2 lehetőség van. AZ egyik az az, hogy az olajlehúzó gyűrű kopott vagy fordítva van a dugón. A másik pedig a szelepszár szimeringek felkeményedtek vagy elkoptak.
szerintem nincs semmi kemény abba
1200 bandit viszi a 270 környékét és amelyiknek van tura plexie az 180 ülhetsz is rajta mintegy húszár és csak utána kuporodsz mögé( ez baráti tapasztalat )
én is majd szeretnék venni és lebeszéltek rola hogy plexinélkülit vegyek márha hosszabb tuákra akkarok menni velük ( ez minimum400km-1000 km ig jelenti náluk/nap )
nekem a plexinélküli tetszet de azt mondták ott 140-150 fölöt ugy meg rángat a szél hogy egyböl elmegy a kedvem az egésztöl
és még egy nem régibe mentem csutka gázon a drz-mel
(14/47 -es átét )olyan 120km/h körül és szenbeszél fujt 10 km alatt
olyan nyakmerevedést kaptam ahogy tartotam a sisakot
és egy párszor rendesen meg is cibált a szél hullámok hogy leértem a gyorsforgamirol csak poroszkálni volt kedvem
Vagy nagyon pörgeted. A megoldás elől nagyobb, hátul kisebb fogaskerékre cserélni.
Vagy kopott a dugattyú(jó ha nem várod meg, amíg szétesik a motor)A megoldás kb 50.000 Ft ért venni másik dugattyút.
Hali!
Valaki meg tudná nekem mondani hogy mi a rák van akkor amikor az olajat folyton után kell tölteni?Sehol nem csöpög vagy ilyesmi!
Előre is kösz a választ!
Tudna valaki segíteni nekem rm ügyben? Tudom, hogy ez nem az a topic, de sajna nincs rm/rmz topic.
Szóval 94-es rm 250 hez keresnék service manualt természetesen jó lenne ha nem kéne fizetni érte
Vagy ha valaki tudja a fő és alapjárati fúvóka alap méreteit és megsúgná nekem nagyon boldog lennék.
Köszi
A GS nekem nem jön be. Igazi túra endurót meg ma már nem csinálnak. Olyasmire gondolok mint az Africa Twin, DR Big, Tenere...
Meg hát én is szeretem becsúsztatni túrázás közben a soft endurózást. Itt viszont hálás vagyok hogy nem egy 200 kilós fenevaddal kell küzdenem. Nekem a DRZ megfelel " vegyes" túrán, de az ülésre még kitalálok valamit. A német DRZ fórumon van egy nő, aki világkörüli túrán van egy DRZ-vel. Jelenleg Ausztráliában vannak.
Szia! Nekem is 3 év után lehervadt az akksim és ma vettem egy Poweroad típusút 6700Ft-ért. Remélem bírni fogja!
Egyébként erre is 6 hónap garit vállalnak mint a márkásabbakra, nem tudom megéri-e drágábbat venni? www.mofaker.hu
A leghosszabb onroad túrám 290 km volt (Esztergom - Balaton - Esztergom), aztán úgy gondoltam, hogy ilyet soha többet. Legalább is nem DRZ-vel. Így most főleg soft endurózom és néha pálya. Ha nyerek a lottón, akkor befigyel egy GS 1200 Adventure vagy KTM Adv 990.... azokkal már lehet túrázni
Most 42.000 km van az enyémben. Eddig egyszer leégett a Generátortekercs, kb 36.000 km-nél. Múlt hét szombaton meg elszakadt a km óra spirál. Ma megjött az is ugyhogy nem gond. Ezen kívül csak a szokásos karbantartásra kellett költeni. Olaj, fékbetét, gum...stb. Napi használatban van Márciustól Decemberig.
Autóm 2 éve csak télen volt 3-4 hónapra. Szóval bírja. Emelett még túrázni szoktam vele off/onroad nem keveset. hosszabb túrán csak az ülést kifogásolom. De azt nagyon.
Én is a vétel előtt kb. fél évig hetente bejártam az értékesítő haveromhoz a kereskedésbe, és állandóan a sárga S-en ültem, de végül jobban tetszett a kék. Marha mákom volt, mert amikor megrendeltem, asszem az utolsó kéket hozták el nekem, a haver meg ugyanúgy járt, mint te, hogy már csak sárga volt (egyszerre rendeltük két nap eltéréssel).
Az akksi témával kapcsolatban meg szerintem nem voltak korrektek veled, mert ez az akksi már a kitolás pillanatában a halálos ágyán volt.... A kereskedő meg nyilván azt mondta, hogy nem vesz neked 25 ezerért új gyári akksit.... No de ennyi legyen a DRZ-k minden hibája...... bízom benne, hogy más "műszaki hiba" idén már nem lesz. Üdv!
