Helló vitézek!Volt már vkinek olyan tapasztalata dr600al(vagy bármilyen krosszal),hogy kib....tt nehéz berugni?Ha kiveszem a gyertyákat akkor kézzel kényelmesen "rugdosom",de ha berakom a gyertyákat akkor teljeséggel lehetettlen!Oké h akkor van kompresszió,de ekkora?Van ugy h egy ponton a rugásnál megáll a berogókar és akkor ráis állhatok akár,csak ugy megy tovább nagynehezen!97 kiló vagyok!szal valakinek valami tipp esetleg vagy tapasztalat?Jó lenne egy robbantott ábra is,vagy link ahonnan letudnám szedni!majdnem 5 órán keresztül rugdostuk ketten és nemröffent be!Rugdostuk az idézőjelbe értendő!Előre is kösz mindenkinek
Helló !
Ezt találtam a rodeoride34.hu-n :
Endurosok, crossosok !
Ne feledjétek ! 2010 május 16-án Suzuki enduro márkakupa nyitó futam a kiskunmajsai cross pályán ! Nevezés 8.30-tól, pálya nyitás 9.00-kor. A versenyek 12.00-kor kezdődnek, a Suzuki márkakupa futamával. Ha esik, ha fúj, mi ott leszünk. Papírkutyák otthon maradhatnak.....
látom ott a 6db imbuszcsavart..........
ha kicsavarod akkor komplett lejön a kuplung?
mert maholnap 30000 km-es lesz a vastankosom jó lenne lamellákat cserélni akár
nem mintha nem lenne jó,de a karbantartási periodus ként jó lenne megnézni
az 1000-1200 az csak az én hobbim mert inkább olajat cserélek mint alkatrészt ( olajat cserélni könnyebb)meg megérdemli hisz a magam szerény mondján adom is neki a ivet
Nem rég vásároltam a motort, ezért nálam most lenne az első olajcsere. Tesóm husqvarna-ja 2500km-ként olajcserés, ezért meglepett az 1000-1200km-es olajcsere. Úgy gondoltam ezt is 2500-ként cserélném, de inkább szóljatok ha ennél a tipusnál sűrűbben kell. Szelephézagot milyen időközönként ellenőriztek?
nagyon adja mondjuk az 54Le-t 440-es hengerszett és teljes kipurendszer nélkül fenntartásokkal kezelném a helyedben
ja meg deknivédőt mindenképpen vegyél rá, úgy látom, hogy nincs rajta
Köszi!
Az 54 ló figyelmetlenség, mert a hirdetés Kw-t kér, a 40 az annyi
Egy deknivédő kell rá ahogy írjátok, más extra egyelőre nem fog kelleni, elég jó a gép
Kawám megy, vagy marad, majd kiderül. De két motort fenntartani....
Egy darabig a DRZ-vel tervezem a pályafutásom
reménykedjünk
sajnálom hogy már nem lehetsz DRZ-s
de legalább motoros maradsz ezután is
sok sikert a következö géphez
majd mutasd be nekünk a fórumon
Ma elkelt a drágaszágom... nem Rontom itt a levegőt csak néha
Ezt találtam a rodeoride34.hu-n :
Endurosok, crossosok !
Ne feledjétek ! 2010 május 16-án Suzuki enduro márkakupa nyitó futam a kiskunmajsai cross pályán ! Nevezés 8.30-tól, pálya nyitás 9.00-kor. A versenyek 12.00-kor kezdődnek, a Suzuki márkakupa futamával. Ha esik, ha fúj, mi ott leszünk. Papírkutyák otthon maradhatnak.....
Motoros üdvözlettel,
A RODEO RIDE 34 CSAPATA
ÉN OTT LESZEK !
Suzuki DRZ 400S
Alvázszám: JS1BC111200107433
Motorszám: K419132589
Színe: citromsárga-fehér
Évjárat: 2004
ha kicsavarod akkor komplett lejön a kuplung?
mert maholnap 30000 km-es lesz a vastankosom jó lenne lamellákat cserélni akár
nem mintha nem lenne jó,de a karbantartási periodus ként jó lenne megnézni
láb lábtartón
ami nincs a fényképeid között
azotta láb fen 30km/h gyorsabban csak fának ne baszam magam
ja meg deknivédőt mindenképpen vegyél rá, úgy látom, hogy nincs rajta
soktízezer balesetmenteset