az lesz sztem :) most ahéten jön valami kárszakértő megszakérti a csizmát meg ezt a váltót is remélem megszakérti mert ez így nem mókás,hog 3as alá ne mtudok váltani =/ aztán még futok egy kört a szegedi enduros boltba hátha ők is tudnak hozzá ügyes emberek vannak ott is csak most még nem tudtam semnkit elküldeni :(
de ha nem emgy akkor szólok az ismidnek kössz a tippet :)
egy négyütemű trabival keni (fekete alufelni volt rajta... de szerintem az már nincs meg). A teljes nevét nem írnám itt le.
Tiszakécskén van egy házunk az üdülőnegyedben (a Tisza parthoz egész közel) és oda akarok majd eljutni.
Lehet, hogy megejthetnénk majd egy olyan dolgot, hogy egyszer Lakiteleken, a cross pályánál talizunk és onnan elmegyek Veled / Veletek Kécskére, hogy megnézzem az útvonalat. (ha nem gond).
A szentkirályi pályán még nem voltam - de hallottam róla. Valamikor oda is kinézek majd.
A RodeoRide-ban voltál? Nekem mondták tavaly, hogy az idén már nem lehet majd forgalomba helyezni a DRZ E-ket, mert az EURO 2-es normának nem felel meg a zajszint miatt.
Érdemes ezek alapján körbe kérdezni a kereskedésekben.
Viszont... más szempontból örülök is ennek... így a miénk - ami rendszámos - többet ér.
még 4hét . de tudod akkor csak lbára állhatok :( teljes csont gyógyulás állítólag hónapok alatt.
szóval én a DR talin is finomabban adom elő a balra kanyarokat :(
pedig jó ez a kis fox csizma csak most még annak kell utánna "járnom" ,hoyg hol szerzek rá csat tartót vagy mi a neve met a magyar forgalmazó procrossnak írtam azt elküdltek,hogy aunernél osztrákba érdeklődjek mert nekik nincs =/
Elméletileg mindenkit ismerek itt , akinek kerékpárnál komolyabb járműve van , mert kilenc évig benzinkúton melóztam , de így nem ugrik be...
Sok úton el lehet jutni a barackosból Kécskére ( nincs 10 km ) , mi is több felé járunk ki , hogy minél kevésbé bosszantsuk a " bennszülötteket " . Szenkirályon is van egy pálya , az nem puha homokos , hanem valami agyag szerű , száraz időben kemény , csak porol rendesen...
A Tisza partra is le lehet menni földúton , de nyáron nem nyerő arra motorozni , mert nagyon élet van.
Nem tudom volt-e már téma , de ma voltam egy Suzuki kereskedésben , és azt mondja az eladó , hogy E-s DRZ-t már nem is tud adni műszakival , és hamarosan az S és a SM is kifogy , mert nem felelnek meg az " Euro akárhány " követelménynek , és már csak a meglévő készleteket fogyasztják , utána már csak használt DRZ-hez lehet hozzájutni...
Persze lehet , hogyn csak siettetni akart , most is itt valakinek a linkjét látom , hogy van ott még az E-s is rendszámmal...
Várom,hogy feltudjam megint venni a csizmát és mehessek sarazni :)
DRtalira lesz még bütykös gumid? mert erősen ajánlott felszerelés lesz .
amúyg gyógyulgatok ma meg idegsokkot kaptam..
hazahozta haverom a gépet de kiderült,hoyg mégiscsak sérült a váltó a csapódásnál mert 3as alá csak igen nagy szenvedés árán lehet váltani- oldalról belekell rúgni egy kicsit a váltóba akkor vált aztán megint aztán megint vált lefele 1től felfele vált de 3tól lefele zzenved:S
most jön majd valami kárszakértő de nem tom ,hogy ezt hogy szakérti meg .......
szóval ha ez az ember megnézte aztán viszem vissza a szerelőhöz ,hoyg nézze meg ,hoyg mi a baja :S remélem scak valami elgörbült és semmi súlyos :S
Ugy néz ki, hogy szép idö lesz a hétvégén. Mit szólnál mondjuk a Vasárnaphoz? CSapathatnánk eggyet kint a dombokon. erno197705@gmail.com az emailom. Csavard el légyszi a telószámodat, s megbeszéljük a részleteket....
P. Adam cimborámat ismered? (nagy trabi guru! )
Egyébként én nyáron mindenképp ki akarok menni majd néhányszor Kécskére (a Tiszához) a DRZvel.
Egyszer lehet, hogy megnézném szívesen, hogy Ti merre jártok át Kécskéről a barackoshoz.
A múltkor egyszer elindultam már... de aztán közbe jött valami és visszafordultam.
Kb fél úton jártam már Kécske és a barackos között.
Szoktunk kijárni , mert én Tiszakécskei vagyok , és közel van.
Jelenleg 2T-vel tolom , de a pályázás nem annyira érdekel , mint inkább az erdőn mezőn csapatás...
Ilyenkor írígylem kicsit hegyvidéki " kollégáinkat " , hiszen mifelénk már egy kisebb dombnak is örülünk...
Van itt is egy-két DRZ és mostanában tervezem átnyergelni valami ilyesmire , azért is bukkantam fel itt a fórumon. ( ráadásul úgy látom ritka normális társaság tanyázik itt )
Nos, az én DRZ-E- m 15/44 es éttétellel, enduró gumival nyél gázon tankra hajolva 141-et ment az M7-en. Egyszer tavaly kipróbáltam, de elég is volt. Utazni 105-110km/h körül között szoktam. Ilyenkor még van erö az elözésre és fülre is kellemes a fordulat. Ugye nincs benne ford. szám mérő, de kb. ez lehet a maxi fordulatnak a 75%-a. Ezen a fordulat számon ajánlott a a motort hosszú távon járatni, mert nagyjából ezen a fordulaton optimalizáódik, a fogyasztás, nyomaték, és a leadott teljesitmény arány....
Sziasztok!
DRZ E vagy wr450 között hezitálok. Segítene ha tudnátok hozzászólni vmit. Mennyivel kisebb pl egy drz szervízigénye másokhoz képest? És erőben cirka hány százaléka lehet egy drz a wr-hez képest?
Kösz ha van info. Ha nem lenne, improvizáljatok...
Egy PDAm van + BT-s GPS vevő + iGOh