Most néztem a képeket az adatlapodon. Ilyen kéket szerettem volna én is. Telefonon mazt mondta a Suzuki dealer hogy van. Mire másnap odamentem, mégis sárga volt a kék. Elnézést kértek.
Így sárga lett, de nagyon sokat engedtek, mert K4-es és 2 évet állt a raktáron. Ami , ha visszakanyarodunk az aksi témára, megmagyarázza hogy miért ment tönkre 2 hónaposan. Ezzel érveltem a Suzukinál, hogy igenis átvételre kutya kötelességük lett volna egy újat bele rakni. Nem így látták
Szia(sztok)! Nekem is most adta meg (magát három év múlva). Még nem vettem meg hozzá, de körülnéztem a neten és (unibat v.vmi ilyen nevű) YT7b-4, YT7b-bs típusúakat láttam kb.10e. környékén. Aztán kiváncsiságból rákerestem az UNIXRA is és ott Warta van 10990 ért, csak nem tudom annak a méreteit, de elvileg jó.
Köszi a tippet, de ezt megtaláltam én is. Sajnos (legalább is nekem) ez 2003 as kiadás az enyém meg csak 94-es
1200 bandit viszi a 270 környékét és amelyiknek van tura plexie az 180 ülhetsz is rajta mintegy húszár és csak utána kuporodsz mögé( ez baráti tapasztalat )
én is majd szeretnék venni és lebeszéltek rola hogy plexinélkülit vegyek márha hosszabb tuákra akkarok menni velük ( ez minimum400km-1000 km ig jelenti náluk/nap )
nekem a plexinélküli tetszet de azt mondták ott 140-150 fölöt ugy meg rángat a szél hogy egyböl elmegy a kedvem az egésztöl
és még egy nem régibe mentem csutka gázon a drz-mel
(14/47 -es átét )olyan 120km/h körül és szenbeszél fujt 10 km alatt
olyan nyakmerevedést kaptam ahogy tartotam a sisakot
és egy párszor rendesen meg is cibált a szél hullámok hogy leértem a gyorsforgamirol csak poroszkálni volt kedvem
Vagy kopott a dugattyú(jó ha nem várod meg, amíg szétesik a motor)A megoldás kb 50.000 Ft ért venni másik dugattyút.
Valaki meg tudná nekem mondani hogy mi a rák van akkor amikor az olajat folyton után kell tölteni?Sehol nem csöpög vagy ilyesmi!
Előre is kösz a választ!
Tudna valaki segíteni nekem rm ügyben? Tudom, hogy ez nem az a topic, de sajna nincs rm/rmz topic.
Szóval 94-es rm 250 hez keresnék service manualt természetesen jó lenne ha nem kéne fizetni érte
Vagy ha valaki tudja a fő és alapjárati fúvóka alap méreteit és megsúgná nekem nagyon boldog lennék.
Köszi
Ha te mész a bandittal 220-at akkor én nyugodt szívvel megyek földúton 130-at a drz-mel.:)
drz 400 poros sáros út 100km/h
A banditér kapnék annyit hogy vegyek belőle egy Africa Twin-t.
DRZ - kis túra
AT- nagy túra
én ugy értetem hogy állnak egymás mellett mint két jó barát
drz+bandit és mikor melyiket lovaglom meg
Nekem kell az offroad opció.
Meg hát én is szeretem becsúsztatni túrázás közben a soft endurózást. Itt viszont hálás vagyok hogy nem egy 200 kilós fenevaddal kell küzdenem. Nekem a DRZ megfelel " vegyes" túrán, de az ülésre még kitalálok valamit. A német DRZ fórumon van egy nő, aki világkörüli túrán van egy DRZ-vel. Jelenleg Ausztráliában vannak.
Egyébként erre is 6 hónap garit vállalnak mint a márkásabbakra, nem tudom megéri-e drágábbat venni?
www.mofaker.hu
Autóm 2 éve csak télen volt 3-4 hónapra. Szóval bírja. Emelett még túrázni szoktam vele off/onroad nem keveset. hosszabb túrán csak az ülést kifogásolom. De azt nagyon.
Az akksi témával kapcsolatban meg szerintem nem voltak korrektek veled, mert ez az akksi már a kitolás pillanatában a halálos ágyán volt.... A kereskedő meg nyilván azt mondta, hogy nem vesz neked 25 ezerért új gyári akksit.... No de ennyi legyen a DRZ-k minden hibája...... bízom benne, hogy más "műszaki hiba" idén már nem lesz. Üdv!
Így sárga lett, de nagyon sokat engedtek, mert K4-es és 2 évet állt a raktáron. Ami , ha visszakanyarodunk az aksi témára, megmagyarázza hogy miért ment tönkre 2 hónaposan. Ezzel érveltem a Suzukinál, hogy igenis átvételre kutya kötelességük lett volna egy újat bele rakni. Nem így látták