Nem tudok rosszat mondani róla, engem tökéletesen kiszolgál pedig már 64000 kiló-méter mentem vele a kötelező szervizelésen, kopóalkatrészeken kívül semmilyen probléma nem volt vele.
Szevasztok BANDIT-osok.Most akarom lecserélni TL-emet egy új akciós GSF-650 s K8-ra.Kiváncsi vagyok a véleményetekre,mert ti biztos többet tudtok,és hallottatok róla,mint én.A teszteket és a dicséreteket már olvastam,én a tipushibákra,és a rosszakra vagyok kiváncsi.Most még nincs késő más tipust választanom,de remélem nem beszéltek le róla mert nagyon tetszik....NE KÍMÉLJETEK!
Sziasztok!
Ma kissebb riadalom és aggódás volt részemről és ,lemostam a gépsárkányt,majd bemelegítettem,azt gondoltam megrángatom a bajszát,hát olyan fekete füst jött a kipufból,mint egy régi diesel kocsiból ,leállítom nézem olajszintet rendben,majd elmélkedem .
egész héten kis távokat mentem 10km oda reggel, este vissza,nem igazán lehetett kihuzatni mert nem olyan az utszakasz,gondoltam elkormolódott a rendszer,igy ebéd után elmentem és rendesen kikormoltam a redszert,hazaérve ismét bajuszpederés ,megszünt a jelenség
Első fényszoró,valóban nem valami biztonságos,én kivettem a tompított égőt majd kis mosóbenzines rongyal "S"alaku 10-es csillagkulcsra tekerve a lencsét hátúlról megtisztítottam,jobb lett,de igy is a refit használom nappal mellette,ha pedig rámsötétedne akkor többet látok mint elötte
akkor nekem se lesz nagyobb meglepetés simsonról (munkába járok vele csak) átülni a nagy banditára mint ismerősnek aki babettáról ült át egy 2005 gixerre?IGAZ?!
Kipuffal kapcsolatban ugyan ez a véleményem!
Ha már valaki sportot akar, legalább vegye a fáradtságot, és szabassa hozzá a motor vezérlését!
Annál is inkább, mert szilárd meggyőződésem, hogy a "csak úgy feldobott" sportdob, főleg ha "maszek" akkor nem tesz jót a vasnak.
De ez csak az én véleményem!
Lehetőségeim az elmúlt 10 évben korlátozottak voltak így nem tudtam motorozni, de az előző motor egy ETZ251-es volt 1998-ig majd 2008-ban sikerült megvásárolni a Banditot!
Ha hozzá állíttatod a motort akkor azonnal (0km-esen is). Ha nem állíttatod hozzá akkor soha. Ez a magánvéleményem.
Xenon:
Lehetni lehet csak nem szabad utólag beépíteni. Nekem a gyári világítással halálfélelmem volt a K7-es fejidomossal.
Egyébként a mostani eszemmel a szalonból el se hoznám addig amíg be nem bizonyítják hogy a TPS és a szinkron jó.
Sziasztok!
A képen látható karburátor membránra lenne óóóóóriási szükségem.
94-es 400VC banditból való, sehol nem lehet ehez az évjárathoz(se) rendelni. Ma de-t végig telefonáltam az összes suzuki szervízt, mindenhol azt mondták csak a 97 utánni 400-as hoz tudnak rendelni, de azt nem tudják megmondani jó-e bele. Idézem "a formája teljesen ugyan az......,de a méreteit nem tudjuk garantálni" , ha gondolom rendeljem meg aztán vagy jó vagy nem. Ha nem jó a suzuki 40%-ért visszaveszi, ez ám a vevőcentrikus üzletpolitika .
Ha valaki tudja, hogy melyik banditban van ilyen méretű membrán az szóljon legyenszíves.Előre is köszi .
Ja és a Red Baront szeretném kihagyni (sajna nincs jó tapasztalatom velük kapcsolatban).
Mivel én csak hétvégi (koca) motoros vagyok ezért csak 12000km van a motorba. A kopó alkatrészeken kívül semmi probléma nem volt vele, szerintem ár érték arányban az egyik legjobb vétel a Bandit. Tartós 150-160-as tempónál az ember feje le akar repülni, de személy szerint nem is ekkora sebességgel motorozom a 120-130 nekem elég. Ha nagyobb tempóban szeretnél tartósan motorozni akkor nem ajánlom az N-es változatot. A legnagyobb sebesség amivel mentem 220km/h.
( Nem szeretném osztani az észt csak a saját tapasztalatomat írtam le!)
köszi Therider a felvilágosítást.
Kilóméter mennyi van a gépedbe és volt valami gond a kopó alkatrészeken kivűl?
Mennyivel mentél vele eddig?és hol az a pont amikor már tényleg leszakadsz róla?
Sziasztok!
Valaki segitden már nekem eldönteni, hogy a bukógombát alulra vagy felülre helyezzem el? 2 hely is van a vázon. Egy egész lent, de oda van rögzitve más is, vagy fent a hűtő mögött, de ott meg kevés a hely.
