Én is Motul 300V 15w50-et használok... én 4000km-ként cserélem.. Most szerencsére olcsón hozzájutottam 4 literhez abból van még 2...
Szerintem jó olaj és ez szerintem hülyeség hogy 1000 km után esedékes a csere... max az E esetében... de ugyebár ott az üzemóra..
full sinteticből milyet használtok egyébként. Én motul 300v t. de sokan mondják hogy azzal meg az a baj hogy hamar esedékes vele a csere. tehát üzemórásokhoz van kitalálva vagy kb 1000 km. de ahoz meg marha drága. Bár ez lehet hülyeség. Mi az ami még jó és nem drága? Ti a motul 300v t mennyi időnként cserélitek?
A legtartósabb endúrók egyike. Olajcsere, levegőszűrő puccantás+olajozás(E) tankolás (na meg gázbowden jav néha ugye aztán ennyi Alkatrész annyira nem vészesen drága... fogyasztás nulla, majdnem termeli a benyát
komolyan mindig is ilyet akartam régen...
Szia!
A motor jó, szervizelni attól függ hogy melyik típust veszed.. Az S-es annyi hogy 6000 km-ként olajcsere. Gond az attól függ hogy hogy használod de nem jellemző hogy olyan hű de hamar elromlana. Szal bírja. Szal szerintem jó kis motor.
Az enyém eladó Pénzhiány miatt keresne új gazdit
hát ilyen, most vettem észre h szar a láncom is tehát azis cserés
a javítani való listám:
- olajcsere
-kuplung csúszik...csere
- lánc csere
-hátsófékkel nem tudom mi van de beragad
így hirtelen ennyi
Látom ez egy ilyen időszak mindenkinek beszarik minden. Nekem most a gázbowden mondta be az unalmast. a jó uhma anyját. persze akkor kell minden szarnak előjönni mikor jövő 7en verseny van KKmajsán ... szerencse hogy most nem a futam alatt.
Ja jó motor a Drz, válaszolva....
Castrol Power 1 GPS (Actevo 4T 10W-40) félszintetikus. Ez biztos jó az S-be mert nekem is ilyen van és teljesen okés minden. Meg nem is drága.
Nem kell egy kartervédő esetleg hozzá? :) http://www.kepesmotor.hu/motor...
nekem apa intézte az átírással együtt, és a posta biztosító volt a legközelebb az okmányirodához neked milyen biztosítód van, h 12 ezer 1 évre? nem lehet, hogy azért, mert te már idősebb vagy? én még a legdrágább kategóriában vagyok, és mindenhol kb ennyibe adták volna, max 1-2 ezer eltéréssel.
Az alábbi linkre kattintva mindent megtudhatsz a DRZ 400 S-emről és nem utolsó sorban esetleg meg is veheted, ha érdekel. (Sajnos elakadtam az építkezéssel így kell a lóvé.)
A link ahol leírást találsz róla: http://motorom.freeblog.hu
A gépet pedig az apróhirdetések között keresd.
Az ár alkuképes, mert lassan kell rá 2 új gumi, egyébként faxa mindene.
De bizony jól látod a dolgot. Az életkorunk stimmel de őszintén szólva a motoros képeid alapján fogalmam sincs ki is lehetsz.
A barcai gumis majd megkérdezem, köszi :)
Hali villalobos!
Igazából nem tudom még én sem, hogy mennyit megy el, mert én is csak kb 1500 km.-t mentem vele még csak.Alig látszik rajta kopás, pedig ahol lehet csúsztatom. Elég jól tapad, és nem is fogy nagyon. Utcára szerintem nagyon jó. Előtte vágott slicket használtam, na az elfogyott gyorsan. Persze ez használattól is függ. Szerintem érdemes megvenni a mutantot utcára. Nem olcsó, de megéri. Szokott lenni olyan akció az R17-nél, hogy párban olcsóbb.
hali !
Láttam hogy te mountant gumit használtál .
szeretném megkérdezni hogy mennyit megy el egy dunlop mountant gumi utcai használatban , érdemes megvenni ? nem akarok olyan gyorsasági mintást
Az én mocim csak Gárdonyig ment csodadokihoz, vagyis vitték, mert menni saját lábán/kerekén nem tud Ha ez a srác nem tudja életre kelteni, akkor senki. Ezért hajrááá Zoliiii
Köszi, a sok segítséget!
És akkor ti melyik típust ajánlanátok? Csak utcán futna...