Igen ez a 66ezer km ugye attól függ hogy hogyan volt használva. Haverom elég komolyan kergette az övét terepen meg utcán is. Szétszedték és gyári értékek alatt volt a kopás,de még normálban. Pedig ő mondom nyélen mindenhol. DE a szervízre odafigyelt. Van egy másik tag aki szart bele az egészbe.. ő megúszta hajtókar cserével. Esetedben nem tom mennyire eszi.az olajat dugó gyűrű csere megoldhatja a problémát, de mindenekelőtt én kompressziómérést végeznék, addig semmit.
Szia!Szívesen.. Ipone 10w40 full szintetikus. Csanakon veszem Bedő Tamásnál. gas gas bolt amúgy. nem tom merre laksz. 2500ft/l. +szűrő az egy ezres. kb 6000 ftból megvan az olajcsere. Én csak terepen használom, kb 10-15 óránként cserélem az oil-t.
Sziasztok.
Nem rég vettem egy 2005-ös DRZ SM-et. Cseréltem olajat, Castrol actevot tettem bele, de úgy veszem észre, hogy fogyasztja a motor. Mondjuk már van benne kilométer (66 e km), de a karbantartással nem volt gond, ismertem az előző tulajt, ő vette újan.
Az lenne a kérdésem, ki milyen olajat használ, kinek mi vált be, mit ajánlotok?
Előre is köszi...!
Üdv mindenkinek!
Kicsit közhelyet fogok mondani..a hibás alkatrészt cserélni kell. Főleg ezek a tömítő gyűrűk , ó gyűrűkkel nem érdemes szórakozni pláne hogy vizhez van közé. Hirtelen gázt meg alapból nem szabad húzni a 4t-knek, a Drz meg érzékeny erre, ennek oka a hirtelen gázadáskor elszegényedik a keverék és befullad a motor. nem tudom mennyire húzol neki oda és mennyire meleg a gép. Az alapjárati csavaron lehetné állítani.
Kereken ilyen "magas " vagyok.Semmi gondom a motorral sm korában.Ha nem vagy túl csenevész,simán megállsz akárhol. Ha az endúró kerekek vannak benne kicsit másabb a dolog,volt már hogy lejjebb tekertem a hátsó telón. Ezt te is megteheted bármikor. Nem lesz szép kiállású a gép,de leér a lábad mindig.Aztán ha szokod,kicsit feljebb tekered
Üdvözlök mindenkit, most járok itt először
A napokban vásároltunk egy DRZ 400E-t igen kedvező áron, de van vele egy kis problémánk, ebben szeretnék tanácsot kérni.
1. Csöpög a hűtőfolyadék a vízpumpánál, amit leszereltünk bekentünk tömítő pasztával, de nem oldotta meg a gondot, arra jutottunk, hogy veszünk egy új O-gyűrűt a pumpa házra, amely belecsúszik a dekli oldalába. Ez gyakori probléma?
2. Ha alapjáraton húzok neki egy hirtelen gázfröccsöt lehörög a motor, vagy le is fullad néha. Ezt gondolom a karbi beállításával ki lehet küszöbölni. Mit kellene állítani rajta?
Köszi a gyors választ. Egyébként az ipone-on belül melyik típust használod, és honnan szerzed be?
Én Ipone-t használok azt nem eszi abszolút. (E) Árban és minőségben is kiváló.
Nem rég vettem egy 2005-ös DRZ SM-et. Cseréltem olajat, Castrol actevot tettem bele, de úgy veszem észre, hogy fogyasztja a motor. Mondjuk már van benne kilométer (66 e km), de a karbantartással nem volt gond, ismertem az előző tulajt, ő vette újan.
Az lenne a kérdésem, ki milyen olajat használ, kinek mi vált be, mit ajánlotok?
Előre is köszi...!
Üdv mindenkinek!
Kicsit közhelyet fogok mondani..a hibás alkatrészt cserélni kell. Főleg ezek a tömítő gyűrűk , ó gyűrűkkel nem érdemes szórakozni pláne hogy vizhez van közé. Hirtelen gázt meg alapból nem szabad húzni a 4t-knek, a Drz meg érzékeny erre, ennek oka a hirtelen gázadáskor elszegényedik a keverék és befullad a motor. nem tudom mennyire húzol neki oda és mennyire meleg a gép. Az alapjárati csavaron lehetné állítani.
De nekem csak a hétvége jó mert meló van.. :S ígyis már 3 hete 1 szombat délutánom volt szabad..
De felhívsz megbeszéljük
Amúgy a motorshow1.hu-n keresgéltem és láttam egy videót, azon te voltál nem ?
Köszi még1* !
Supermotó kérdésem lenne.
Pontosabban első fék!
310-es tárcsához(gyári)valami komolyabb fékmunkahenger kéne!
Ötlet?
üdv.Dév.
Üdvözlök mindenkit, most járok itt először
A napokban vásároltunk egy DRZ 400E-t igen kedvező áron, de van vele egy kis problémánk, ebben szeretnék tanácsot kérni.
1. Csöpög a hűtőfolyadék a vízpumpánál, amit leszereltünk bekentünk tömítő pasztával, de nem oldotta meg a gondot, arra jutottunk, hogy veszünk egy új O-gyűrűt a pumpa házra, amely belecsúszik a dekli oldalába. Ez gyakori probléma?
2. Ha alapjáraton húzok neki egy hirtelen gázfröccsöt lehörög a motor, vagy le is fullad néha. Ezt gondolom a karbi beállításával ki lehet küszöbölni. Mit kellene állítani rajta?
Előre is köszönöm szépen
Tisztelettel
Attila