Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló vitézek!Volt már vkinek olyan tapasztalata dr600al(vagy bármilyen krosszal),hogy kib....tt nehéz berugni?Ha kiveszem a gyertyákat akkor kézzel kényelmesen "rugdosom",de ha berakom a gyertyákat akkor teljeséggel lehetettlen!Oké h akkor van kompresszió,de ekkora?Van ugy h egy ponton a rugásnál megáll a berogókar és akkor ráis állhatok akár,csak ugy megy tovább nagynehezen!97 kiló vagyok!szal valakinek valami tipp esetleg vagy tapasztalat?Jó lenne egy robbantott ábra is,vagy link ahonnan letudnám szedni!majdnem 5 órán keresztül rugdostuk ketten és nemröffent be!Rugdostuk az idézőjelbe értendő!Előre is kösz mindenkinek
Hello!

Köszi!

Az 54 ló figyelmetlenség, mert a hirdetés Kw-t kér, a 40 az annyi

Egy deknivédő kell rá ahogy írjátok, más extra egyelőre nem fog kelleni, elég jó a gép

Kawám megy, vagy marad, majd kiderül. De két motort fenntartani....
Egy darabig a DRZ-vel tervezem a pályafutásom
hát nem ártana.. itt áll 3 nagy gép meg 1 kisebb szállítójármű meg 4 traktorjármű... az enyém épp ma lett kész a karosszériamunka meg a festés után
nyert a ZS.f.IDESZ a választásokon azt mondják gatyába rázzák az országot!hátha megindul nálatok a munka
reménykedjünk
majd bemutatom... de csak nyár végén... valószínű. ha így haladunk nem lesz munka... De ezután is benézek majd néha ha nem bánjátok
semmit se
sajnálom hogy már nem lehetsz DRZ-s
de legalább motoros maradsz ezután is
sok sikert a következö géphez
majd mutasd be nekünk a fórumon
most erre mit mondjak? Válság van a családi vállalkozásban.. nincs munka műszakira meg vinni kell a gépeket..
áruló
érdekes még is ök a szélsöségesradikálisok és nem a ország rombolok balrol
Sziasztok!
Ma elkelt a drágaszágom... nem Rontom itt a levegőt csak néha
Helló !
Ezt találtam a rodeoride34.hu-n :
Endurosok, crossosok !

Ne feledjétek ! 2010 május 16-án Suzuki enduro márkakupa nyitó futam a kiskunmajsai cross pályán ! Nevezés 8.30-tól, pálya nyitás 9.00-kor. A versenyek 12.00-kor kezdődnek, a Suzuki márkakupa futamával. Ha esik, ha fúj, mi ott leszünk. Papírkutyák otthon maradhatnak.....

Motoros üdvözlettel,

A RODEO RIDE 34 CSAPATA

ÉN OTT LESZEK !
megható és szép volt tölük
nem szedtem le,csak bekukkantottam
valamikor 2006-ban el lopott DRZ400s motor adatai:

Suzuki DRZ 400S
Alvázszám: JS1BC111200107433
Motorszám: K419132589
Színe: citromsárga-fehér
Évjárat: 2004
látom ott a 6db imbuszcsavart..........
ha kicsavarod akkor komplett lejön a kuplung?
mert maholnap 30000 km-es lesz a vastankosom jó lenne lamellákat cserélni akár

nem mintha nem lenne jó,de a karbantartási periodus ként jó lenne megnézni

láb lábtartón
van olyan a motoron
ami nincs a fényképeid között
azotta láb fen 30km/h gyorsabban csak fának ne baszam magam
az 1000-1200 az csak az én hobbim mert inkább olajat cserélek mint alkatrészt ( olajat cserélni könnyebb)meg megérdemli hisz a magam szerény mondján adom is neki a ivet
Nem rég vásároltam a motort, ezért nálam most lenne az első olajcsere. Tesóm husqvarna-ja 2500km-ként olajcserés, ezért meglepett az 1000-1200km-es olajcsere. Úgy gondoltam ezt is 2500-ként cserélném, de inkább szóljatok ha ennél a tipusnál sűrűbben kell. Szelephézagot milyen időközönként ellenőriztek?
nagyon adja mondjuk az 54Le-t 440-es hengerszett és teljes kipurendszer nélkül fenntartásokkal kezelném a helyedben
ja meg deknivédőt mindenképpen vegyél rá, úgy látom, hogy nincs rajta

soktízezer balesetmenteset