Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az elv ott hibás, hogy ugyan az a motor (értsd: blokk) akár autónál is a 8 szelepes gyengébb és többet fogyaszt mint az ugyanolyan 16 szelepes, de a GS500-nál ez nem áll mivel csak 2 hengeres, tehát felépítésben ha 4 hengeres lenne akkor ő is 16 szelepes lenne
Annál inkább örülök, hogy nem 25 mm lesz!
Gyere el, szívesen látlak!
Itt lakok Pestközelben.
Cirka 220 km-re!
Biztosan nincs ilyen lineáris kapcsolat a szelepek száma, a nyomaték, és a fogyasztás közt.
Nézz meg leírásokat a totalbike népítélet rovatában, ott mindneki a saját tapasztalatát írja le. Biztosan találni fogyasztásértékeket is.
A léghűtés pedig egyáltalán nem hátrány. A 4évvel ezelőtti nagybanditok is még lég-olajhűtésesek voltak, pont mint a GS500.
Annyi, hogy egyhelyben állva nem ildomos járatni, mert az megárthat neki, ellenben a vizesekkel, mivel annak ott a kényszer-ventillátor. De itt ne 5percekről beszéljünk.
Sokat mentem a kisbandittal Bp belvárosi dugókban. Akkor még ácsorogtam... Egy szezonban ha 10szer bekapcsolt a hűtés, akkor sokat mondtam. Normál használatban a léghűtés semmiben nem hátrány, és még a hűtővíz sem tud elfolyni.
Sziasztok !: )

csak egy kis általános kérdés, mivel itt már ssegítő kezekre találtam...
Szóval... a léghűtés nem sokkal hátrányosabb a vizzel szemben ?
illetve, a Suzuki Gs 500 2 hengeres 6 szelepes, ez elég nyomatékot,teljesítményt biztosít ? ha öszevetek egy 16 szelepes mocit, mondjuk ezzel , akkor lényegében,
16 szelep: több fogyasztás, jobb teljesítmény,
6 szelep, kevesebb fogyasztás, langyi teljesítmény
igaz?

köszi a sok türelmet.
Rico
Ezt benéztem,

mivel a le eresztő csavarról volt szó, hamarabb reagáltam a dolgokra mint ahogy értelmeztem azt
Köszi srácok!Este elhozom!Majd írok mi lett a vége meg hogy jó-e!
Pontosan!
lehet... még éppen baráti is! Főleg ha nem kókányoltak mindent össze!
Annyi biza. A lapkák darabja van vagy 3 rugó, mert ezekbe asszem az a kicsi való, nem jó a 400 forintos Prox.
Akkor az annyi....
74 ezer!Fék dugattyuk nagyon be voltak rohadva!Meg szelep hézaghoz kelettek valami lamellák vagy mik!Nem szervízbe csinálták!Ak lehet hogy reális az ár?
olyan szépen mondod, hogy áj bi bek bébi?...
Azért mondom hogy nem elég szerintem a 25mm, mert a 40mm-nél is még a tükör szélén nagyon vékony csíkban az igaz, de benne van a vállam. Igaz, Svarcenégerre hasonlítok........
Szia! Régebben nekem is votlak ezek... azért ez sokminden függő! Szelephézagon csak állitottak vagy alkatrész is kell hozzá!? Szelephézagon kivül hasra árak:
Szinkron: 7
betét 1 pár: 8
fékfoly: 1
szimering: 5
olaj: 4
eddig olyan:40-50 anyag+munka erre a szelephézag ha csak munkát számolt +5-9 e ig. Ha anyag is akkor az passz... elég változó lehet ez! Miért mennyit kértek tőled!?
60 anyaggal együtt.....és ez változhat +- állapottól függően.....
Sziasztok!Gyors kérdés!400 banditom javították!Szelephézag,karbiszinkron,fékbetét fékfolyadák,első teló szimering olaj!Nem tud nekem mondani valaki valami közelítő árat munkadíjal együtt,nekem egy árat!Tőlem elég sokat kértekl azthiszem!Mihamarabbi válaszokat köszi!
Azért szívesen vetnék rá pillantást egy pestközeli kollégánál.....nem akarok reszelgetni hisz akkor akár magam is megoldhatnám.....
OK!
Látom alakulunk!
Isti estére ígért pontos infókat, majd írok!
2007-ben a Spare Suzuki gyártott tükörszár hosszabbítót az SV-hez.
Igaz az nem ilyen jellegű volt, és horror áron, de azt tudom, hogy jó volt a Bandithoz is.
Véleményem szerint ez is jó lenne, de a döntés a tiéd!
Ha meg nem pont passzol, legfeljebb még reszelgetsz rajta kicsit!
Köszi a választ Csabu!
Ha jó az SV-hez nekem is kéne 1 pár....
Tükörszárhosszabbító másolós lista:
Daty 1 pár
Erik 2 pár
Mikuni 1 pár
dawntez 1 pár