Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is bízom benne, hogy elég lesz ellenőrizni, mert jövő péntekre kell a moci, nincs sok időm lapkákra várni.
Nem is, mert a szervíz nem számolja fel anyagként, csak cserél, a kivetteket visszaforgatja a készletébe.
Persze ezt csak a márkaszervízek tudják megcsinálni.
ja, úgy értettem, hogy ellenőrizni kell, de 98% ban tartja az értéket sokáig.
Szerintem simán. Az SV lapka 2010-ben 1100 ft volt listaáron, most kb 1600-2000 lehet.
A proxx lapka 400. A 9.5-es és a 7.5-es is :D Persze, nekem sem eresztenek a tömítések 3 leszedés után, 4 szélső gumigyűrű eresztett, én azokat cseréltem.
Ez a Te hanyagságod. Attól még 24 az előírás.
Ja, de a szerviz nem adja oda a lapkáit 1600-ért az tuti
OOPPPSSZZZ! Picit el vagy maradva, ahogy olvasom itt
Otthon igen... Vagy szervizben van készlet, és utólag rendelnek raktárra... GONDOLOM :D
Miiiii 24000 km ellenőrizni!Az enyémbe 67000-ezer km van és még ellenőrizve sem volt.....
Aham, vágom. Ez úgy megy, hogy ha cserélni kell akkor megmérem, megrendelem, addig 1-2 napot pihen a moci?
1600 a lapka, az rendben van, de egy állításnál _biztosan_ nem kell cserélni mindet, nem beszélve arról, hogy kis szerencsével, és jó kombinációs készséggel a kieső darabok felhasználhatóak másik helyen.
Hát igen, de te mondtad, hogy 4-5 leszedést kibírnak a tömítések. Az 12000-rel számolva 60000 km. Néztem Rudinál 1600 pénz a lapka, az 16× már több mint 25 pénz És ha még tömítést is cserélsz akkor már hujjuj
Jut eszembe, az okay, hogy kevesebbszer kell állítgatni, de ellenőrizni azért kell, nem?
Elvileg 24 ezrenként kell ellenőrizni a lapkásat, én is ma akarom szétszedni (~26e van benne).
Khm, ha jól emlékszem elég szép pénzt fizettél a gyertyafurat tömítésért meg a szelepfedéltömítésért. Meg a szelepfedél gumigyűrűk is gyorsan megadják magukat. Az is vagy 5 rongy. Szóval ha kevesebbet kell buzerálni, az olcsóbb,a lapkáshoz vagy 50 ezren keresztül nem kell nyúlni, a lapka meg ócsó.
Egy kis "adalék" a tükörhosszabbító-talp felszereléséhez:
Mint már írtam, előre szerezzetek be a gyáritól 40mm-rel hosszabb imbuszcsavarokat és ha megjön a cucc, ellenőrizzétek le, mennyire pontos a lyukak helyzete a talpon. Én csak simán felszereltem és utána vettem észre, hogy picit a talp és a tükör alja nem áll pontosan egymáson. A megoldás az, hogy 1mm-rel nagyobb fúróval a talpat át kell fúrni, hogy meghúzás előtt a talpat össze lehessen "lőni" a tükörrel. Nálam végül is nem annyira zavaró a dolog, azóta is úgy megyek vele, nem látványos a különbség, lusta is vagyok leszerelni és megcsinálni. A képet a nagyon nézitek, észrevehetitek azt amiről beszéltem.
Ezért jó a lég-olajos. Az csavaros állítású Igaz többet kell piszkálni, viszont egy fillérembe se kerül
Nekem goodridge van, abból is a "verseny verzió" ahogy itt nevezik. 30-ba fájt az első-hátsó szett a gyárból rendelve. Ha jól emlékszem vagy 5 színből is lehet választani. Itthon is megvehető: www.x-bike.hu
Sajnos egyáltalán nem ennyire humoros a helyzet, de majd holnap elmondom...
12 pár tükörszár hosszabbító megrendelve!
Fémfékcsővel kapcsolatba tudnátok-e tanácsot adni.
Mennyi, milyent, hol, stb, stb, stb...
1et találtam: http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
LÁTOM JÓ EZ K 02- K VÉGTELENIG!
ÉN IS RENDELNÉK EGY PÁRAT!

"Tükörszár hosszabbító másolós lista:

Daty 1 pár
Erik 2 pár
Mikuni 1 pár
dawntez 1 pár
--Geri-- 1 pár
arron 1 pár
csomy 1 pár
György74 1pár"
karika111 1pár
andersen74 - 1 pár
kruska -1 pár

VÁROM A MAIL.-T ! KÖSZÖNÖM!
"Tükörszár hosszabbító másolós lista:

Daty 1 pár
Erik 2 pár
Mikuni 1 pár
dawntez 1 pár
--Geri-- 1 pár
arron 1 pár
csomy 1 pár
György74 1pár"
karika111 1pár
andersen74 - 1 pár
Épp most akartam kérdezni mikori kiadású a mocid.
nekem is 02-es ,méricskéltem ,jó lesz az