reggelente néha láttam a pusztakútin, de nem valami bevállalós. Ráadásul ezekben az "újkipufogósokban" már erő sincs, úgyhogy nem csodálkozom.
Viszont vagy két napja egy sárga fordult ki mögém az utcátokból szintén a pusztakútira, na az etette rendesen
Ja csak nekem is mindenem a terepen való motorozás, a cross gumi kopását aszfalton meg ismerem "sajnos":D!
Csak jó lenne aszfalton is használni, mondjuk mégegy kerékszettre gondoltam!
De igazából a nagy kérdés az hogy terepen vajon sok különbség van egy S és E közt?
én E-t vettem.
Én nem akarok utcán motorozni... de sajnos nincs olyan motor, ami mind2 funkcióra jó.
Ha utcai enduró gumit raksz a gépre, akkor cseszheted az igazi terepmotorozást (ég és föld a cross és az enduro gumi közötti különbség). Pyura barátom a hétvégén először azzal szívott, hogy a cross gumiját a gumis 2,5 BAR-ra fújta fel és nem vette észre.
Teljesen el volt kenődve, hogy milyen szarul fogja az új cross gumi a terepet - főleg miután az enyémmel ment. Aztán rájöttünk a nyomásbeli különbségre és leengedtük a gumit 1,0 bar-ra.
Az ő szavait idézve "ez egy másik motor! ". Ez sokat elmond!
A cross gumit utcán nem használhatod és nagyon gyorsan tönkre is megy (elkopnak az élei), ha betonon mozogsz vele.
Az enduro gumikkal pedig soha nem fogsz olyan gyorsulást és lassulást elérni terepen, mint a cross gumikkal.
A boltba járáshoz inkább vegyél egy robogót... a terepre pedig ez DRZ E-t!
Speed te eléennél egy S -sel terepen?
A probláma az, hogy nem tudom eldönteni, melyik lenne nekem jobb az S vagy az E?
Eddig cross csapattam, de most kellene valmi utcán is használható, ha kell le tudjak ugrani a boltba...:D
Szerintem vegyes használatra a lehető legmegfelelőbb motor a drz. A dr-350-essel is jól lehetett endurozni,még egy lájtos krosszozásra is alkalmas mindkettő.
olajat eszik ? ez 4ütem elég baj ha tankolásonként mérhető az olajevészet.
nekem amikor rossz volt a gyűrűm akkor evett 2ezren fél litert de akkor füstölt is szegéyn azóta nem eszi.
Van valakinek az S -es válltozattal kapcsolatban tapasztalata, hogy terepen hogy állja meg a helyét?
Nem túl lágy a futóműve, és nem túl nehéz a masina?
Olyat próbált már valaki, hogy az S dobját E-re rakni? Felmegy egyáltalán? Kell valamit állítani? Vajon mennyivel lesz gyengébb?
Engem is zavar, hogy az összes halász, vadász, madarász már csőre töltött vasvillákkal vár, mert kilóméterekről hallja, hogy jövök. Jobb lenne ezt elkerülni, ha lehet...
jaja de nagyon gyűrni kell hozzá vagy a sok visszapuffogástól max.
amúgy meg egy szelep a DRre 6-8ezer a DRZre is ekörül lehet gondolom én em titán szelepes mint egyes hondák és több 10ezer alatt égnek el max .
A nyitott doboknak egyetlen hátránya(amit csak hallomásból tudok hálistennek) Hogy nagy terhelésnél beéghetnek a kipufogószelepek...monnyuk asszongyák nem túl gyakori..
Szerintem egy dob rosszat biztos nem tesz a motornak...a nyomatékról én meg pont azt hallottam hogy nagyobb lesz...jobban reagál a gázadásokra...ilyenek...
Nem kérdés vedd meg
Köszi a gyors választ Ferkepappa! Én csak a hang miatt szeretném lecserélni, csak a dobot! Igazából azért vagyok bizonytalan a dolgokban, mert én is elég sok mindent hallottam és persze sok félét! Hallottam olyat is, hogy a szelepeknek nem éppen használ egy nyitott dob, meg hogy alsóbb fordulat tartományban nem lesz akkora nyomaték, mint amekkora gyári dobbal volt. Igazán nem tudom! Feleslegesen meg nem szeretnék kidobni annyi pénzt, ezért inkább először kérdezősködöm. Üdv.!
Viszont vagy két napja egy sárga fordult ki mögém az utcátokból szintén a pusztakútira, na az etette rendesen