Ma szétszedtem a mocit, hogy beragasszam a csavarokat, de ahogy az elsőt kiszedtem azt tapasztaltam hogy be van ragasztva alig bírtam kiszedni. úgyhogy csak azt az egyet ragasztottam be a többit ki se szedtem. k7 es . úgy látszik orvosolta a problémát a suzuki
david87 Amim nincs azt nem tudom mutogatni csuda járgány!
Te fére értetél valamit! Nekem DRZ-m van És nem szoktam mutogatni csak akkor látható ha közlekedek vele de akkorsem sokági mert tiltáson megyek
Loctite 243. ezt megtaláltam. Nem lesz nehéz leszedni a deknit? a mágnes nem túl erős? meg van ott egy kis ogyűrű az önindítónál, az egyszerüen kijön? Mire kell odafigyelni?
sziasztok. Venni akartam csavarragasztót, de csak nem oldhatós loctite volt, vagyis azt mondta a srác hogy csak hőre old. piros flakonos. nem mertem megvenni nehogy ne lehessen kiszedni többet a csavarokat az állórészből. Nincs valami tippetek milyennel kellene, vagy ti mit használtok?
Igen az "öreg" nagy ász, majdnem minden hétvégén kin van. Lehet, hogy találkoztunk, annyian kijárnak, hogy sokan nem is gondolnák. Mi pl. hétvégén egy csapat svájcival mentünk, de sokszor csak a fejüket csóválták.
Siófok, vagy Kaposvár környéki vagy?
Sziasztok
Ma megmértem a szelephézagokat...E s DRZ a bal oldali kipuff szelepé 0,6mm ! Pedig semmi szelephangja nem volt a gépnek...a többi hézag jó..
Tudja valaki esetleg hogy a lapkákat milyen méretlépcsővel lehet venni?
Értem. Hát remélem összejön egy példány nekem is, és megelégszek azzal, ha olyan csúnya lesz mint az általad belinkelt mocik
Ha meglesz akkor még kérdezek
Azért tértem át Gyorsaságirol sm-re mert untam már kelet valami új. Amugy nem bántam meg. És már nem izgat a gyorsasági.
Sosem nézem menyit ment mert ha szét megy valami akkor megcsinálom és kész adig meg mitt agodjak!
Ezt nem kell szerelni mint KTM, Husaberg,Aprilla.
DRZ-ez japán motor. Meg van csinálva Amugy a leg gyengéb és a leg csunyább mindközül. Ennyi! (De megbizható csak ajálani tudom)
Te fére értetél valamit! Nekem DRZ-m van És nem szoktam mutogatni csak akkor látható ha közlekedek vele de akkorsem sokági mert tiltáson megyek
Tamásiból érkezett a csapat.
Benivel régen találkoztunk, ismered, mi van vele?
Siófok, vagy Kaposvár környéki vagy?
itt a link: http://robogotuning.hu/spd/299... és nem is 800, csak 380huf
http://parilla.hu/index.php?pa...
Eltört a váltókar, hol tudnék beszerezni másikat?
Lehet használt, vagy új is.
Előre is kösz.
Attila
Asszem, hogy 0,05-ös lépcsővel ugrik. Nézd meg a
www.robogotuning.hu -n. Úgy emlékszem, hogy van nekik, kb 800 huf.
Üdv.
Ma megmértem a szelephézagokat...E s DRZ a bal oldali kipuff szelepé 0,6mm ! Pedig semmi szelephangja nem volt a gépnek...a többi hézag jó..
Tudja valaki esetleg hogy a lapkákat milyen méretlépcsővel lehet venni?
ha esetleg egy S is megfelelne SM szettel akkor nézdd meg az enyém az adatlapomon..
Az andocsi ( Gyula ) ismerősök, terelgetnek minket.
Szerintem mi már találkoztunk ott.
MEnnyire megbízható a DR 650 r?
Fontos lenne, mert most tennék egyre szert.
Olaj csere, meg egyéb ilyenekre gondolok.
2t krosszom volt.
Ha meglesz akkor még kérdezek
Köszi!
Sosem nézem menyit ment mert ha szét megy valami akkor megcsinálom és kész adig meg mitt agodjak!
Ezt nem kell szerelni mint KTM, Husaberg,Aprilla.
DRZ-ez japán motor. Meg van csinálva Amugy a leg gyengéb és a leg csunyább mindközül. Ennyi! (De megbizható csak ajálani tudom)
A képeiden ez a kicsi rendszám szabályos?