Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem rosz nadrágott vettél fel
. .
lehet valami stunt ride gép lett belőle :O de a fékeknek mi köze az alapjárathoz ?=/
ne is idegelj... beteg vagyok és nem tudok menni... . . . . . .
hát egy olyan motoron, ahol nincs gyújtáskapcsoló ott ez elég logikusnak tűnik
Sziasztok! Segítség kellenne! Az Lc4esemen ha rátaposok a hátsófékre elmegy az alapjárat...Ha az elsőt húzom ugy meg megemlkedik....2 hónapja kiszakadt az ülésem arra is gondoltam hogy amiatt... Most mit csináljak?
Miért,Ti még ezt nem hallottátok?
Ha meg kiszakad az ülés,akkor elromlik az első teló!Aki ezt nem tudja,nem is motoros!
Ma ismét jegelem a témát!
Nahát, ezt a szép időt ki kell használni! Mindenki motorra!
KTMnél viszont ha leáll amotor leáll az izzó is ;) lehet azzal keverik a srácok :D
Szóval én a Kecskeméti Suzuki márkakerben vettem (RodeoRide34). Nem túl olcsó... 6e körül van.
Viszont ebben sem és a gyári hátsóban nem ég ki az izzó... mert LEDes

Majd elmegyek az ismerőshöz, lefotózom, hogy az övé hogy néz ki és az alapján megcsinálom én is és dokumentálom a munkafolyamatot, majd fellököm ide Nektek.
a DRZ-be a gyári izzó gumma drága! Le is beszéltek róla. (legalábbis az E-be való).
Úgyhogy vettem sima szoci-motorosboltban (MZs hely) hagyományos izzót, ami hasonlított az enyémre alakra... picit vágni kellett a lábakból és tökéletes lett .

(állítólag sok ezer forint a DRZ E gyári izzója, ez meg pár száz volt)
Valaki itt nagyon szopatja a népet! . Vagy nagyon a DRZ ellen akarja hangolni!
Először 40 órás dugó/hajtókar ciklus, aztán izzó miatt leálló motor! .

Dehogy áll az le! Ne hidd el az ilyen marhaságokat!
Hi. Ez érdekelne engem is. Hol vetted (meg persze mennyiért)? Ha megvan a megoldásod a bekötésre, remélem leírod. Nekem anno ajánlottak (talán pont itt) hidraulikus féklámpa kapcsolót, amit az első fékmunkahengerbe kell betekerni és már van is jel. Azt hiszem az X-Bike-ban vette, aki ajánlotta. De nem próbáltam ki, mert lusta dög vagyok :-(
SZEVA.meg tudnád mondani hol lehet kapni ojan féklámpát. érdekelne éngemis egy ojan
Hello, milyen izzó kell a drz-be? mennyibe kerül?
első izzó ?:S nekem a hátsót veri ki állandóan terepen de az elsőt még sose verte ki a DR pedig raktam bele 6-7ezret ezen a nyáron .
Ha kieg az izzo,akkor valoban leall a moci? Mert valaki nemregen eztirta a forumba, es erdekelne, mert ha ilyen fordulna elo akkor nemrossz megoldas a csereiddzzo
Apropó! Nektek nem szokott kiégni az első izzó?
Nekem sajnos már megint kiégett!
Már másodszorra! Most van 46 óra a gépben... és én nagyon gyakorinak érzem ezt a kiégést...
Hát Te tudod. Bár szerintem 1 enduro gumi árából átlökték volna Neked a vizsgán.
Vagy használod utcán is a gépet?

Egyébként én is most vettem féklámpát a gépemre. (a mellékelt képen látod).
Már csak azt kell kitalálnom, hogy miként kössem be az első fékre.
Egy ismerős megcsinálta azt, hogy megfurta a fékkart és oda kötötte be, ahol a gyári van egy féklámpáson (MZ féklámpa kapcsolóval ).

Valszeg egy ilyen megoldást kellene nekem is összedobnom.
Arra gondoltam, hogy én fent hagyom a gyári hátsólámpát - és ki se kötöm - és ez a féklámpa (ami egyébként hátsólámpa is) és féklámpának lesz bekötve.
. óóóó akkor én már rekorder vagyok! Mert én 46 óránál járok a gépemmel! . .
De ez tényleg akkora pöcsség, hogy hihetetlen!

Az új RMZ 450 esetében tényleg 40 óránál írják a dugózást - úgy tudom - de nem a DRZ-nél!
A DRZ első szervíze - olajcsere - 10 óra után, majd a következők 60 óránként szükségesek! .
Ez a legszervíz-igénytelenebb gép a piacon!

Még egy KTM EXC esetében - ami azért már elég szervízigényes - sem kell 40 óránál dugót/hajtókart cserélni. (pedig ott 10 óránként írnak olajat)
Mondjuk vagy 30.000-et.Kb.Remélem nem túloztam.Na azé az olajat nem árt cserélni.
Speed!
Már vettem rá féklámpás farkat,csináltam kapcsolókat,ezt a 3 dolgot,amit írtam már nem nagy macera megoldani.Ha lesz kedvem,neki is állok.Bicikli km-óra,visszajelző,lánctakaró.Meg 2db endúró gumi.Na az lesz még kiadás.De lehet hogy megkeresem a zsivány megoldást
Ki mondta ezt?hol?
hello!ki a pöcs mondott ilyen baromságot!
Drz 400 E-k tényleg 40 órát mennek el? Nekem ezt mondta a szerelő. Nem verseny használatban, hány órát lehet motorozni vele, illetve km -ert. Hogy ne keljen duggattyút, hajtókart, cserélni.
Ezt nem hiszem. Nagyon sok autószervíznek van vizsgajoga és adott autókereskedőknek is.
Miskolcon tutira van jó pár ilyen.

A helyi Suzuki - motor - kereskedőnél nem próbáltad? Ők szerintem tutira tudnának segíteni benne...
és jó eséllyel van bejáratott emberük is. Biztos, hogy kérnek érte némi pénzt, de cserébe nincs vele macerád és ők mindent lerendeznek.