Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kx 125 nem érdekli
Sziastok segitségeteket szeretném kérni!
Az egyik barátom szeretne venni egy suzuki rm 125 max650000ft ha tudtok valami megbizhatot irjatok!
cudar ez az időjárás :S
a suzukinál biztos...
de pl. Parilla, MotoCross Outlet szintén esélyes lehet...
Heló!
Érdeklődnék,hogy Suzuki DRZ 400 E (2000)-hez hol tudok idomszettet vásárolni?
az szép.... olvastam egy újságban ilyen tippeket én is, de nem volt még módom kipróbálni...

amint lesz motor én is elkezdem ezt a tréninget
mekkora körben köröztünk? 4-5 méter sugarú max...
és mekkora köröket gyakoroltatok ? nagyságra....
annyit megér legalább valaki elmondja,hoyg kell helyesen :)
természetesen ezer! . .
és járni akarok rendszeresen.
És persze egyedül is gyakorlom majd!
ezer? vagy tízezer ?:) az első az nem sok érte :)
3 péz volt... 1 a pályáért, 2 pedig az embernek.
motorozz.hu DR 350 fórum ott tudják a választ :) vagy a régi indexes fórumba is volt róla szó már nem egyszer.
mipézé okítanak ilyesmit ? :) bár ez csak gyakorlás kérdése csak sok sok sok gyakorlás.
hello!látom pápai vagy!hol motoroztok ti?mert egész jo képek vannak fent az adatlapodon!4én is a közelben lakom!lehet h elmennék arra felé...
Valaki esetleg tudja mennyi a szívó és kipufogó szelephézag DR 250 nél?
bassszuss.... kivagyok, mint a liba! Hulla fáradt vagyok... . .
Egy közeli cross pályán egy fazon edzést / oktatást tartott. cross suli!
BAROMI JÓÓÓÓÓÓÓ!
elvileg 4 órás volt... KO vagyok!

Ilyenekkel kezdtük, hogy kanyarodás - körbe-körbe - egészen kis ívben (kb. 1ben).
7 motorral voltunk... szinte egymást értük, akkora körben voltunk...
na. Itt csináltunk olyat, hogy állva bal kéz a levegőben... aztán
állva bal kéz, bal láb a levegőben! Na ez volt már baromi nehéz! Persze mind ezt körbe-körbe menés közben... egy füves részen, amit közben mi már jó keréknyomosra kijártunk. . . .
Az egészen a helyes testtartás és az egyensúly megtalálásáról szólt! Nagyon coool.
Aztán volt gyorsítás - lassítás (helyes testtartás) gyakorlása is...
Aztán volt első fék határainak gyakorlása - hátsó kerék megemelésével (orrkerekezés).
Állat-állat-állat!

Végül a pályán fejeztük be, ott gyakoroltuk a kanyarokat... és persze ugrattunk is!

A kis DRZ-m jól szolgált!
en hozza nem nyulok az tuti:D Amilyen arany kezeim vannak teljesen elrontom:D
szerintem
nem kap benyát,lehet csak el van dugulva....de ha nem értesz hozzá inkább szolj 1 szerlönek h löjje be neked a karbit,nehogy mégjobban elállitisd
Ertem, koszonom:D A masik problemara nincs otleted?:D:D Valaki mondott vmi csavart a karbin, amit ha kicsavarok kifolyik a bengaa karbibol... Ezen lehet ilyen? es ha igen akkor hol?:D Total nemertek a motorokhoz, erre kifogok egy ilyet:D
nem hinném...de ha veszel 300 ff-ért FBS-t vag yszilot az is tökéletes
Tegnap meg nem folyt semmi! A csonel a bilincs teljesen laza volt, visszahuztam, egyik csavaron is lehetett huzni, de meg mindig csopog. A vizpumpa aljanal valahol... Draga ez a tomites cucc?
vizpumpás dologhoz:lehet csak a hütöcsö van kilyukadva,repedezve....vagy pedig a vizpumpa fedelénél nuku tömités,esetleg nincs rendesen ráhuzva
Udv!

Tegnap hoztam haza drz-e met es masokkal szemben eddig nincsenek jo tapasztalataim! Az elso problema: Eloszor minden ok volt vele, majd ugy 15km utan elment az alapjarat. Mind1, ra 1 orara megint ok. Megyek vele ujra, leallt. Ha beinditom csak szivastoval megy, ha visszanyomom van alapjarat de gazfroccsre azonnal megall... Ez mitol lehet? Ja mara pedig folyat a vizpumpanal a fagyallo...
Segitsen aki tud please!