Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kiszeded telókat,letekered felsö kupakot aztán a töbit a képek mutatják végén bele öntöd az olajat és pumpálod a középsö rúddal hogy belemenjen mindenhová
én 10es olajat raktam bele és 7.2 deciliter száranként
nekem is megvolt a 2X a J-ra
új pálya
ide kell potyani ,
egy két képet ott csinált a kollega
nem találtunk sok ujjat de abba a kicsibe van egy penge rász
van egy szinte 90 fokos meredek rész na ott vagy sikerül lemeni vagy lesni
Kicsit fáj még, pont abban a szögben mikor a féket kell nyomni, de hát minek fékezni? Húúúzzni kell!
A képek már az új pályán készültek?
köszi

gondolom
dumálhatunk motorol is megtetem amit lehet X
áááááááááááááááááááááá csak egy kicsit kellett foglakoznom az (off deguimal+macska + gyerekek ) is
és ne feled mit montam hogy megyünk be a szavazohelységbe
egy kis szerelési útmutató a többiről majd ír neked DRZ07 de csak kizárólag szavazás után
váltókart keresek DRZ S-hez, jó a bontott is, tudna valaki segíteni, hogy hol találok jutányos áron?
csonkamail@freemail.hu
erre megkell hogy jöjjön

köszi szépen a segítséged
Nem fért be az adatlapon lévő címre. Ha van másik címed ami nagyobb postafiók,
írj ide: ori47 kukac freemail pont hu
Levélben elküldtem. Bár ez S, remélem egyforma. A gyári olaj szerintem 5-ös. (A szervizkönyvben lévő cikkszámból gondolom.)
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az S/SM első helyzetjelzője milyen foglalatos? T10, vagy valami bajonettzáras?
Áramspórolás miatt LED-est tennék be (hátra már tettem,), de nincs kedvem szétszedni potyára.
Üdv: 2N
sziasztok
drz E első teló olajcsere érdekelne! mit hogyan?
leakarom cuppantani belőle,csinált már valaki ilyet? hogy álljak neki? kép videó bármi jöhet...milyen olajat ajánlatok bele? amiylet én néztem (nem reklámozom hogy hol) az 2,5W 5W és 7W!

köszi szépen a segítséget
visszanéztem 1hetet itt a fórumon
de épphogy volt pár oldal

ennyire futotta, még szerencséd,képzeld ha tele lenne mindenféle ide nem való témával, vagy 50 oldal hétvégéd kevés lenne végig olvasni.
na látom te is offon vagy
na mindegy
szevasz
Adjon az isten
FONTOS!

DR 600 1988-1990es évjárat. (Nincs jobbra pénzem, még mielőtt dícsérnétek a kedvenc motoromat(DRZ))
MI A VÉLEMÉNYETEK?
Ma kipróbáltam, teljesen felújítva, bitang erős. Két apró probléma, berúgós, és régi. A blokk teteje ragasztva van, nem folyat meg stb, csak állítólag típushiba.
A válaszokat sietve kérem ha lehet!
Kösz sorstársak!
Gergö jól beszivtad ahogy látom
tudok 3jó témát amivel fel lehetne dobni a fórumot
1 madárpókok
2kutyák
3politika

ja és holnap mindenkinek kötelezö szavazni mert különben elviszik az ávósok
nem ,be döglöt
nem várlak meg
de ugy is elfogok esni mindig és akkor majd behozod magad
visszanéztem 1hetet itt a fórumon
de épphogy volt pár oldal
fórum "védök" nem irták tele csupa drzés dolgokkal
majd fejlödünk együt ha meg vársz