Nálunk (Miskolc környéke) tudtommal csak kpm-ben lehet vizsgáztatni.Volt amikor annyit néztek csak,hogy a fékbetét elég vastag-e,de tavaly megbuktatták az E-met távolsági-fény visszajelző,láncvédő és kilóméteróra hiánya miatt.
Arról meg fingom sincs a lámpámban van-e E betű?
Sziasztok!
Van egy eladó 3szor utcán használt xl es Axo cross nadrágom ,szinte új!sárga fekete színű!Ha valakit érdekel Írjon emailt!
Képet majd tolok!
Aha, ez némiképp megnyugató. Legalábbis ebből a szempontból. Marad még így is épp elég, amibe beleköthetnek egy műszaki vizsgán. Vagy akár egy rendőr az út szélén, ha éppen olyanja van...
Sztem (meg remélem is) amire adtak rendszámot,azt nem vonhatják be.Így volt ez a quadoknál is.Egy időben nem lehetett forgalomba helyezni,most nemtom mi van,de ami rendszámos,az használható...
Szerintem tutira menni fog.
Ezek általában az újonnan forgalomba helyezett autókra / motorokra vonatkoznak.
Pl. a trabikat is még mindig használják és vizsgáztatják... pedig - még katalizátorral sem - gondolom, hogy EURO 2 fölött teljesítenének.
és vajon mi lesz, ha lejár a műszaki? Akkor sem tudják újra vizsgáztatni? Bár az tény, hogy eredeti állapotában eddig sem kaphatott volna rendszámot, és ebben csak az egyik pont volt, hogy túl hangos. Marad az ügyeskedés meg a "zsebpénz", vagy már így sem fog meni?
korábban próbálkoztam ezzel-azzal...
végül az iGO lett - nekem - a legjobb.
De lehet, hogy megnézem majd a Russa-t. Neked megvan?
Persze bennem is felmerült sokszor, hogy nehogy baja legyen...
Benne van egy bőrtokban. Az a baj, hogy ha a hátizsákba raknám, onnan baromi nehéz előszedni, amikor kell. (nehéz --- körülményes - a motoros védőcuccban, nem mozgok túl könnyedén )
na majd utánna járok ha lesznek trackjaim most formáztam a PDA-t mert már kicsit instabill volt a WM6 .
kabát zsebbe nem félted? én táskába szoktam hátra rakni ,mert én ha esek legtöbbször oldalra.
amúgy van egy frankó offroados progi Russa a neve ahoz jók a turistautak.hu vagy valami ilyesmi trackjei is ;)
soha nem raknám ki a PDA-t a motorra!
A kabátom zsebében figyel mind a GPS, mind a PDA. Ha nem tudom, hogy merre vagyok, csak előveszem és már látom is. Mivel nincsenek a földutak az IGO-n, így a semmit látom... de a települések alapján be tudom lőni, hogy hova is akarok menni. És én mindig rajzoltatom vele az útvonalat, hogy merre jártam (az útvonal mentésénél). Így visszafelé is segíthet tájékozódni, ha eltévednék.
Baromi hasznos tud lenni endurózás közben.
Töredék annyi idő alatt lehet odatalálni valahova. Persze így is van bolyongás sokszor... de sokkal jobb.
Én szeretem.
Aztán egyszerűen export (igo-val), majd átrakom a PC-re és onnan upload.
Vagy egy olyan site, hogy www.gpsvisualizer.com és ott tudsz több tracket "egyesíteni". És onnan át lehet lökni emerre az oldalra.
Hát ennyi! . .
és ,hogy nyered ki belőle a trackeket?:D én csak ritkán használom nekem is MDA3as pda meg BT GPS de offroadnon nem zúztam még nem mertem felrakni a motorra te ,hoyg rakod fel vagy táskából sasolja az eget ?:) meg,hogy nyered ki a tracket? aza ddig megvan,hoyg útvonal rögzítés de azt átrakom PCra amit lemeent filet és felrakom ide és mutatja? mert nekem PC-n nnincs semmi progim ami tudna vele valamit kezdeni :(
Arról meg fingom sincs a lámpámban van-e E betű?