Félre ne érts!
Sem megsérteni, sem megbántani nem akartalak!
Ezt a Suzuki márkakereskedésben mondták nekem anno, és hozzátette a kereskedő, hogy így Kappának "minősítve" is jobb minőségű, mint az átlagos dobozok!
Szóval ha ó hazudott, akkor én is
Amúgy szerintem nagyon jó az az áttétel. De a vizeseknek hosszabb, tény, 100ccm-el több is. HA egy foggal többet adsz neki elöl, akkor kapod meg a vizes áttételét.
Ahogy mondod.
Az enyémen kívül még nem ültem más Banditon.
De az az igazság, hogy nem is akarok, ugyanis nekem tökéletesen megfelelnek a gyári beállítások.
Nem szaggat a motorfék, nincs lyuk stb...
És valóban.
A fokozatkijelző is tuning már.
Egyes fajták.
A Gipro nem.
Benne is van a leírásában, hogy ez már nem optomalizál semmit.
A régebbiek igen.
Ez már ne, csak fokozatot jelez ki.
Sziasztok!
Néhány tapasztalat az előzőekhez:
A gyári D218 nálam 10 ezret bírt ki. Sok autópályával sajna a közepe lekopott.
A K6-os 1200-esem csak akkor eszik 6 felett, ha folyamatosan 6 ezres fordulat felett hajtom.
Sajnos a múlt héten bő 13e km után utána kellett húznom a láncnak. Remélem még az idei idényt kibírja, már csak 3-4e van tervezve.
Sajnos néhány weboldalom más-más fogaskerék-, és láncfog számot találtam. Láttam 15-45-100-től 15-44-116-ig szinte mindent. Egyelőre nem szeretnék módosítani az áttételeken, így azt kérdezném hogy szerintetek mik a gyári számaim, illetve hogy mit ajánlotok. K6-os, már új fejidomos, 2007-es gyártású, de még légolajos.
Persze lehet hogy leveszem a deklit és megszámolok mindent.
Köszönöm
Ezek szerint még nem ültél olyan nagy bandin ami alapjárat közelében nem rángat és teljesítmény lyuk nélkül tol végig. Apró nüansznyi plussz még hogy 3000-es fordulat alatt is a gázkar állásával arányos motorféket adagolhatok nem pedig rángatósan hogy van-vagy nincs.
Egyébként a fokozat kijelző is tuning már.
Ha valaki tuningol nem biztos hogy gyorsabb akar lenni csak a motor alsó tartományait akarja jobban kihasználni. Én nem azért cseréltem le a 600_ast 1200_re hogy most már mindenhol 200_al fogok menni , hanem alul jobb,nem kell pörgetni !
Ez igaz, viszont ha valaki beleteteti, akkor gondolom megvan rá az oka, vagyis kevesli a teljesítményét, és jobban akarja hajtani!
Ergo: valószínűbb, hogy ez van szét hajtva, nem pedig egy tuning nélküli.
Nekem is lenne egy kérdésem ma motorozás közbe vettem észre egy különös jelenséget , olyan 1500-as fordulat környékén halk fémes csattanás hallatszik a motorból és a csattanás ideje alatt kihagy a motor mintha egy egy szikra kimaradna ? Vagy meg lenne valami lazulva a blokba ? Nincs ennek a típusnak valami gyári hibájuk (1200s 2005) valami gyári trehányság pl.lelazul a kuplung vagy a generátor fogaskerék ? Csak 1500-2000 fordulat környékén hallom ókor-ókor csattanik egyet dadog aztán mintha misem történt volna minden rendben megy tovább , ja és mintha hidegen sűrűbb és hangosabb lenne. A motorban 21000km van még korai lenne egy generál ,ha van valakinek valami ötlete szívesen venném .
Sem megsérteni, sem megbántani nem akartalak!
Ezt a Suzuki márkakereskedésben mondták nekem anno, és hozzátette a kereskedő, hogy így Kappának "minősítve" is jobb minőségű, mint az átlagos dobozok!
Szóval ha ó hazudott, akkor én is