Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kifelé folyik az a víz?
Mert befelé is mehet,ha a szimmering átereszt és az szar,ha az olajban víz van.
Sziasztok!

Kerdesem lenne: mikor megvettem a mocim (drze) irtam is ide hogy elkezdettfolyatni a vizpumpam. Voltam szerelonel es kiderult, hogy nem a fedelnel folyik, hanem valami vizzaro tomites, ami a vizpumpa tengelyenel van. Csak ugy lehet megjavitani, hogy a blokk jobb oldalat megbontjuk. A kerdes! Nekem megeri az, hogy megbontassam a blokkot egy szimering miatt vagy inkabb toltogessek ra hetente 0.5-1 dl vizet?
Szeva,
www.nagyvas.hu n van JT 39-es kerék. A gumi szerintem 160-as. már ha sm-ről beszélünk hátsóban.
41 mél van kisseb lánckerék vagy csináltassak meg láncot is kel vennem
jo lenne gyorsan gumit szerezni 160 vagy 150 legyen?VKI?
dobtam rá egy két matricát
unatkoztam
Figyu..
Szrtem tök fölösleges szaporítanunk a rizsát eről. Majd egyszer rakj egy más mellé feldöntve gy S-t meg egy E-t és mérd le melyik pöfög tovább. ennyi. Bár eleve az S-ből kifolyik a benya...
és nem hatvan lóerős hanem hetven ............persze, hogy keréken mérve


100 lovasa csak vukknak volt !
Koko ne legyél már buta az nem karakteres hanem Marakteres.......Ótószaki létedre ennyit nem tudol he A másik: Kérdezted tennap Deberecent itt a sportmotoron olvastam valahol hogy lesz nem kamuztAM. Ja és a Déerzéd az olajat is tiszticcs
A faszt vitáztok!
Gerrevel már minden ilyen dolgot kitárgyaltunk szinte. Pl.: Egy déerzé elmegy benzin nélkül is, sőt néha le kell szívni belőle, mert termeli, elmegy olaj nélkül is (tapasztalat), Soha nem kopik el a gyári fékbetét, egy déerzé bárhol felmegy lendület nélkül, jah meg száraz karakteres! Végül is egy DR-Z-ről beszélünk!
köszi!am akkor szétszedéskor nem ugrik ki semmi rugó vayg egyéb alkatrész?
Nekem az E-n 41-es volt hátul,azzal ment 142-t.Az első a gyári,de nemtom hányas .Estére kelve megnézem.Én most(majd) tuti nagyobbat veszek,mert gokartpályákra készülök
Az enyémhez egy igazi spéci 10-es kulcs kell asszem...

Srácok,minek ez a vita?A motor jóval erősebb lett,az E meg beindul fekve is.Én ezt így elfogadom.
ha 1 függőleges elhelyezésű karbit vízszintesbe állítasz a motor fel fog telni benzinnel, aztán tologathatod reggelig.Mivel van rajta egy úszóház is ami tele van benzinnel és ki tud folyni pont a motorba.Szedjetek szét egyet, aztán meglátjátok.
Hy!Vki megtudja mondani hogy hogy kell a törött elsőfékkart cserélni?drz 400.as on vmi spéci eszköz kell hozzá?szétszedésnél kell e vmi rugora vagy kipatanó alkatrészre figyelni?
am még annyi hogy a drzék k.................a jóóóó mocik
Fazer1000! Vízszintesen minden motrnak illik elindulnia sztem te függőlegest akartál írni.. De az E Drz véletlenül sem volt krossz soha..
nem mondtam hogy 60 le lenne sana csak 50. de 119kg. volt lc4-em csak nem volt papiros. 400-és 640ccm között van különbség.
hello valaki SPEED DRZ-röl tud valamit igen eltünt
Szeva Theo,
Mit nem érteni? a Van rajta egy full mechanikus karbi és tökmindegy hogy függőlegesen vagy vizszintesen vagy a motorral be tudod indítani! De egyébként ki is próbálhatod ha a tied megpróbálod felhúzni vizszintesen. Pöffen egyet kettőt oszt csá...
Az E cross ott kell az indítási biztonság bármilyen helyzetben
szeva ma nem tudom hogy meg tdom nézni de megprobálom van fék adapterem is mert feljebb kerül a tárcsa miatt azt is lemérem iszonyat lessz ha eltalálom hogy mien lánckerék legyen rajta.
Vízszintesen elindul
Úgy tom az E nek rövidebb a váltóáttételezése, nagyobb a lánckerékáttétele és akár vizszintesen is elindul ha a mechanikus karbi van rajta.
Dede!R1 volt neki!Rendőr
Szasz Foxy6!
Ez Kawa felni? és 4.5 collos hátul?Épp ma rendeltem ilyen kereket magamnak,jó lenne tudni milyen méretekre kell csinálni(a szélességét).Ha megmérnéd,megköszönném.2X-is

Nálunk egy srác rakatott az LTZ-re 450-est és azt mondta,sokkal jobb,mint bármelyik 400-as+kipu renszer.
A lóerőket meg eleve hagyjuk,amíg azt sem tudni miért monnyák az E-t 50-nek (nekem is az van)
hali mindenki vettem ma szettet csak kéne egy hátso gumi!