Sziasztok!
Segítsetek! Ha drz S-en az áttételt akarom módosítani akkor a kis lánckerék fogszámát érdemes csökkenteni vagy a hátsóét növelni? És mennyivel vagy mi a legjobb párosítás?
Attól függ! Egy cross motor mindig erősebb mint egy enduro... de az áttételezése is más.
Egy cross lassabb - végsebességre - viszont fürgébb --- jobban gyorsul, mint egy enduro (ugyanolyan mocival).
A cross motorok könnyebbek, ugyanakkor nincs rajtuk önindító.
Aszfalton a lámpa hiányában aztán végképp nem tudod használni - hacsak nem versenypályára gondolsz.
De az lánckerekeket cserélni érdemes, ha utcai gumit dobsz rá.
És ha endurozni akarsz, akkor valószínűleg jobban jársz egy enduroval, mint egy cross motorral.
A végsebesség, a kisebb tank, a strapabírás és a szervízigényesség miatt is.
Általában a cross motorok jobban ki vannak hegyezve, ebből eredően általában gyakrabban is kell szervizelni őket.
Ugyanakkor egy cross könnyebb, erősebb, jobb futóművel szerelt.
Bár hozzá kell tenni, hogy az EXC450 gyári futóműve meglepően feszes.
Szió! Én már rendszámosan vettem a kisdokit, sajna ebben nem tudok Neked segíteni.
A kereket mi csináltattuk hozzá: felni-Shox, agy-Tarján és Celldömölk bontó, küllők és küllőzés Békéscsaba.
Sziasztok nagyon szar idő van. Ha esetleg veszprémegyébe valakinek van rendszámos drz-je vagy Ktm-je mindeggy csak ne legyen kisebb 400 asnál. Az jöhetne motorozni. Egyedül unalmas.
Segítsetek! Ha drz S-en az áttételt akarom módosítani akkor a kis lánckerék fogszámát érdemes csökkenteni vagy a hátsóét növelni? És mennyivel vagy mi a legjobb párosítás?
SaraZ
Egy cross lassabb - végsebességre - viszont fürgébb --- jobban gyorsul, mint egy enduro (ugyanolyan mocival).
A cross motorok könnyebbek, ugyanakkor nincs rajtuk önindító.
Aszfalton a lámpa hiányában aztán végképp nem tudod használni - hacsak nem versenypályára gondolsz.
De az lánckerekeket cserélni érdemes, ha utcai gumit dobsz rá.
És ha endurozni akarsz, akkor valószínűleg jobban jársz egy enduroval, mint egy cross motorral.
A végsebesség, a kisebb tank, a strapabírás és a szervízigényesség miatt is.
Általában a cross motorok jobban ki vannak hegyezve, ebből eredően általában gyakrabban is kell szervizelni őket.
Ugyanakkor egy cross könnyebb, erősebb, jobb futóművel szerelt.
Bár hozzá kell tenni, hogy az EXC450 gyári futóműve meglepően feszes.
Mancs
A kereket mi csináltattuk hozzá: felni-Shox, agy-Tarján és Celldömölk bontó, küllők és küllőzés Békéscsaba.
Akit érdekel töltse le,de 380Mb körül van!