerült eladnod a ktm-et?
Kösz a gyors választ, megpróbálom a motul5100-t. Hátha segít valamit, bár másoktól is hallottam hogy a "motul" nem egy rossz választás. Most ilyen van benne, ezt zabálja. http://www.amero-r.hu/termek/6...
Egy egyhengeres mindíg csipegeti az olajat. Az enyém (S-es) is simán 3-4 dl-t fogyasztott 1000km-en. Nálam ezt úgy 35000km-nél kezte csinálni. 41000km-nél szétszedtem mert én is aggódtam. Hozzáteszem, nem füstölt! Az eredmény az volt, hogy hiába volt, mert még a gyürük (mind a 3) tűréshatáron belül voltak. De ha már széthúztam, kapott új gyürüket és szelepszárszimeringeket. Meg persze új tömítések. Most úgy 100-150ml-t fogyaszt 1000km-en. DE endúrózásnál amúgy is többet igényel mint utcai " észszerü" használatban. Ha nem füstöl és teljesítmény is rendben, akkor a szezont még nyugodtan motorozd végig, csak tartsd szemmel az olajszintet. Ha drasztikusan növekszik a fogyasztás, akkor lépj.
Kitekerted? Ha arra gondolsz amit a képen bejelöltem, azzal nem igen tanácsos szórakozni. Az az alapjárati keverék összetételét szabályozza ami a gázállás 1/4-éig befojásolja a motor müködését. Írd le pontosan mit csináltál és segítek
üdv gábor, olvasom itt hogy DR-Z nél jelenség az hogy van olyan olaj amit eszik , de egyébként jó a motorja és más olajnál ez nem fordul elő. Nos fater csopperjánál is az a jelenség hogy olajcsere óta eszi az olajat. csak nem tudjuk milyen volt benne mert amivel vette azt nem ette. Tudsz valamit mondani hogy most akkó sürübb kell bele vagy milyen? olvastam már mindenfélét hogy ásványi meg nem meg szintetikus meg félsz. meg fullsz. evés nem evéshez mire kell váltani? elég ha a DRZ-nél leirod a példát mert gondolom csopperekkel nem vagy képben
Motul 5100 10w 40.Annyira nem eszi,mint sok mást.De ami ennyit eszik (zabál) olajból,az lassan szétszedős lesz sajna... Szerintem. Egy próbát azért megér a motul.Szerintem. Én az enyémet akkor fogom szétszedni,ha már egy délutáni endúrózásra nem tudok elmenni úgy,hogy nem bírja ki rátöltés nélkül. Akkor viszont minima 440-es lesz
Szerintetek normális dolog, hogy a mocim (drz-e) kb.1000km alatt megevett 3,5 dl olajat? Kezdek kétségbe esni, mert nem szabadna ennie, főleg nem ennyit. Mikor elhoztam, Granville 10W/40 olajat raktak bele, (milyen olaj ez, nem is ismerem "no name?").
Elsőnek megpróbálkozok egy olajcserével, hátha. Ti milyen márkájú olajat ajánlotok? (10W/40 mehet bele?)
Csak azt ne mondjátok, hogy gyűrű csere...
nem nem ara gongolok én egy kis csavara gondolok
Az a leeresztő csavar szokott lenni....vagy nem arra gondolsz?
Üdv!

Van elfekvőben három db. gyári irányjelzőm(fehér búrával).Ha valakit érdekel dobjon rám egy mailt.
Sziasztok a 350 dr mikuni karburáturnak az alján van egy csavar. Valami keverék állito vagy mi. azt a csavart hova kel állitani.
Köszi remélem ez a szám müködik
én két motort én tudnék vinni csak a szokásos nota
nincs pénz
mondjuk ha kapok KP-és melot akkor meg lehet ejteni
Cím: 3271 Visonta, Brezova tanya. Telefonszám: (37) 360 010
Sok hát!De ha szétszedem a blokkot,hogy kivegyem az esztergályosnak a tengelyt,akkor tömitésszettet,meg olajat is vehetek bele+ami meló van vele!Ugy lehet még több lenne!És persze ezzel mindenki tixtába van,ezért szabad a rablás!Magyarországon vagyunk,ezt nem nem lehet elfelejteni!Ebayen 17 dodóért dobálják,csak mire ideér.................
Helló.
Tudna valaki segiteni!
Kellene nekem valami telefonszám a Visontai Brezova tanya száma hogy ott valami tulajal tudjak beszélni!
Elöre is köszi az infot SOS!
pont a gerecsét akartam ajánlani de szerintem is sok annyi 1 vasdarabért!
bikicsunáj!
Sziasztok!
Tudom nem ez a reklámos fórum,van két vadi új HJC cross sisakom,ha érdekel valakit.
HJC CL X5 Mammoth XL-es:23 000 Ft
HJC CL X4 N8 Dawg kék XL-es:21 000 Ft
zzrrs@citromail.hu
20/974-1680
Tixta vicc!Gerecsénél van 10-ér!Megrendeltem,cseregarit ad rá!Korrekt,csak nekem szopó egy vasdarabért!Ez van,meg a bikicsunáj!
ne ez viszont gáz jobbat sajnos nem tudok
Az a szomorú h éppen a bontók kérnek ennyi zsetont!
talán a parillában érdeklődj, v valameik bontó
Szasztok!

Kis segítség kellene!
Suzuki DR650 1994 es, csúszott a kuplung.
Tettek bele új kopó betét szettet, ettől kezdve nem emel ki rendesen.
Eztán került hozzám.
Rendeltem bele gyári közbetét szettet és semmi javulás. Amint sebességbe teszem, megáll a motor.
Mi lehet a baja még?

Köszi!