Ez a jobb oldal a balnál csak lentre lehetne.
Egyébbként ez egy tervezett gomba, nem gyári.
A motor K4,1,2-es.
Köszönöm
Még új vagyok a fórumon csak olvastam BANDIToló kérdését és gondoltam megosztom saját tapasztalataimat. Nekem egy 1250N K7-es banditom van. A magam 170cm magasságával 120-130-as tempó még kényelmesnek mondható kisebb szélmozgásnál. Fogyasztással kapcsolatban nekem 6,0 liter alá nem sikerült mennem, a ( gyári )gumit 7000km után le kellett cserélni, ( felületi ) rozsdásodást csak a féktárcsánál vettem észre.
utólag is sok boldogságot ,s sok "apróságot"
A mosásnál bepárásodott egy kicsit az egyik pipád és a kihagyás miatt füstölt. Előfordul, nem beszarni!
Ma kissebb riadalom és aggódás volt részemről és ,lemostam a gépsárkányt,majd bemelegítettem,azt gondoltam megrángatom a bajszát,hát olyan fekete füst jött a kipufból,mint egy régi diesel kocsiból ,leállítom nézem olajszintet rendben,majd elmélkedem .
egész héten kis távokat mentem 10km oda reggel, este vissza,nem igazán lehetett kihuzatni mert nem olyan az utszakasz,gondoltam elkormolódott a rendszer,igy ebéd után elmentem és rendesen kikormoltam a redszert,hazaérve ismét bajuszpederés ,megszünt a jelenség
Első fényszoró,valóban nem valami biztonságos,én kivettem a tompított égőt majd kis mosóbenzines rongyal "S"alaku 10-es csillagkulcsra tekerve a lencsét hátúlról megtisztítottam,jobb lett,de igy is a refit használom nappal mellette,ha pedig rámsötétedne akkor többet látok mint elötte
bocsi a terjedelem miatt
Ha már valaki sportot akar, legalább vegye a fáradtságot, és szabassa hozzá a motor vezérlését!
Annál is inkább, mert szilárd meggyőződésem, hogy a "csak úgy feldobott" sportdob, főleg ha "maszek" akkor nem tesz jót a vasnak.
De ez csak az én véleményem!
Xenon:
Lehetni lehet csak nem szabad utólag beépíteni. Nekem a gyári világítással halálfélelmem volt a K7-es fejidomossal.
Egyébként a mostani eszemmel a szalonból el se hoznám addig amíg be nem bizonyítják hogy a TPS és a szinkron jó.
A képen látható karburátor membránra lenne óóóóóriási szükségem.
94-es 400VC banditból való, sehol nem lehet ehez az évjárathoz(se) rendelni. Ma de-t végig telefonáltam az összes suzuki szervízt, mindenhol azt mondták csak a 97 utánni 400-as hoz tudnak rendelni, de azt nem tudják megmondani jó-e bele. Idézem "a formája teljesen ugyan az......,de a méreteit nem tudjuk garantálni" , ha gondolom rendeljem meg aztán vagy jó vagy nem. Ha nem jó a suzuki 40%-ért visszaveszi, ez ám a vevőcentrikus üzletpolitika .
Ha valaki tudja, hogy melyik banditban van ilyen méretű membrán az szóljon legyenszíves.Előre is köszi .
Ja és a Red Baront szeretném kihagyni (sajna nincs jó tapasztalatom velük kapcsolatban).
vagy szerintetek nem érdemes beszerelni mert jó a gyári,meg utólag nem is lehet beszerelni ilyet is hallodtam
zöldi neked is nagy Banditád van?
( Nem szeretném osztani az észt csak a saját tapasztalatomat írtam le!)
Kilóméter mennyi van a gépedbe és volt valami gond a kopó alkatrészeken kivűl?
Mennyivel mentél vele eddig?és hol az a pont amikor már tényleg leszakadsz róla?
Valaki segitden már nekem eldönteni, hogy a bukógombát alulra vagy felülre helyezzem el? 2 hely is van a vázon. Egy egész lent, de oda van rögzitve más is, vagy fent a hűtő mögött, de ott meg kevés a hely.
Ez a jobb oldal a balnál csak lentre lehetne.
Egyébbként ez egy tervezett gomba, nem gyári.
A motor K4,1,2-es.
Köszönöm
Még új vagyok a fórumon csak olvastam BANDIToló kérdését és gondoltam megosztom saját tapasztalataimat. Nekem egy 1250N K7-es banditom van. A magam 170cm magasságával 120-130-as tempó még kényelmesnek mondható kisebb szélmozgásnál. Fogyasztással kapcsolatban nekem 6,0 liter alá nem sikerült mennem, a ( gyári )gumit 7000km után le kellett cserélni, ( felületi ) rozsdásodást csak a féktárcsánál vettem észre.