Akkor menni fog!
Manuálom van (német). Találsz a neten eleget pdf.-ben!
Ja.... Vezérmülánc olyan 16ezer körül volt ha jól emlékszem. D.I.D
Hengerfejet nem kell levenni, csak leereszted a láncot. A fötengely anya fordított menetes, ezzel vigyázz!
De mindenek előtt nézd meg a feszítőt, mert lehet hogy semmi baja a láncnak. A DRZ alapból zajos. Én már kb. 30ezer km. óta minden "rosszat" hallok és azt hiszem hogy max. még 500 km bír.
Sok sikert!
Köszi!
V2-es blokkot már raktam össze,meg néhány dízel autót,úgyhogy ez elől sem futok el.Amit nem tudok azt megkérdezem,szerencsére van kitől.Nyomatékkulcs alap,service manualt meg kerítünk valahonnan.
Szia!
Nálam (DRZ "S") kb. 11ezernél kellett cserélni a vezérmüláncot! Azóta már 42ezernél tartok.
Tegyétek jelölésre a motort, és vegyétek ki a feszitőt, ha már a végén van, akkor a lánc csere.
A láncot cserélni nem nagy kunszt, csak macera. Viszont tudni kell hogy mit miért csinálsz. Javaslom hogy szakemberrel csináltasd.
Nyomatékkulcson kívül nem kell semmilyen speciálszerszám. Viszont a csavarok lehúzását CSAK nyomatékkulcsal, a megfelelő nyomatékkal! lehúzni. Fontos!
Mindenki!
Az életszerű,hogy egy 15000-et futott sm-ben elnyúlt a vezérműlánc? Cimbinek jobbról zörgés hallik Mennyi egy lánc ára,meg kell-e valami spec szerszám a cseréhez?
Köszi
G.
Szerintem ebben az esetben nem a fékcső a hibás,hanem a túlmelegedés.Ha hidegen is "pépes" a fék,akkor jobb fékcső kell,az biztos.De ha melegedésre szaródik el,akkor a betét6nyereg páros a ludas szerintem.Ja,és nagyvas.hu-n van méretre vágható szerelhető fém fékcső viszonylag olcsón.Nekem bevált
a suzuki márkakerről meg a pár száz forintról csak annyit, hogy a múltkor elhagytam egy kormányvégsúlyt, felhívtam a suzukit és közölték hogy természetesen van 6800 ft 1 db. 2500 ért vettem 2 db ugyanolyat az egyik motoros boltban.
Hy. A képen pirossal bekarikázott "csavart" (bal oldali dekni) honnan tudok szerezni, és mennyiért? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Elfordult benne a kulcs.
én meg rájöttem az este folyamán h még mindig nem szeretem a sört
de a barátság megtartásának érdekében leerőltettem párat
mai majsára menet elmarad, 1részt nem biztos a szitu, másrészt készülni kéne vizsgára
Manuálom van (német). Találsz a neten eleget pdf.-ben!
Ja.... Vezérmülánc olyan 16ezer körül volt ha jól emlékszem. D.I.D
Hengerfejet nem kell levenni, csak leereszted a láncot. A fötengely anya fordított menetes, ezzel vigyázz!
De mindenek előtt nézd meg a feszítőt, mert lehet hogy semmi baja a láncnak. A DRZ alapból zajos. Én már kb. 30ezer km. óta minden "rosszat" hallok és azt hiszem hogy max. még 500 km bír.
Sok sikert!