Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és csak 10 le a külömbség közöttük
650-1780000.......1250-2680000
TL után inkább az 1250-est vedd meg, majdnem ugyanannyiba kerül és erőben inkább hasonló.....a kicsi csalódás lenne...
Értettem,"nem beszarni"!

utólag is sok boldogságot ,s sok "apróságot"
Nem tudok rosszat mondani róla, engem tökéletesen kiszolgál pedig már 64000 kiló-méter mentem vele a kötelező szervizelésen, kopóalkatrészeken kívül semmilyen probléma nem volt vele.
Szevasztok BANDIT-osok.Most akarom lecserélni TL-emet egy új akciós GSF-650 s K8-ra.Kiváncsi vagyok a véleményetekre,mert ti biztos többet tudtok,és hallottatok róla,mint én.A teszteket és a dicséreteket már olvastam,én a tipushibákra,és a rosszakra vagyok kiváncsi.Most még nincs késő más tipust választanom,de remélem nem beszéltek le róla mert nagyon tetszik....NE KÍMÉLJETEK!
Nem a kis távok miatt volt.
A mosásnál bepárásodott egy kicsit az egyik pipád és a kihagyás miatt füstölt. Előfordul, nem beszarni!
Sziasztok!
Ma kissebb riadalom és aggódás volt részemről és ,lemostam a gépsárkányt,majd bemelegítettem,azt gondoltam megrángatom a bajszát,hát olyan fekete füst jött a kipufból,mint egy régi diesel kocsiból ,leállítom nézem olajszintet rendben,majd elmélkedem .
egész héten kis távokat mentem 10km oda reggel, este vissza,nem igazán lehetett kihuzatni mert nem olyan az utszakasz,gondoltam elkormolódott a rendszer,igy ebéd után elmentem és rendesen kikormoltam a redszert,hazaérve ismét bajuszpederés ,megszünt a jelenség

Első fényszoró,valóban nem valami biztonságos,én kivettem a tompított égőt majd kis mosóbenzines rongyal "S"alaku 10-es csillagkulcsra tekerve a lencsét hátúlról megtisztítottam,jobb lett,de igy is a refit használom nappal mellette,ha pedig rámsötétedne akkor többet látok mint elötte

bocsi a terjedelem miatt
zöldi neked milyen előzmény motorjaid voltak?
A 125-ös krossz szerintem igen...
volt am crosson is 125cm3 meg mentem gs500 f el de gondolom egyik se nagyon köeliti meg a banditát?
akkor nekem se lesz nagyobb meglepetés simsonról (munkába járok vele csak) átülni a nagy banditára mint ismerősnek aki babettáról ült át egy 2005 gixerre?IGAZ?!
Kipuffal kapcsolatban ugyan ez a véleményem!
Ha már valaki sportot akar, legalább vegye a fáradtságot, és szabassa hozzá a motor vezérlését!
Annál is inkább, mert szilárd meggyőződésem, hogy a "csak úgy feldobott" sportdob, főleg ha "maszek" akkor nem tesz jót a vasnak.
De ez csak az én véleményem!
Lehetőségeim az elmúlt 10 évben korlátozottak voltak így nem tudtam motorozni, de az előző motor egy ETZ251-es volt 1998-ig majd 2008-ban sikerült megvásárolni a Banditot!
Rudi? Budapest? Erre gondolok.
Ha hozzá állíttatod a motort akkor azonnal (0km-esen is). Ha nem állíttatod hozzá akkor soha. Ez a magánvéleményem.
Xenon:
Lehetni lehet csak nem szabad utólag beépíteni. Nekem a gyári világítással halálfélelmem volt a K7-es fejidomossal.
Egyébként a mostani eszemmel a szalonból el se hoznám addig amíg be nem bizonyítják hogy a TPS és a szinkron jó.
Sziasztok!
A képen látható karburátor membránra lenne óóóóóriási szükségem.
94-es 400VC banditból való, sehol nem lehet ehez az évjárathoz(se) rendelni. Ma de-t végig telefonáltam az összes suzuki szervízt, mindenhol azt mondták csak a 97 utánni 400-as hoz tudnak rendelni, de azt nem tudják megmondani jó-e bele. Idézem "a formája teljesen ugyan az......,de a méreteit nem tudjuk garantálni" , ha gondolom rendeljem meg aztán vagy jó vagy nem. Ha nem jó a suzuki 40%-ért visszaveszi, ez ám a vevőcentrikus üzletpolitika .
Ha valaki tudja, hogy melyik banditban van ilyen méretű membrán az szóljon legyenszíves.Előre is köszi .
Ja és a Red Baront szeretném kihagyni (sajna nincs jó tapasztalatom velük kapcsolatban).
Am.valakinek van a Banditba xenon?
vagy szerintetek nem érdemes beszerelni mert jó a gyári,meg utólag nem is lehet beszerelni ilyet is hallodtam
Therider neked milyen motorod volt előtte?
zöldi neked is nagy Banditád van?
Stimmel, nekem 90-100 közt egy szerméllyel szokott 4.8 lenni. Egyszer valaki írt 4.2-t, és kiderült, hogy csopperesekket kísérve, 70-80 közt.
Mivel én csak hétvégi (koca) motoros vagyok ezért csak 12000km van a motorba. A kopó alkatrészeken kívül semmi probléma nem volt vele, szerintem ár érték arányban az egyik legjobb vétel a Bandit. Tartós 150-160-as tempónál az ember feje le akar repülni, de személy szerint nem is ekkora sebességgel motorozom a 120-130 nekem elég. Ha nagyobb tempóban szeretnél tartósan motorozni akkor nem ajánlom az N-es változatot. A legnagyobb sebesség amivel mentem 220km/h.

( Nem szeretném osztani az észt csak a saját tapasztalatomat írtam le!)
köszi Therider a felvilágosítást.
Kilóméter mennyi van a gépedbe és volt valami gond a kopó alkatrészeken kivűl?
Mennyivel mentél vele eddig?és hol az a pont amikor már tényleg leszakadsz róla?
Sziasztok!
Valaki segitden már nekem eldönteni, hogy a bukógombát alulra vagy felülre helyezzem el? 2 hely is van a vázon. Egy egész lent, de oda van rögzitve más is, vagy fent a hűtő mögött, de ott meg kevés a hely.
Ez a jobb oldal a balnál csak lentre lehetne.
Egyébbként ez egy tervezett gomba, nem gyári.
A motor K4,1,2-es.
Köszönöm
akármikor leveheted...mondjuk az első 1000 kmt én is megvárnám...
Sziasztok Jani vagyok.

Még új vagyok a fórumon csak olvastam BANDIToló kérdését és gondoltam megosztom saját tapasztalataimat. Nekem egy 1250N K7-es banditom van. A magam 170cm magasságával 120-130-as tempó még kényelmesnek mondható kisebb szélmozgásnál. Fogyasztással kapcsolatban nekem 6,0 liter alá nem sikerült mennem, a ( gyári )gumit 7000km után le kellett cserélni, ( felületi ) rozsdásodást csak a féktárcsánál vettem észre.