A fogyasztás hihető nekem is 5l körül evett a 600-as normális vezetési stílus mellett , a tankszintjelzőt nem értem gyárilag benne kel leni a kilométerórában a tuningról csak annyit az hogy benne van az nem azt jelenti hogy szét van hajtva a gép, szétlehet azt hajtani tuning nélkül is!
Nem olcsó, olasz Falco.
Ennek van a legerőssebb és legszélesebb talpa! Most már 30 rugó!
Viszont ebbe a 2 felhajtós sisak is lötyög! http://kelomotor.hu/frame.htm primacy túradoboz!
Mer' az injektoros :D
Öröm :D
Te, ugye a felső dobozod valami ocslóbb fajta? Oldalra ugyanolyan kappáim vannak, felülre szeretnék egy nagyot. Beválik a tied?
Akkor tegyük fel, ausztria hegyvidékén élsz. Veszel egy új , karbis motort. És a szép új motor csuklani+ rángatni fog 2000m felett. Mit csinálnál, eladnád?
1. nap
4óra 30 környékén indultunk itthonról ,a terv Budapest -Senj 580 km.
Pályáztunk a cél gyors elérése érdekében , 7- re már a határon voltunk. Ani elhozta az útleveleinket is és oda is adta. Lássatok csodát, tele is pecsételték mint a régi „szép” időkben! Aztán csak toltuk neki míg be nem állt a pálya, mint a szög! Nagy nehezen ellavíroztunk a fizető kapuig az autók között meg a leállósávon, a mintegy 3-4 km-es kocsisor mellett, ami nem volt egyszerű, mert a meleg miatt nyitott ajtóval ácsorogtak, meg csámborogtak. Itt kikönyörögtem két bilétát hogy tovább szlalomozva otthagyjuk az álló dzsumbujt. Sikerült is, úgyhogy kb. negyed óra izzasztó kerülgetés után újra roboghattunk tovább. Az utolsó 35 km az maga volt a csoda, a pályától szerpentin vitt a tengerpartig! Azt se tudtam hogy nézelődjek,vagy élvezzem a kanyarokat! Fél12-re a szálláson voltunk, ami teljesen korrekt volt. Kis pihi után irány a tengerpart, ahol bátran belegázolva rájöttem, hogy eltévesztettük az irányt, mert ez a Jeges-tenger. Szerencsére ez csak erre az 1 helyre és erre az 1 fürdésre volt igaz, de azért az út porát leáztattuk! Miután meguntuk kerestünk egy supermarketet hogy tele tegyem az üres dobozokat hideg sörrel és vízzel.
Este még bóklásztunk fagyiztunk stb.
2. nap
Elmentünk a Krk szigetet felfedezni. A parti úton mentünk a fizetős hídig. Az út csodálatos volt, kanyargós és szépséges. Miután körbejártuk Krk városát, elindultunk strandolni a könyv útmutatása szerinti homokos partra. Sajnos csalódtunk, mert kicsi volt és zsúfolt! Nem is maradtunk ott, megbeszéltük hogy majd hazafelé figyeljük a partot, és alkalmas helyen megállunk strandolni.Ez sikerült is, Novi Vinodolskiban van Horvátország legrégebbi szabad strandja. Betonozott ugyan a part, de a tenger homokos és van édesvízi zuhany, WC és vendéglátóipari egység is!
Ez 21km-re volt a szállásunktól, el is határoztuk , hogy ide fogunk járni! Én utálom a sziklás strandot meg a vízi cipőt!
(A tankolások során kiderült, hogy bejött az áttétel módosításom,mert eddig fél literrel többet evett a mocim mint a Danié, most meg fél lityivel kevesebbet, tehát magamhoz képest 1l-el eszik kevesebbet. Viszont a sebességmérőm most pontos/a GPS-hez képest/, ami azt jelenti, hogy a km számlálóm tíz %-al kevesebbet mutat mint eddig. Amikor a Dani órája 300-at mutatott tankoláskor, akkor az enyém 272-t. Az én 6000-es olajcseréim mostantól 6600-asok lesznek!)
Este, megint korzózás. Ma lájtos170km-t mentünk.
3.nap
Plitvicei kirándulás cca 250km.
