szeva tavaj mentem át ezen
olyan 14000 ft -ba kerül ez mindenel együt
bemész önkörmányzathoz és ott mindent meg csinálnak ha szerencséd van egy böl, nekem meg volt fél óra alatt
Ma sikeresen elhagytam a rendszámom, szóval ha valaki találkozna a 18,19-ker. környékén egy rendszámmal az jelezzen legyen oly szíves!
Valaki tudja, hogy mi módon történik a rendszám pótlása és mibe kerül?
Nekem 4000Km-el ezelőtt volt ellenőrizve, jó értéken van, nekem mindig is ciripelt, ez természetes azt mondják.
Hallgassatok meg egy KTM 690-et. annak gyárilag brutálisan csörög a blokkja, de az is természetes.
Ha már ciripelés a téma.
Nekem 9000 körül kezdte el a ciripelést. Egyből elmentem vele Kistarcsára a Suzuki Benkőhöz és azt mondta a szerelő gyerek (Lajoska), hogy egyértelműen szelep, de ott kell hagyni, mert azt csak hidegen tudja megnézni. Ott is hagytam, és másnap hívott hogy mehetek érte. A két kipuffszelepnél kellett korongot cserélni. A ciripelés megszűnt, most 12000 van benne és még nem hallom, hogy megint csinálná. Na gyorsan le is kopogom.kopp-kop
Sziasztok!
Láttam a ciripelésről beszéltek.
Én elvittem a doktorurat ezer km-es korába hogy mi lehet.Minden gyári értéken volt azt mondták hogy a vezérműlánc feszítőjével van valami,kicserélték nem tudom valami erősebbre.Körölbelül 300 km-t nem ciripelt és utánna megint ez nem egy rendellenes hang remélem tudtam valamit hozzászólni ha nem bocs .
Üdv:Dave
Nekem is enyhén ciripel szinte nulla km-es kora óta. Most a télen elvittem a Prop-Tech-hez megméretni a hézagot, és mind a 4 gyári értéken volt (8200 km van a vasban). Fogalmam sincs, hogy mi okozhatja ezt a ciripelést, de meghallgattam két másik haver S-ét is, mindkettő ugyanúgy ciripel. Szóval innentől fogva nem foglalkozom vele, rendes szervizt kap, aztán az ő dolga, hogy menjen. Mivel ez DRZ, megállni nem fog - remélem.
Valamilyen szinten ront a teljesítményen....
A pipát persze lehet rövidíteni meg minden.. ez csak egy minta.
hát majdnem csak egy lyukas cső.. ahogy látod bármekkora méretű lehet .. én így kaptam a kipuffhoz és így full olyan kis semmitérő a hangja mint a gyári dobbal.. csak műszakira...
Biztos hogy ront a teljesítményen csak az a kérdés hogy mennyit. Am kösz a képeket. és az csak egy lyukas "cső" meghajlítva?
Meg kell kötni a kompromisszumot mert ha így fogom használni biztos szeretni fognak a rendőrök azt meg nem akarom.Vagy viszem magammal és ha megállítanak gyorsan becsavarozom. De azt a pipát lehet rövidíteni meg hosszabbítani és belőni a még elfogadható hangot. gondolom.
Ja meg kicsit ciripel vezérműfelől valami. bár amikor szétszedték azt mondta a szerelő hogy jó a hézag. Nektek is ciripel? vagy az mitől lehet?
matokb a képet ide rakom ki ha nem baj.
Annyi a lényege hogy a kipuff végébe csak fúrsz 1 lyukat és oda 1 csavarral rögzíted. nekem olyan hangja van így mint a gyári S-s dobbal.. ezért nem is szoktam belerakni
új fejlemény a tekercsügyemben: azt mondta a szaki, hogy azért volt a problémám, mert már egyszer újra volt húzva a tekercssor, csak akkor sajnos kókány munkát végeztek, és folyamatosan melegedett, egészen addig amég szépen lassan elégette magát...
Az mért kellett?
Amúgy kerestelek telón tegnap is meg ma is, régi számód jó még?