Én is hasonlóakat tervezek :-)
Sok emberrel beszéltem...sok véleményt meghallgattam...mindeenki mondott sokfélét:
-ha csak a hangra mész elég a dob....ha mákod van szépen be lehet lőni hozzá
-ha teljesitmény kell arra is elég a dob...de a rendszer még többet dob rá...fúvókakitt nem kell
-csak a rendszer...fúvókakitt...sportlégszűrő...és az a tuti...
-elég a dob...meg egy sportlégszűrű
-stb ez előbbiek kombinációja....
Ha teszel rá egy nyitott dobot...nyomatékosabb lesz a moci...és nagyobb lesz a hangja...más nem...
Én azt találtam ki magamnak hogy ha lesz pénzem ráköltöm....és szépen lassan meglesz mind...rendszert fogok venni rá...amihez tuti kell egy fúvókakészlet mert a kipuffcső átmérőjéből és abból hogy a rendszer nyitott lesz megváltozik gázok...benzin mittomén áramlása....azzal szépen be lehet majd lőni....kap majd sportlégszűrőt is....valamint egy teleszkóptunningot...és egy olyan elektromos kütyüt ami folyamatosan engedi a teljesítményt leadni mindenre reagál...engedi jobban pörögni mittoménmi még.Ez anyagiakban yoshi rendszer lesz 120...dynojet 18...légszűrő 15...elektromos kütyü 15...telótuning 30...és ezzel lesz egy kókeméyn supermotom....a lehetőségekhez képes persze :-)
Szeva srácok! S-es DR-Zmen tervezem a kipuff cserét. Már néztem is rá egy Finster dobot. A kérdésem az lenne, hogy esetleg nem-e tudnátok némi infóval szolgálni, hogy mennyiben befolyásolja ez a motor működését? Negatívum, pozitívum, stb.! Válaszaitokat előre is köszi!
FMF ARROW meg minden nagyobb márka gyárt DRZhez halk dobot sztem csak drágák.
sztem a gyári E dobba beelfabrikálva egy kis vasat ami tereli a gázt már rögtön hallkabb lesz vagy jobban kitömni stb ;) halkítani nehezebb egy nyitott dobot az biztos
de más lökettérfogatra való az szerintem számít azért a 250meg a 400as kijövő gázaiban tuti van különbség és azt máshogy tereli stb bár én cska gondolom,hogy így van nem vagyok kipuffogó szaki :)
Én a metabondot próbáltam. Raktam be egy linket.
Itt van az ára, is. http://www.automax-online.hu/a...
Vagy van olcsóbb is a slick50. amit 160.000km múlva kell újra alkalmazni. egy teflon bevonatot képez a henger falán. volt egy régi passátunk 1.3 -as benzines ott bevált, akkor csak nem lehet rossz. http://www.alabard.hu slick/ Itt találsz róla leírást érdemes elolvasni.
Nekem multhéten a váltó szimering szét jött az összes olajat kinyomta. És így mentem el szerelőhöz.
ha nincs metabond, simán besülhet a főtengely. ez egy hoszabb táv volt.
Amennyiben terepen használod, a gyári DRZ E dob is elég feszkót és haragos tekintetet okoz.
Persze, nagyon élvezem - normál esetben - hogy ilyen jó hangja van és élmény vele motorozni, amikor üvölt...
De a terepen, a erdőn-mezőn, házak között igenis hasznos - számomra - ha jóval halkabb lenne.
Iszonyat messziről lehet hallani, ha motorozunk... és ez nem jó. Magunkra vonjuk tájvédők, rendőrök, erdészek figyelmét... amiből csak a feszkó van.
:-)