Simán indult amíg nem hittünk a GPS-nek! Az aszfalt ugyanis egy idő után elfogyott és jött az endurózás! Megkérdeztünk egy helyi szembejövő furgonost,hogy mi újság. Azt mondta hogy jófelé megyünk és hogy csak egy rövid szakasz murvás út van! Utólag persze a qrva annyát, mert 30km volt és helyenként rémísztő halálfejes táblákkal és leszalagozott erdődarabokkal volt tele. Végül is nem fordultunk vissza, mert mindig adott reményt 1-1 szembejövő osztrák, német vagy lengyel turista.Aztán egyszer csak utolértünk 2 álló autót, akik egy 10 méter mély árok előtt álltak mert gázcsövet fektettek az erdőn át, ez pedig keresztezte a mi kis endúrós utunkat.A melósok megnyugtattak hogy mindjárt mehetünk tovább, mert a lánctalpas dózer mindjárt betemeti és csinál Nekünk utat. Így is volt, mi meg csodáltuk a gépkezelőt!
Utána már nemsoká lett aszfalt és vége lett a túlélő túrának. Plitvicét meg sem próbálom leírni, volt séta,bámészkodás,hajókázás,vonatozás /ami busz/, sajtvásárlás. Itt azért óvatosan megjegyzem, szerintem a Krka ezerszer több élményt ad, ami abból is ered, hogy lehet benne fürdeni.
Hazaút gond nélkül, este csámborgás sörözés.
4.nap
Rab sziget cca 150 km + komp 2 X 3,4km.
Tengerparti csodálatos út a kompig, utána gyors beszállás,mert ugye mi nem álltunk a kocsisor végére.
Rab városa gyönyörű, csodálatos kikötővel és partszakaszokkal. Az egész délelőttöt itt töltöttük, megnéztük az egész óvárost és vásárolgattunk is. Amikor meguntuk és a hőség is kezdett elviselhetetlenné válni, akkor irányba vettük a sziget csücskét Lopart a homokos rivieriát. Ebben bizony nem csalódtunk , ez olyan volt a sziklás honban mint a földi paradicsom! A parton ettünk egy hambit. Még jó hogy nem kértem látatlanba 2-t, mert kifogott volna rajtam. Nem is hasonlít az általunk ismerthez de nagyon finom volt. Itt voltunk 5-ig, a 6 órás komppal mentünk a hazai partokra.
Este a szokásos söri,séta!
5. nap
Miramar-velence 680 km
Korán idultunk mert sokat kell menni és sokat is látni!
Gyorsan lezúztunk Miramarig, csak egy tankolás-cigire álltunk meg Szlovéniában.
A kastély most is olyan szép, mint amikor Veletek láttam, de meg kellett mutatnom a családomnak is, meg hát szinte útba esett Velencére menet.
Tovább gyorsan pályán Velencére, mert hát az idő rövid. Itt elég nehezen találtunk helyet a mociknak, mert délre már megteltek a motoros parkolók és minden honnan elszállítanak mindenkit. kb 30 méterre volt a 2 motor egymástól, úgyhogy elképzelhetitek a zsúfoltságot.
Velence. Hát ezt sem lehet leírni.Ahhoz képest, hogy már jártam itt, mégis letaglózott a szépségével szinte azonnal.Nem győztünk csodálkozni, igyekeztünk mindent megnézni, le is kopott a lábunk térdig. A végén aztán olyan késő lett, hogy megegyeztünk egy taxissal, hogy vigyen vissza a hajójával a parkolóig, mert a végén még sötétben megyünk haza! Eseménytelen és gyors hazaút, útközben naplementés motoros képek készítése!
Sörözés már helyben a szálláson!
6.nap
Rijeka-Pazin-Pula 350km
A szokásos tengerparti kanyargás után érkezünk a Rijeka feletti Trat várába. Az odaúton olyan hegyoldalban oszlopokon álló kanyargós út van, mintha a levegőben lennél két oldalt szalagkorláttal.
Ezt már csak az átlátszó aszfalttal, vagy az üveg úttal lehetne íberelni! Szerintem, maga az út is építészeti remekmű! Innen gyönyörű a lelátás a koszos iparvárosra a beletorkolló folyóval, és a vár is szép! A kikötőben szívesen sétálgattam volna, de innen fentről nem nem kívánkoztam oda le. A Nemzeti Színház is jól látszott, de mivel Rijekában is jártam már,inkább csak tranzitállomásként szerepelt az útitervünkben. A vár bebarangolása és a panoráma csodálata után tovább vettük az irányt Pazin felé. Pazinban sétáltunk egy nagyot, megnéztük a kastélyt, de a szurdokot már itt sem barangoltuk be, mert izgatta a fantáziámat Pula!
Pulában minden van amit egy turista kívánhat. Római kori colosseum, vár, templom, székesegyház, óváros kikötő,park,bazársor,lépten nyomon ivókutak,gyors és sima éttermek, egyszóval mindenki megtalálhatja a maga kedvencét. Miután úgy éreztük elég belőle, Gooooooo a hazafelé úton lévő Novi Vinodolski szabadstrandjára este 7-ig.
Este söri,csámborgás nasi az árusoktól.
