Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja,és tegyél deklivédőt a gépre!Ezt mindíg tanácsolom mindenkinek.
Így van!
Ha legközelebb ezt csinálja,2 dolgot próbálj meg:
-LASSAN húzz neki jó nagy gázt,majd úgy indíts.Ha beindul,tényleg tele volt valami benzinnel.
-Gyorsan ránts vagy 4-5öt a gázon,majd szívatóval indíts.Ha bepuffan,inkább kevés a benya még szívatóval is.Sztem ez lesz a megoldás,az enyém is ilyen.Talán ezt próbáld először.Ha többször megáll,többször ismételd meg.
Ha a csap nem zár , akkor is az úszó a tűszeleppel elméletileg megakadályozza a " túlfolyást " , de ha ne adj isten még az sem zárna rendesen , akkor a karbin van egy túlfolyó , ami a szabadba engedi a benyát nem pedig a hengerbe...
Próbáld ki , a gyári beállítások mindig egy vélt átlagot céloznak meg , és lehet , hogy egy 60 kilós 1,60 magas japó fickót képzeltek oda...
( " barackosba " szoktatok kijárni ? )
Jóestét kívánok mindenkinek!
Kb. 2 hete vagyok Drz-E tulaj. Minden szuper és jó, kivéve egy dolgot. Állt a paripa a garázsban 4 napot beindítás nélkül. Aztán próbáltam elindítani. Sokáig köszörült, aztán már látszott az akksin nem bírja. Kapott egy új akksit, azzal is sokáig köszörült, mire végre beindult. Utána pöccre indult. Gyertyát cseréltünk 1 hete, amikor az olajat, szűrőt, hűtőfolyadékot szintén.
Leszedtük a tankot is, szomorúan állapítottuk meg, hogy OFF állásban a benzincsap nem akar zárni. Ez gondolom nem éppen természetes.
Kérdésem a következő (várható:D ): miért nem indult be a paripa? van e köze hogy a benzincsap nem zár el és belecsepeg a nafta vhova?
Válaszokat előre is köszönöm!
azért akarom megemelni, mert eléggé lent van most a hátulja menet közben.
Én 184 cm vagyok és ca. 82-84 kg.
Abba nyugodtan lehet " belepiszkálni " hiszen csak a rugó előfeszítést állítod , ha túl keményre sikerül , legfeljebb visszatekered. Nem feltétlenül a maximum emelés a jó beállítás... nagyban függ a súlyodtól , illetve az " üzemi körülményektől " .

Üdv! Franky
hát én is erre a verzióra gondoltam...
csak sajnos nekem nincs olyanom...
és ráadásul annak a használatához már tutira le kellene venni a segédvázat!
Azért ezt eredetileg két db körmös kulccsal állítják , a többi megoldás ennek hiányában jöhet szóba...
ha azt szeretnéd hogy ne látszodjon rajta semmi akkor csavarhúzó helyett használj
egy fadarabot ezt is kipróbáltam tuti nem látszik rajta semmi!
hát akármennyire is brutális, igy kell sztem én is pont nemrég állítottam rajta, mondjuk nekem dr-em van de a lényeg ugyanez
hm... így csináltad?
én nem akartam ennyire brutális lenni... de lehet, hogy ez lesz a megoldás és meg is lépem.
én az enyimt teljesen felemeltem,a segédalvázat nem kell hozzá levenni.
a lényeg az hogy a motort fel kell emelni és a rugót ami lefoglya két kontraanya
fellazítod egy lapos csavarhúzóval és egy kalapács segítségével és már álkíthatod is.
Srácok!

Közületek valaki állított már a DRZ hátsó futóművének magasságán?
Nekem még a gyári - középmagas - beállítás van most. De láthatóan lehetne rajta még emelni.
- le kell venni hozzá a segédvázat hátul, hogy állítani lehessen?
- szabad belepiszkálni?
Hát ha van annyira korrekt a Te helyi kereskedésed, mint a miénk, akkor nyugodtan.
Kecskeméten - a Rodeo34-nél - ez úgy működik, hogy bemész és érdeklődsz és elviheted a gépet.

Nekem azt mondta a tulaj, amikor bementem - PEDIG NEM AKARTAM KIPRÓBÁLNI, csak szétnézni mentem be - hogy mielőtt elkezdünk tárgyalni a részletekről - persze néhány tényt mondott - menjünk el néhány órára vele terepre motorozni és utána beszéljünk.
Vissza is mentem következő héten - egy előre egyeztetett időpontban és ca. 2 órát kimentünk vele motorozni terepre.
Aztán másnap megrendeltem a gépet!

Szóval felénk tényleg ki lehet próbálni. Szerintem egy komoly kereskedésnek biztosítani kell lehetőséget. Látatlanban nem vehetsz meg egy motort - szerintem.
Én - a saját méréseim alapján - 125-130 km/h-t tudtam menni terepen a DRZ E-mmel. Az áttételezés miatt érzésem szerint többet nem is megy. De terepre szeirntem ez is bőven elég.
Én is csak az utánad szóló kollégát tudom megerősíteni!
140 km terepen, dagonyában, siratón és én sem állítom tartalékra!
Ferkepappa! Itt is vannak robbantott rajzok: http://www.temeculamotorsports...
Bár biztos utánanéztél már, adnék két tippet a tuninghoz. Kipuffból bódis (olcsóbb, mint a yoshi, és legalább olyan jó), elektronika pedig a proptech-nél.
Gabika... az őrült
Hát nemtom....az én supermotom a 85 kilómmal megy 150-et...ez a vége...de ennyivel nem tudok tartósan közlekedni mert keményen arconvág a szél :-) 120-130 néha kicsit több épp elég...
Egy E-s is megy ennyit szerintem(áttételtől függően)...150-et nembiztos(szerintem ez felesleges is)...de majd megmondja akinek olyan van :-)
Ki kell fogni egy-két tesztnapot....szokott lenni rá lehetőség hogy kipróbáld őket...ha újat akarsz akkor főleg...Fullgas-nál működik az hogy x forintos kilóméteráron ki lehet próbálni a gépeket és azt ha megveszed elengedik... http://www.fullgas.hu/teszt/te... DR-Z400S van is
Egy RMZ-t meg fölösleges velük összehasonlítani mert az odaveri az összes DR-Z-t...
Aha ezt vágom, az E az terepre teremtett eggyértelmű, szívem szerint azt vennék, de mennyivel lehet vele nem teligázon közúton haladni?

Amúgy 8 éve 250 2T crossal motorozom, RMZ 450-el már mentem az nagyon tetszett!
Ki kellene mindkettőt próbálni, de mit mondjak a kereskedésben?
Bocs srácok felvinném a hegyekbe kipróbálni, majd hozom?
Kedves Ünni!

Mennyiért árulod a dokit?
Van érdeklődő a mocira?
sok...
ha kezdő vagy akkor egy S-est se fogsz tudni kimotorozni...de az E-s egyértelműen odabasz terepen egy S-es nek...bár máshol is :-)
kissebb súly...erősebb motor...más áttétel...crossgumi...stb...
nekem 2 tankolas-nál 1dl olajat megeszik. ha csak gyürüzni kellene akkor örülnék neki. de szerintem mástis cserélni kell!
Gondolhattam volna... Amugy hol a huto? Koszi a valaszt
Onnan,hogy a hűtőd hideg marad.
Bár akkor még lehet a termosztát is beragadva,mán ha van benne... Esetleg az egyik vízcsövet átlátszóra cseréled,abban biztos látszik valami mozgás.