Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Tudtok egy olyan szerelőt aki bevállalja a dr250 shc-rendszerének a megjavítását? Egy tömítés a hátsó rugóstagon kifeküdt... cserélni kéne és hidraulika olajjal feltölteni.
Vkinek van hasonló tapasztalata?
Nekem volt fent 16mm-es radiális Brembo pumpa,és elhiheted nincs nagy különbség.
Köszönöm !
szerintem vegyél rá egy radiálist, az smé is gyenge ha pályázol. stopizni lehet vele de ég és a föld egy radiálissal.
Még a gyári E pumpa van rajta de kicserélem 1 SM pumpára.
Lehet hogy az javít valamit majdnem 2 szer nagyobb a tartály rajta.
üdv.
Igen.3 darab csapágy van hátul.Még annyi,hogy zárt csapágy kell.
Szia ! Ezek a csapágy méretek ?
ha nekem csak azon múlna h keskeny az ülés...
jaj oda csak futoval motorom ketészelne odáig
m5ön 122km am hnap tán lesz is kint valami cross
szeva még az is meg lehet de nálam soha nem tudni
elözöhéten balra indultam a barátomhoz, és jobbra kanyarodtam Kakucs felé valami belsö kényszer soha nem tudom mere megyek
milyen mesze is vagy tölem (Ecser én )
Sziasztok! Dr250 (92)-vel az lenne a bajom, hogy alacsony fordulatszámon gyakorlatilag nem megy... csak fullad mint az ökör... nagy fordulaton (ha nagynehezen felpörög) akkor viszont már megyeget. Miután gyárira lett beállítva a szelephézag azóta ilyen -.-. Vkinek esetleg vann ötlete? Köszönöm
és nézd meg az olajat nehogy vizes legyen
Helló!
A vízpumpában kiment a tömszelence!
Kb 4-5eFt! Azért folyik mert a pumpán vagy egy furat ami ezt jelzi és azért csöpög!
Vidd szervízbe mert neked ezt nem ajánlom, hogy te cseréld ki.
A gázt meg ne cibáld alapjáratról mert akkor azt fogja csinálni amit írtál. Adj neki egy kis fordulatot onnan már nem fog megtorpanni!

Szegény motor!
Adjon isten! ruccanj le erre inkább
igaz nincs erre semmi értelmes program
de legalább megmutatom hol van a majsai pálya
jó napot esetleg innen jön valaki Citadellára SM-be
szia, kb mennyi 1 kompresszió mérés?
Hali!

Mi a bajod a gyárival?Milyen pumpád van?
Én Castrol Actevo trizon 10-40 et használok már rég óta és nincs mérhető olajfogyasztás.S es DR-Z, 30 000 km van benne.2000-2500 km en ként cserélem az olajat.A 2 decit ami marad cserénél a 2 literből azt félidőben beöntöm de kicsit a nívó fölé is kerül az olajszint.Csak endurózni használom és kap rendesen.Mondjuk az erdőben ritkán kell sokáig magas fordulaton használni,inkább a nyomaték tartomány van használva.Közút biztos más.Tartós 140 kilométereken keresztül.........
Hali Srácok!
Supermotó kérdésem lenne.
Pontosabban első fék!
310-es tárcsához(gyári)valami komolyabb fékmunkahenger kéne!
Ötlet?
üdv.Dév.

sziasztok.6204,6004.Utóbbiból 2 db.
Hali. Tudja valaki a DR-z hátsó kerékcsapágy méretet ?
Szevasz Hunky,
Nekem egy újonnan vásárolt 2007-es S-em van, most van benne 8300 km. Nagyon megkímélt állapotban van, de a Castrol Actevo-t nekem is csipegette. Az fix, hogy Castrol Actevo még egyszer nem kerül bele. Egyéb típusú olajakkal olajfogyasztás nem fordult elő. A kötelező szervizeken nem tudom, mit töltöttek bele, de a köztes cseréknél Silkolene-t használtam, ami árban és minőségben is nagyon jó volt. Tapasztalatom az, hogy ezek a híg piros full szint löttyök nem a DRZ kedvencei. Van még kb. 1000 km-em cseréig és GOOD BYE Castrol. Tehát első körben használj más olajat (javasolom a Motorex Cross Power-t, ami kitűnő, ill. lehet próbálkozni pl. Silkolene-nel vagy Motullal is). Ha ez nem segít, akkor kompressziómérés és esetleg gyűrű + dugó csere. Az egyébként normális, ha egy 4T egyhengeres kicsit csipegeti az olajat, főleg, ha pörgetik, ami ugyebár egyik egyhengeresnek sem a kedvence.
Üdv!
Köszi a válaszokat, úgy döntöttem utána töltögetek még egy darabig, úgy is van itthon ugyanolyan olajam még, és meglátom mennyire fogyasztja. Ha túlságosan, akkor leengedem és kipróbálok más márkát, vagy valami sűrűbbet, és ha az is nagyon fogy, akkor kompressziómérés, stb...
Szia.
Sajnos kicsit "túlértékeltem" magamat, azt hittem majd megszokom a mocit, de sajna a magasságom túl kevés hozzá (169 cm). Úgy gondoltam, a megtett kilométerekkel majd jobb lesz, de egyszerűen nem érzem magam nyugodtnak rajta, valószínűleg az is közrejátszik, hogy ez az első "igazi" nagy motorom, előtte csak ETZ-m, és hasonlók voltak. Egyébként még barátkozom vele, nem akarom eladni mindenáron, mert nagyon tetszik, már régen eldöntöttem, ha egyszer motort veszek, akkor az sm lesz! Csak kicsit másnak képzeltem el...