7.nap
Szerpentinezés , mert kell még sajt, és lájtos strandolás, talán 100km.
Este búcsúvacsora étteremben,mert nem költekeztünk, és mert megérdemeljük! Persze megnéztük Senj Óvárosát és várát is, mielőtt a szálláshelyünk felfedezése kimaradna!És némi szuvenír haza, mert
hűtőmágnes innen is kell!
8.nap
Na ez teljesen másképp alakult, mint ahogy elterveztük, ezért 320km helyett 950-et motoroztunk!
A terv az volt, hogy nyugiban elmotorozunk a szlovéniai Bledbe, pihengetünk, továbbmegyünk a Whörti-tóhoz, nézünk szállást, strandolunk, és másnap haza. Na ez addig volt a terv, míg le nem értünk a Whörti tó partjára. Ott konkrétan még egy 10 fillérest sem tudtunk leejteni és még a motorról se nagyon tudtunk leszállni, mert azonnal el akartak szállítani vagy leláncolni, és szállásilag is minden fullon volt. Arra ugyanis nem számítottunk, hogy szombat lévén nem csak turisták, de a környező összes osztrák is ott lesz, hiszen nekik ez a Balaton.
A motorokat őrízve csináltunk néhány képet és utána délután kénytelenek voltunk nekiindulni a hátralévő 600km-nek hazafelé. Persze innen muszáj volt pályázni, hiszen sosem érünk haza.
A Graz előtti alagút előtt utolértünk egy párszáz méteres álló kocsisort, hát megpróbáltuk kikerülni őket. Oda is értünk egészen az alagútig, ahol piros volt a lámpa! Az 1 órája várakozóktól megtudtuk, hogy baleset van és hogy kb 2 órát kell várni. Mivel mást nem tudtunk, ettünk-ittunk és ki nevet a végént játszottunk az osztrákokkal. Másfél óra várakozás után mehettünk tovább ,és innen már 100km-enkénti cigi szünetekkel hazasöpörtünk este fél 11-re.
Dióhéjban ennyi.
A 4 ország közlekedési tapasztalata az, hogy nem túlságosan együttműködőek, de nem is gázolnak el, mert határozottak és tudják hogy hova tartanak. Kényszer hatására természetesen lehúzódnak.
Az össztávunk 3080km lett.
12 ezret, de egyenes úton még mehettem volna vele 6-7 ezret.
Azt történt ugyanis, hogy elvittem egy kanyargásra és ott leetettem a szélét 0-ra. A Conti force elsőmben viszont most van 22 ezer és egyszer sem bizonytalankodott még,és nem rázza a kormányt. Sajna, most Horvátország alatt elérte a kopásjelzőt, de még talán belemegy 2e. km.
Nem osztom a véleményedet, de remélem azért nincs harag!
Mindenki a magáét tudja, én mindenesetre semmi estere sem tenném bele!
Még akkor sem, ha a tuningot optimalizálásnak, vagy finomhangolásnak nevezzük!
"És bocs, de nálam számításba sem jöhetne egy olyan vas,amelyikben tuning van, magyarul tutira jól szét van hajtva"
Figyu, a tuning optimalizálást, finomhangolást jelent. Az, ha a valós igényeknek megfelelő fúvókák kerülenk a motorba, mert az idóta euro akárhányas szabályozás miatt olyan szegény a keveréke gyárilag, hogy hegyvidéken csuklik össze-vissza, azt nem nevezném károsnak.
A 600 5000-et forog 6-ban 100-nál, nem 3200-t, mint a Tied. Azonos tempó mellett egy darabig ugyanannyit eszik, mint a nagy, tépve pedig többet.
Persze, tudom. Nekem ez a vas kapóra jönne, mert hivatalosan Ausztriában élek és nem lenne gond, hogy osztrák rendszámmal fut a gép. Ennél a tulajnál egy éve van a gép, minden számlája megvan azokról a dolgokról, amiket megcsináltatott rajta, pl gumikról, szervizről. Adná hozzá a túradobozt is. Szerviz 30800 km-nél (számla van róla), gumik 100/1000 km-esek (hátsó/első), tehát nem tünt rossznak. 20-nál hatodikban sem dadogott le.
Ránézésre nem rossz, de én mindenképpen olyan vasat vennék, amelyiknek lehet tudni az "előéletéről".
Pl. a fórumról, vagy a motorozz.hu-s fórumról, mindig vannak eladó vasak!
Még bejáratós az 1250-es Banditám, de 2 személlyel felpakolva 120-150-es tempóval is elmegyek 350 km-t egy tank benzinnel.
Én én is "hegyvidéken" lakok Borsodban.
