g.gábor
Köszönöm az információt. Meg fogom nézni, hogy megvan-e az a gumigyűrű a pipán. Előtte le kellene mosnom, mer egyenlőre még a motorblokkot sem látni a sártól, nem, hogy a pipát. Kicsit lágy talaj volt babodon a hét végén.
Apropó, szokott innen valaki babodra járni endurózni?
Nem tudjátok, a műanyag idomokról el lehet tüntetni a mély karcokat?
Szokták ezeket polírozni, vagy fényezni?
Valami olcsó megoldásra lenne szükségem, mert idomszettre most nem tellik.
Köszönöm a kielégítő hozzászólást!
Ha ráérsz, válaszolj légyszi
Hogy-hogy gyorsasági után áttértél SM-re? (hülye kérdés, de nálam is ez van. szétment a csapat, több rutin miatt szeretnék cross-smezni.)
Mivel használt a moci amit nézni fogok, úgy számolom, h legyen félretéve blokkfelújításra lóvé (kb összeget tudsz mondani h ez miben merül ki, teljes körben, illetve ez normál használat mellett meddig elég)
áttétel kérdésem akkor lesz, ha meglesz
Sajna sok Kp-m nincs, mivel tavaly 1millióm veszett el a Gixxeremen, csak a kawába van inkább lóvém, de nem kell senkinek... így nem tudok gondolkodni pl tiédben.
Tiéd mennyit futott eddig?
Tervem: Adom kawát + 100at, és kapok egy extrás 2004es E-t, egy Runner VXR 200 robogót.+átírom+sm szett, és tele a garázs
Ennyi, pont
Előre is köszi!
Szia jól gondolod az E-s sokkal jobb!
De. Ha 2 személyest akarsz és supermoto kerekekkel és fiatalt akkor bele kell nyulni a pénztárcába szerintem.
Nekem 3éve van meg és mikor az S-es drz haverokkal megyek motorozni folyamatosan várnom kell rájuk mert kb 130-140nél elfogynak az E-s 15/41-es áttétellel az az utazó sebessége nekem ez a tapasztalatom. Cserélni én még semmit nem cseréltem rajta kivéve olaj,lánc,gumi. Az enyém 2007-es 2 személyes forgalmi szerint EXEL kerék fordított teló meg még sok minden de 1,200,000 forint alatt meg sem mutatom de makulátlan. Minden ismerösöm ilyen drz akar mint az enyém. Kérdés van?
Van egy DR 800 makulátlan állapotban, de nincs papírja, ehhez kellene nekem egy donor!
Rossz, hibás, vagy törött is érdekel, Magyar okmányai legyenek.
Aki tud kérem, segítsen.
Köszönöm
Heim Ferenc
20-336-9861
Az akksi "fölött". Nekem már ment ki akkor is,amikor a kuplungkarról letört a kapcsoló és letestelt,most meg a feltákolt lámpakapcsolóm nyomódott a kormánynak. Át kell alakítanom.
Hétvégén megyek meglesni egy DRZ-e-t.
Enduró, SM, városi huligánkodásra használnám.
Van köztetek aki átalakította két személyesre?
Olvastam már jópár tesztet. Azért szeretném az E-t, mert erősebb.
Hosszabb távon milyen fordulatszámtartományban használjátok (megbízhatóság végett, olvastam h 120nál hamarabb széthullott mint 160...)
És gyárilag lehet kérni önindítóval, anélkül, lámpával, anélkül stb?... minden verzióval találkoztam már a használt piacon, jól van ez így?
Esetleg leírást tudna valaki adni, hogy mennyi üzemóraként mi javasolt cserére.
először megpróbálom ezt az SM-láncvezetős megoldást, ha nem sikerül, akkor tiéd a gumi ;) ha nem muszáj nem adom el, csak már ideges voltam h miért ér hozzá amikor sokan mászkálnak 60-as gumival egy elérhetőséget küldj légyszi a matyesz16 kukac citromail.hu-ra, és értesítlek, hogy mi a stájsz. Egyébként megoldható, hogy bevigyem Debrecenbe, ha úgy alakul
g.gábor
Köszönöm az információt. Meg fogom nézni, hogy megvan-e az a gumigyűrű a pipán. Előtte le kellene mosnom, mer egyenlőre még a motorblokkot sem látni a sártól, nem, hogy a pipát. Kicsit lágy talaj volt babodon a hét végén.
Apropó, szokott innen valaki babodra járni endurózni?
Szokták ezeket polírozni, vagy fényezni?
Valami olcsó megoldásra lenne szükségem, mert idomszettre most nem tellik.
ilyen:
link
Köszönöm a kielégítő hozzászólást!
Ha ráérsz, válaszolj légyszi
Hogy-hogy gyorsasági után áttértél SM-re? (hülye kérdés, de nálam is ez van. szétment a csapat, több rutin miatt szeretnék cross-smezni.)
Mivel használt a moci amit nézni fogok, úgy számolom, h legyen félretéve blokkfelújításra lóvé (kb összeget tudsz mondani h ez miben merül ki, teljes körben, illetve ez normál használat mellett meddig elég)
áttétel kérdésem akkor lesz, ha meglesz
Sajna sok Kp-m nincs, mivel tavaly 1millióm veszett el a Gixxeremen, csak a kawába van inkább lóvém, de nem kell senkinek... így nem tudok gondolkodni pl tiédben.
Tiéd mennyit futott eddig?
Tervem: Adom kawát + 100at, és kapok egy extrás 2004es E-t, egy Runner VXR 200 robogót.+átírom+sm szett, és tele a garázs
Ennyi, pont
Előre is köszi!
Amugy a kép az én motoromrol készült és látod van rajta bukó gomba
De. Ha 2 személyest akarsz és supermoto kerekekkel és fiatalt akkor bele kell nyulni a pénztárcába szerintem.
Nekem 3éve van meg és mikor az S-es drz haverokkal megyek motorozni folyamatosan várnom kell rájuk mert kb 130-140nél elfogynak az E-s 15/41-es áttétellel az az utazó sebessége nekem ez a tapasztalatom. Cserélni én még semmit nem cseréltem rajta kivéve olaj,lánc,gumi. Az enyém 2007-es 2 személyes forgalmi szerint EXEL kerék fordított teló meg még sok minden de 1,200,000 forint alatt meg sem mutatom de makulátlan. Minden ismerösöm ilyen drz akar mint az enyém. Kérdés van?
Rossz, hibás, vagy törött is érdekel, Magyar okmányai legyenek.
Aki tud kérem, segítsen.
Köszönöm
Heim Ferenc
20-336-9861
Hétvégén megyek meglesni egy DRZ-e-t.
Enduró, SM, városi huligánkodásra használnám.
Van köztetek aki átalakította két személyesre?
Olvastam már jópár tesztet. Azért szeretném az E-t, mert erősebb.
Hosszabb távon milyen fordulatszámtartományban használjátok (megbízhatóság végett, olvastam h 120nál hamarabb széthullott mint 160...)
És gyárilag lehet kérni önindítóval, anélkül, lámpával, anélkül stb?... minden verzióval találkoztam már a használt piacon, jól van ez így?
Esetleg leírást tudna valaki adni, hogy mennyi üzemóraként mi javasolt cserére.
Előre is köszi!
Edem
Nem nem, én maradtam a husky-nál!
Tesóm cserélte le az r6-ost, drz-re. Végre belátta már, hogy a supermotyó a motor, nem más.:)
a másik megvan még?