sztem jó a vágott slick. nekem is volt előtte az 160/-as volt... csak azt nagyon összehúzza a felni és nem fasz... ha vágottat akarsz akkor sztem a 150/60
Engem meg az érdekelne hogy sm en használ e valaki vágott slicket, és hogy az milyen mert nekem még soha nem volt. utcán akarom használni. kb hány kmt bír k? vagy esetleg van e valami olcsó ami utcai és jó. 150/60 ast gondoltam de ha a 160/60 befér az is jó lenne, csak félek hogy belever a lánc.
azt hiszem nyomni kell hosszabb ideig a time mod ot akkor alá lesz húzva az óra és aztán a set time/tripel tudod változtatni hogy másodperc perc óra aztán a +/- adjustal tudod állítani őket és végül a time mod al tudod élesíteni. ha jól emléxem
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy az órát hogy tudom beállítani? negyed órát siet és nem tom beállítani
Szal ha valaki meg tudná mondani hogy hogy kell azt megköszönném
Köszi előre is
Ma mentem majsán pár kört, a nagyugró aztalának a végéig elugrottam, csak majdnem előreestem, többet nem is mertem nagyot ugrani, bár hama ki lehet fáradni
és elkezdett csúszni a kuplungom, vagyis csak néha
lejött 2 srác Szolnokról 3 kisérővel ha esteleg valaki olvassa akkó jelentkezzen
Kinek milyen kormánymarkolat jött be a DRZ-re?
Mert most hétvégén kerültem egy hosszabbat de nagyon hamar elzsibbadt a jobb kezem a rezgéstől. (Az egyik ujjam vége még mindig tompa kissé.)
Szóval lecserélném a gyárit valami rezgéselnyelősre, de nem nagyon tudom milyenre.
Én úgy szoktam holtpontra állítani hogy berakom hatodikba a motort és óvatosan lökögetem előre. Nem olyan kényelmes mint a főtengely végét kulccsal tekerni, de már úgy vettem a motort hogy el volt nyalva az az imbuszos kupak.
Szokás szerint nem tudok semmi motoros témát írni... max annyi, hogy a gép már megint (vagy még mindig hmmm) szervizben van... tuti utál engem. Ilyen nincs, hogy két kanyar után meghaljon, áh mindegy, majd csak meggyógyul.
Jó mocizást mindenkinek, akinek van működőképes motorja!
Szia.
1. Ha 1 Hónap állás után lemerült akkor már eléggé el van használódva.
2. Csepptöltővel lehet tölteni automata módban.
3. Nem kell beállítani a kmt, csak az órát!
Lenne pár kérdésem akksival kapcsolatban:
1) Egy hónap fűtetlen garázsban állás után úgy lemerült, hogy se kép, se hang. Ez normális?
2) Milyen értékkel és meddig kell tölteni, ha kiszedem?
3) A km óra megőrzi a benne lévő össz. km értéket, ha az akksi nincs benne? Vagy utólag kell manuálisan visszapötyögni, mint kerékpár óráknál?
Ez jó kérdés, tulajdonképp annyi az egész hogy bele kell rakni a műszert a gyertya helyére inditózni aztán ennyi...a macera több vele mire szétszeded, meg összerakod. Ha hivatalos szervíz akkor nem hiszem hogy 2000 ft nál többet kérnének, több már pofátlanság lenne. (szerintem)
Szerintem a gumi fékcső melegedésre tágul mint a takony,és nem csak a munkahenger felé nyomja a folyadékot,hanem oldal(beesik a fékkar,és elmegy a nyomáspont) irányáb is.Ezért találták fel anno a fémhálós fékcsövet,hogy meggátolja ezt a problémát.Véleményem szerint felesleges 2-300.000.- forintot költeni drz fékre ha nem versenyzel,mert ha a gyárival nem tudsz megálni akkor ezzel sem fogsz.
DE az akkor jó hogy megcsinálták azonnal
Viszont általában 5-6e Ft-t mondanak..
Az lenne a kérdésem hogy az órát hogy tudom beállítani? negyed órát siet és nem tom beállítani
Szal ha valaki meg tudná mondani hogy hogy kell azt megköszönném
Köszi előre is
és elkezdett csúszni a kuplungom, vagyis csak néha
lejött 2 srác Szolnokról 3 kisérővel ha esteleg valaki olvassa akkó jelentkezzen
Kinek milyen kormánymarkolat jött be a DRZ-re?
Mert most hétvégén kerültem egy hosszabbat de nagyon hamar elzsibbadt a jobb kezem a rezgéstől. (Az egyik ujjam vége még mindig tompa kissé.)
Szóval lecserélném a gyárit valami rezgéselnyelősre, de nem nagyon tudom milyenre.
Üdv: 2N
üdv!
mostmár megvagy
Szokás szerint nem tudok semmi motoros témát írni... max annyi, hogy a gép már megint (vagy még mindig hmmm) szervizben van... tuti utál engem. Ilyen nincs, hogy két kanyar után meghaljon, áh mindegy, majd csak meggyógyul.
Jó mocizást mindenkinek, akinek van működőképes motorja!
1. Ha 1 Hónap állás után lemerült akkor már eléggé el van használódva.
2. Csepptöltővel lehet tölteni automata módban.
3. Nem kell beállítani a kmt, csak az órát!
Féktárcsa vásárlás elött állok. S-es drz utcai gumikkal. GoldFren sima, vagy JT hullámos?
Lenne pár kérdésem akksival kapcsolatban:
1) Egy hónap fűtetlen garázsban állás után úgy lemerült, hogy se kép, se hang. Ez normális?
2) Milyen értékkel és meddig kell tölteni, ha kiszedem?
3) A km óra megőrzi a benne lévő össz. km értéket, ha az akksi nincs benne? Vagy utólag kell manuálisan visszapötyögni, mint kerékpár óráknál?
Kösz minden választ.
Üdv!
mehetünk volna együt kérdeztem is hogy innen nem jön valaki de majd legközelebb