Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyáriért a Suzuki elkér közel 28ezret!
Most Banner-t tettem bele, ha jól emlékszem olyan 12ezer körül volt. Semmi gond vele eddig. (kb18ezer km ezzel).
Elötte ilyen olcsó valamit tettem bele, hát az is megadta magát szezonon belül még. A Banner nekem eddig bevált.
Szia.
Hát ez tényleg "érdekes" történet.
Akkor ehhez képest még szerencsém is volt.
Hadd kérdezzem meg, hogy milyet vettél bele?
A helyi motorosboltban van ilyen típus 9900-ért, de gondolom ez nem gyári..... remélem azért bírni fogja egy darabig....
üdv!
nekem már a 3. van benne. 2006 óta. Az első 2 hónap után adta meg magát miután a szalonból 0 km-esen kitóltam a motort. NEM adott a Suzuki újjat, mert AZ nem garanciás. Azért ezt dúrvának tartottam.
Sziasztok!
Most hoztam vissza az akksimat a szervizből, és az a helyzet, hogy meghalt.
Kérdezném, hogy volt-e valakinek hasonló tapasztalata, és hogy ez normális-e. (Élt 3 évet... + ez itt fakereszt ikonja)
üdv mindenkinek!
Direkt supermotora lett kifejlesztve, aszfaltra és földútra is. Középen keményebb, és a szélei felé puhul.
Mielőtt félreértené valaki, nem a 6 dl / 1000 km-en poénkodok , azt szomorúan hallom, ki kell vizsgálni!
Ott a pont. Attól, hogy halkabb még nem biztos, hogy jobb az olaj. Szerintem túl van misztifikálva ez az olaj téma. Ha a gyári előírást betartjuk, és normális gyártó termékét használjuk annak elégnek kell lennie.
Tényleg, biztos, hogy az az olaj rossz amit eszeget a motor? Ha eszi akkor szereti, nem?
Én is csak a gyári előírásnak megfelelőt tettem bele (Valvoline durablend 10W-40), de még nem evett belőle. Kb. 1100-1200 km-rel ezelőtt cseréltem, és hét végén volt benne egy Bp. - Kunmadaras - Bp. táv (365 km) amit szinte végig 120 km/órával tettem meg, és ott áll a szint ahová töltöttem.
Inkább cserélem 3000 km-enként, és teszek bele félszintetikust, de mindenki úgy csinálja ahogy gondolja. Viszont hidegen sosem húzom neki, igyekszem kímélni, szeretném ha sokáig működne.
És azt még nem is kérdezted,hogy hol írnak elő ezekbe full szintetikust?Mert itt olyat is említenek sokan.
És azt is szeretem még,amikor valaki azt írja,hogy ez vagy az az olaj nagyon jó.Na ezt honnan tudják ha nem lett szétszedve a motor? Azért mert nem hullott szét az alatt az 5000 km alatt,már jó? Vagy mert nem csattog tőle?Rakok bele olyan ásványi 20w-st,hogy öröm ha beindul,zakatolni esélye sem lesz...
Szerintem próbálj meg inkább gyárilag előírt olajat rakni bele, ne ilyen híg szintetikus csodalöttyöt.
Sokan mondják hogy az ő motorjuk elmegy rátöltés nélkül olajcserétől olajcseréig, de két-háromezer kilométerenként cserélnek, így nem is csoda.
Szerintem teljesen normális ha néha rá kell tölteni egy kicsit, de 1000km-en 6 deci az nagyon sok.
Nyilván hajlékony,a rugózást tolerálnia kell.Picit merevebb a gumicsőtől,de akármikor a csuklódra tekered.
Volt neked a S.E.G.-ben egy osztálytársad,a Hanyu Zoli.Na neki voltak általános iskolai barátai (köztük én),akik ismerték az egész osztályotokat jóformán. Ezek közül vagyok Guli,régen loboncos szőke göndör hajam volt,meg sokat görkoriztam.
még egy kérdés. Hajlékony a cső? A gyári vonalán meg tudom magamtól is hajtani?
Kösz az infot.
Igen,jól látod,akkor még nem használtam a bal teleszkópon lévő tartót a harmonika aljánál.Most már használom. Ha úgy gondolod,megcsinálhatod mind a két véget satuban,nekünk nincs olyan hely,ahol nem tudnád elvezetni,mert szűk.Viszont jobb ha a motoron csinálod,vagy legalábbis jelölöd,hogy hogy kell állnia mert ha csak úgy centi alapján rároppantod,lehet hogy összeszerelésnél mondjuk egy felet "tekerned" kell a csövön,hogy oda tudd csavarozni,és mivel ez eléggé merev,hülyén fog állni. Na ez pl egy buktató,ami nem jutott eszembe. A zsugorcső hőre zsugorodó cső.Villanyszerelők,műszerészek használják,ilyen boltban biztosan kapsz.Ezt húztam a hollander és a fémhálót burkoló külső átlátszó réteg közti szakaszra. Jó munkát!
köszi a segítséget!hát vinni akarom minél hamarabb csak a szerelőmmel nem tudtam beszélni és idegesít a dolog ezért írtam ide hogy hátha kapok vmi megnyudtató választ
rendben van... Köszi Próbáltam gondos gazdája lenni. Csak sajna most a családi vállalkozásnak szüksége lenne a pénzre.. Meg nyár közepén vagy nyár vége fele szerettem volna kategóriát váltani
Pont a Te DRZ-det nézegettem már mióta h kurva jól néz ki…
Nagyon tetszik! Szép darab. Nyár végén esedékes a Motorvásárlás, ha akkor még meglesz, akkor valószínű h megkereslek.
hát szerintem bontsd meg a blokkot minél hamarabb, nekem is ette mint állat ,most meg beállt a dugóm valszeg, vagy eltört a gyűrűm vagy ki tudja... jövöhéten bontom meg.....
Köszi szépen a segítséget az olajjal kapcsolatban!De sajnos nem ez a gond,mert most castrol power 1 racing van benne full sintetic de vmi más a gond,mert most tartok 1000 km nél olajcsere után és már több mint 6 dl olajjaj kellett megpótolnom.
szal nagyon ideges vagyok.HA vki tudna érdemleges segítséget adni hogy mi a baja azt megköszönném!
Mi gondoltunk vagy az olajlehúzó gyűrűre vagy a szelepszárszimeringre....Vkinek vmi ötlet?,
ahha... akkor elnéztem... de nekem is ilyen színű volt a simsonom... nagyon szerettem 5 évig használtam és nem kellett még gyűrűzni se... nem volt nagyon hajtva...
Az nem feles. Csak pont úgy esett a szög, hogy a hátsó búra eltakarta a másik indexet. Am az a tesómé. Mi festettük le ilyen színűre. A motort még Polányba vette 6éve asszem de ramaty álapotba volt szegény:S
Motorex Cross Power 4T SAE 10W/50 használunk 40üh-cseréljük jobb árban van mint a Motul 300V és szerintem van is olyan minőségű
a képgelériádnál van egy kékeszöldes simson feles irányjelzővel... Azt honnnan vettétek vagy már ti festettétek le? Nekem is pont ilyen volt pont így matricázva... 4 sebességes volt.
S... vagy SM ha utcán akkor csak ez... Mivel az E az endurozásra van üzemórás meg minden... Az s meg az sm az km-es...