Sziasztok
Esés miatt eltört a váltókar és kilyukasztotta a deklit.
Nem tudom leszedni, pedig kitekertem minden csavart. /szerintem/
Mi lehet a prücök?
Attila
Köszi a tippet! Csak az a bibi,hogy kb 1tankot mentem az olajcserétől számítva. Pedig szakszerűen lett cserélve, új szűrő+ repsol 10w40 ja...és 1700ml van a vázra írva és 1800ml-t töltöttünk bele, szóval smakkolni kéne mindennek. Nem tudom mi lehet az a hang!? Remélem nem a múltkori rendőrös affér tett be neki! Vagy 9km-et mentem parkettán(3-4-5) de a neten láttam ennél durvább használatot is,úgyhogy csak nem az.
Szia. Láttam ma egy drz sm et nyíregyen. megálltam és megkérdeztem a srácot. Neki egy sportmotor 4dugós féknyerge van rajta nisin. azt nem tudta megmondani milyen motoré volt, de azt mondta hogy leméregethetem ha érdekel. Felül neki egy brembo radiális van meg van egy 320 as tárcsa. Majd valamikor ha találkozok vele egyeztetek és akkor megnézem tüzetesen hogy van megoldva. egyébként neki a küllő meg a féknyereg között nincs fél cent az tuti. de ha jól láttam a tárcsa el van emelve egy adapterrel a felnitől.
Sziasztok! Lerobbantam! Menetközbe elkezdett szaggatni a motor mintha dugulása lenne! Aztán egyszer csak leállt! Már be se indul, nem tudja az öninditó tekerni se. Vmi megszorulhatott:( vmi ötlet? Nem tudom mikor lesz megcsinálva, nincs rá pénzem! :( :(
azt szeretem benned hogy egyszerü a hirdetés
de hogy emeljem a imidzsed tényleg jó gép anyiért megéri meg venni nem járnak rosszul vele
nekem nem lenne már egy ,én venném meg
valaki szerelt már össze közületek fém fékcsövet, úgy értem a nagyvasnál meg lehet venni külön a csövet a fittinget meg a roppantót és nem is olyan drága, csak félek tőle hogy folyni fog itt is ott is.
Minimális párologhat,ill kinyomhatja.
Én úgy mondtam,hogy víz van az olajban,hogy nem láttam,viszont a leírtak alapján lehetséges. Amikor emulzió szerű folyadékot engedsz le a motorból,az már több mint gyanús. Ha máskor nem ilyen volt az olaj leengedéskor,és ugyan olyan olajat használsz,akkor figyelj rá,mert gond lehet.Legalább a leengedett olajat mutasd meg egy értelmes szerelőnek.
Ja,és 1-2 deci víz is elszinezheti az olajat!
Én tegnap voltam az enyémmel műszakin(400SM) Megnézték a villamosságot: kanyarjelző, rövid hosszú fény, féklámpa duda............, utána elvitték fékpadra és már kész is volt, fél óra alatt.Csak most kezdtek motorokat vizsgáztatni, ez egy autó szerviz, így nem kötözködnek. 11000Ft. BIHARI AUTÓKLINIKA
1185 BUDAPEST
ÜLLŐI ÚT 786
06-1-292-31-54; 06-203-292-891
ÜDV. emberek!Lekellene műszakiztatnom az E-semet,mivel nem használtam soha rendszámmal,így kiderült h megse néztem és még 2008-ban lejárt a műszakija,mi az amit most kötelezően számon kérnek vizsgán?
Az nem homok szerintem,hanem víz. Amikor egy kis víz keveredik az olajhoz,akkor olyan"kávés" lesz.
Minél előbb mutasd meg egy szakinak!
A haverom KTM-je pont emiatt kotlott meg,mert nem vette észre,hogy víz van az olajban!
Olajcsere...kb 12-14 üzemórát mentem a géppel, leengedem az olajat és majdnem homokszínű, barnás valami jött le belőle. Mondom azta k..va. Pedig most nem spray formátumú olajzást használok a levegőszűrőhöz hanem a "bemosós" rendszerűt. Ami elvileg alaposabb. Csak picit híg volt ez az olaj (ELFa márkája.). Mi a véleményetek?
E -jelzés benne, tehát street legal. 20 C -alatt nem szereti, alacsony guminyomást nem komálja ( 0,2 Bar mínusszal már csúszkált ). Most kb. 1200km van benne és kb 50%. Viszont naggyon naggyon ragad! Könnyen bemelegszik.
Én kerek 30e-ből szedtem össze az enyémet és nem bántam meg.Ha igazad van,elég lett volna csak a fékcsövet fémre cserélni,meg egy jó fékbetét,de biztosra mentem Ami nekem a jelenség volt,hogy kékült/lilult a fékbetét vasa,tehát az durván túlmelegedett.Ezért gondoltam hogy kompletten cserélem sm-hez.
elfolyik az olaj és megváltozik a hang. de ez csak tipp egyébként nem kell hallgatózni. nekem azt mondta a szerelőm hogy ennyi zajra felfigyelek akkor az ő crf jével nem is mertem volna elindulni. és annak sem volt semmi baja .
Sziasztok! Lenne egy kérdésem felétek: ha járó motornál jobb oldalra megdűtöm a motort, akkor halk súrlódó hangot hallok. Viszont,ha ismét egyenesben áll,akkor megszűnik a hang. Mi lehet ez? (Drz E)
nekem amióta megvettem kb szervízben áll de úgy vagyok vele, hogy egyszer kell normálisan megcsináltatni, meg költeni rá, aztán utána jó lesz sokáig. először nem volt akksivisszatöltésem, aztán egyszercsak elment a gyújtás, és nagy gázra meg közepes fordulattól csak durrogott. Hiba oka meg is lett, a tekercs szétégett, röpke 2 hét alatt újra is húzták, de itt jött a meglepetés. Visszaraktuk és nem volt jó a gyújtás még mindig Most el kellett küldenem az egész motorom Miskolcra, mert ott van ez a DRZ mester aki a tekercset is újrahúzta, és mondta, hogy addig molyol vele, amég jó nem lesz. Valami az elektronikában nem akarja az igazat, de majd kiderül, epekedve várom én is a fejleményeket...
hát az tuti mert le lehet égetni 5 perc alatt. Nekem mondták már azt is hogy kb fele annyit bír mint egy utcai de ha az utcai is csak 5100 at birt, pedig nem nagyon pusztítottam, akkor a slick lófa..t se ér.
Esés miatt eltört a váltókar és kilyukasztotta a deklit.
Nem tudom leszedni, pedig kitekertem minden csavart. /szerintem/
Mi lehet a prücök?
Attila