Nem is, mert a szervíz nem számolja fel anyagként, csak cserél, a kivetteket visszaforgatja a készletébe.
Persze ezt csak a márkaszervízek tudják megcsinálni.
A proxx lapka 400. A 9.5-es és a 7.5-es is :D Persze, nekem sem eresztenek a tömítések 3 leszedés után, 4 szélső gumigyűrű eresztett, én azokat cseréltem.
1600 a lapka, az rendben van, de egy állításnál _biztosan_ nem kell cserélni mindet, nem beszélve arról, hogy kis szerencsével, és jó kombinációs készséggel a kieső darabok felhasználhatóak másik helyen.
Hát igen, de te mondtad, hogy 4-5 leszedést kibírnak a tömítések. Az 12000-rel számolva 60000 km. Néztem Rudinál 1600 pénz a lapka, az 16× már több mint 25 pénz És ha még tömítést is cserélsz akkor már hujjuj
Jut eszembe, az okay, hogy kevesebbszer kell állítgatni, de ellenőrizni azért kell, nem?
Khm, ha jól emlékszem elég szép pénzt fizettél a gyertyafurat tömítésért meg a szelepfedéltömítésért. Meg a szelepfedél gumigyűrűk is gyorsan megadják magukat. Az is vagy 5 rongy. Szóval ha kevesebbet kell buzerálni, az olcsóbb,a lapkáshoz vagy 50 ezren keresztül nem kell nyúlni, a lapka meg ócsó.
Egy kis "adalék" a tükörhosszabbító-talp felszereléséhez:
Mint már írtam, előre szerezzetek be a gyáritól 40mm-rel hosszabb imbuszcsavarokat és ha megjön a cucc, ellenőrizzétek le, mennyire pontos a lyukak helyzete a talpon. Én csak simán felszereltem és utána vettem észre, hogy picit a talp és a tükör alja nem áll pontosan egymáson. A megoldás az, hogy 1mm-rel nagyobb fúróval a talpat át kell fúrni, hogy meghúzás előtt a talpat össze lehessen "lőni" a tükörrel. Nálam végül is nem annyira zavaró a dolog, azóta is úgy megyek vele, nem látványos a különbség, lusta is vagyok leszerelni és megcsinálni. A képet a nagyon nézitek, észrevehetitek azt amiről beszéltem.
Nekem goodridge van, abból is a "verseny verzió" ahogy itt nevezik. 30-ba fájt az első-hátsó szett a gyárból rendelve. Ha jól emlékszem vagy 5 színből is lehet választani. Itthon is megvehető: www.x-bike.hu
Persze ezt csak a márkaszervízek tudják megcsinálni.
Jut eszembe, az okay, hogy kevesebbszer kell állítgatni, de ellenőrizni azért kell, nem?
Mint már írtam, előre szerezzetek be a gyáritól 40mm-rel hosszabb imbuszcsavarokat és ha megjön a cucc, ellenőrizzétek le, mennyire pontos a lyukak helyzete a talpon. Én csak simán felszereltem és utána vettem észre, hogy picit a talp és a tükör alja nem áll pontosan egymáson. A megoldás az, hogy 1mm-rel nagyobb fúróval a talpat át kell fúrni, hogy meghúzás előtt a talpat össze lehessen "lőni" a tükörrel. Nálam végül is nem annyira zavaró a dolog, azóta is úgy megyek vele, nem látványos a különbség, lusta is vagyok leszerelni és megcsinálni. A képet a nagyon nézitek, észrevehetitek azt amiről beszéltem.
Mennyi, milyent, hol, stb, stb, stb...
1et találtam: http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
ÉN IS RENDELNÉK EGY PÁRAT!
"Tükörszár hosszabbító másolós lista:
Daty 1 pár
Erik 2 pár
Mikuni 1 pár
dawntez 1 pár
--Geri-- 1 pár
arron 1 pár
csomy 1 pár
György74 1pár"
karika111 1pár
andersen74 - 1 pár
kruska -1 pár
VÁROM A MAIL.-T ! KÖSZÖNÖM!
Daty 1 pár
Erik 2 pár
Mikuni 1 pár
dawntez 1 pár
--Geri-- 1 pár
arron 1 pár
csomy 1 pár
György74 1pár"
karika111 1pár
andersen74 - 1 pár