Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ez a 66ezer km ugye attól függ hogy hogyan volt használva. Haverom elég komolyan kergette az övét terepen meg utcán is. Szétszedték és gyári értékek alatt volt a kopás,de még normálban. Pedig ő mondom nyélen mindenhol. DE a szervízre odafigyelt. Van egy másik tag aki szart bele az egészbe.. ő megúszta hajtókar cserével. Esetedben nem tom mennyire eszi.az olajat dugó gyűrű csere megoldhatja a problémát, de mindenekelőtt én kompressziómérést végeznék, addig semmit.
Szia!Szívesen.. Ipone 10w40 full szintetikus. Csanakon veszem Bedő Tamásnál. gas gas bolt amúgy. nem tom merre laksz. 2500ft/l. +szűrő az egy ezres. kb 6000 ftból megvan az olajcsere. Én csak terepen használom, kb 10-15 óránként cserélem az oil-t.
Szia, 66e-már elég sok sm-be, főleg ha hajtva volt.... nekem is 2005ös, és már nekem is eszi 30ezernél..... Én motul 5100at használok 10w50...
Hali! Én motorexet használok, nekem bevált. Sokan a motul300v-t ajánlják.
Hmm, és hogy-hogy már is tobábbadsz rajta
Szia.
Köszi a gyors választ. Egyébként az ipone-on belül melyik típust használod, és honnan szerzed be?
Hi!
Én Ipone-t használok azt nem eszi abszolút. (E) Árban és minőségben is kiváló.
Sziasztok.
Nem rég vettem egy 2005-ös DRZ SM-et. Cseréltem olajat, Castrol actevot tettem bele, de úgy veszem észre, hogy fogyasztja a motor. Mondjuk már van benne kilométer (66 e km), de a karbantartással nem volt gond, ismertem az előző tulajt, ő vette újan.
Az lenne a kérdésem, ki milyen olajat használ, kinek mi vált be, mit ajánlotok?
Előre is köszi...!
Üdv mindenkinek!
Szia!

Kicsit közhelyet fogok mondani..a hibás alkatrészt cserélni kell. Főleg ezek a tömítő gyűrűk , ó gyűrűkkel nem érdemes szórakozni pláne hogy vizhez van közé. Hirtelen gázt meg alapból nem szabad húzni a 4t-knek, a Drz meg érzékeny erre, ennek oka a hirtelen gázadáskor elszegényedik a keverék és befullad a motor. nem tudom mennyire húzol neki oda és mennyire meleg a gép. Az alapjárati csavaron lehetné állítani.
oké.
De nekem csak a hétvége jó mert meló van.. :S ígyis már 3 hete 1 szombat délutánom volt szabad..
De felhívsz megbeszéljük
Valamelyik hétvégén felhívlak , és megdumáljuk!
Kössz! 75 kiló vagyok az apró magasságomhoz
06304940908 De ott van a hirdetésemben is
Köszi szépen !
Amúgy a motorshow1.hu-n keresgéltem és láttam egy videót, azon te voltál nem ?
Köszi még1* !
Hali Srácok!
Supermotó kérdésem lenne.
Pontosabban első fék!
310-es tárcsához(gyári)valami komolyabb fékmunkahenger kéne!
Ötlet?
üdv.Dév.
SUZUKI ENDURO MÁRKAKUPA Ők pontos infót tudnak adni de szerintem semmi akadálya nincs hogy indulj, kel egy motor védőfelszerelés és ennyi nézd meg ezt is
Köszönöm a gyors válaszokat
Kereken ilyen "magas " vagyok.Semmi gondom a motorral sm korában.Ha nem vagy túl csenevész,simán megállsz akárhol. Ha az endúró kerekek vannak benne kicsit másabb a dolog,volt már hogy lejjebb tekertem a hátsó telón. Ezt te is megteheted bármikor. Nem lesz szép kiállású a gép,de leér a lábad mindig.Aztán ha szokod,kicsit feljebb tekered
Szerintem is,de ha már szimmering,akkor csapágy csere is,de lehet hogy vízpumpatengely is.Ha az a lyuk eldugul,megy az olajba a víz ha jól tudom
szimering cserés a vízpumpád valószínűleg, de majd az okosok megmondják
a vízpumpában nekem a tömszelence adta meg magát még a tsr emben. de az nem drága
Sziasztok!

Üdvözlök mindenkit, most járok itt először
A napokban vásároltunk egy DRZ 400E-t igen kedvező áron, de van vele egy kis problémánk, ebben szeretnék tanácsot kérni.
1. Csöpög a hűtőfolyadék a vízpumpánál, amit leszereltünk bekentünk tömítő pasztával, de nem oldotta meg a gondot, arra jutottunk, hogy veszünk egy új O-gyűrűt a pumpa házra, amely belecsúszik a dekli oldalába. Ez gyakori probléma?
2. Ha alapjáraton húzok neki egy hirtelen gázfröccsöt lehörög a motor, vagy le is fullad néha. Ezt gondolom a karbi beállításával ki lehet küszöbölni. Mit kellene állítani rajta?

Előre is köszönöm szépen
Tisztelettel
Attila
Rendőrök(Yamaha) - Drz 0-2
azért lehet megnézném valamikor , telo számot tudnál adni?