És bocs, de nálam számításba sem jöhetne egy olyan vas,amelyikben tuning van, magyarul tutira jól szét van hajtva!
Ma néztem meg egy 600S-es Banditot (2000-es évjárat, 33000 km). A tulaj azt mondta, hogy egy tankkal kb 230 km-t tud megtenni. Eddig a maximum neki 300 km volt. Persze ö eléggé hegyvidékes helyen lakik. Tényleg lehet, hogy ennyit egyen egy 600-as Bandit?
Második kérdésem lehet, hogy meg is válaszolja az elsőt. Azt mondta a tulaj, hogy be van építve egy Jet Kit a motorba és ettől jobb a teljesítménye. Mivel erről még soha nem hallottam, ezért tanácstalanul állok a dolog előtt. Lehet, hogy emiatt eszik ennyit?
A harmadik dolog pedig, hogy a mocin nincs üzemanyagszint jelző. Normális ez egy 2000-as Banditon? Lehet ezt a dolgot valahogy upgrade-elni? (műszercsere + vmi érzékelő a tankba)?
Amúgy itt a link a motorról, bár sokat nem árul el róla, mert csak egy kép van fenn: http://www.1000ps.at/gebraucht... ... andit_600S
Ennek van a legerőssebb és legszélesebb talpa! Most már 30 rugó!
Viszont ebbe a 2 felhajtós sisak is lötyög!
http://kelomotor.hu/frame.htm primacy túradoboz!
Öröm :D
Te, ugye a felső dobozod valami ocslóbb fajta? Oldalra ugyanolyan kappáim vannak, felülre szeretnék egy nagyot. Beválik a tied?
Bika a lánc!
Hely is van az előzéshez!
Fasza gyerekek és ráadásul a szervízvezető Brigádtag ./Hawk/
http://www.prop-tech.hu/
1. nap
4óra 30 környékén indultunk itthonról ,a terv Budapest -Senj 580 km.
Pályáztunk a cél gyors elérése érdekében , 7- re már a határon voltunk. Ani elhozta az útleveleinket is és oda is adta. Lássatok csodát, tele is pecsételték mint a régi „szép” időkben! Aztán csak toltuk neki míg be nem állt a pálya, mint a szög! Nagy nehezen ellavíroztunk a fizető kapuig az autók között meg a leállósávon, a mintegy 3-4 km-es kocsisor mellett, ami nem volt egyszerű, mert a meleg miatt nyitott ajtóval ácsorogtak, meg csámborogtak. Itt kikönyörögtem két bilétát hogy tovább szlalomozva otthagyjuk az álló dzsumbujt. Sikerült is, úgyhogy kb. negyed óra izzasztó kerülgetés után újra roboghattunk tovább. Az utolsó 35 km az maga volt a csoda, a pályától szerpentin vitt a tengerpartig! Azt se tudtam hogy nézelődjek,vagy élvezzem a kanyarokat! Fél12-re a szálláson voltunk, ami teljesen korrekt volt. Kis pihi után irány a tengerpart, ahol bátran belegázolva rájöttem, hogy eltévesztettük az irányt, mert ez a Jeges-tenger. Szerencsére ez csak erre az 1 helyre és erre az 1 fürdésre volt igaz, de azért az út porát leáztattuk! Miután meguntuk kerestünk egy supermarketet hogy tele tegyem az üres dobozokat hideg sörrel és vízzel.
Este még bóklásztunk fagyiztunk stb.
2. nap
Elmentünk a Krk szigetet felfedezni. A parti úton mentünk a fizetős hídig. Az út csodálatos volt, kanyargós és szépséges. Miután körbejártuk Krk városát, elindultunk strandolni a könyv útmutatása szerinti homokos partra. Sajnos csalódtunk, mert kicsi volt és zsúfolt! Nem is maradtunk ott, megbeszéltük hogy majd hazafelé figyeljük a partot, és alkalmas helyen megállunk strandolni.Ez sikerült is, Novi Vinodolskiban van Horvátország legrégebbi szabad strandja. Betonozott ugyan a part, de a tenger homokos és van édesvízi zuhany, WC és vendéglátóipari egység is!
Ez 21km-re volt a szállásunktól, el is határoztuk , hogy ide fogunk járni! Én utálom a sziklás strandot meg a vízi cipőt!
(A tankolások során kiderült, hogy bejött az áttétel módosításom,mert eddig fél literrel többet evett a mocim mint a Danié, most meg fél lityivel kevesebbet, tehát magamhoz képest 1l-el eszik kevesebbet. Viszont a sebességmérőm most pontos/a GPS-hez képest/, ami azt jelenti, hogy a km számlálóm tíz %-al kevesebbet mutat mint eddig. Amikor a Dani órája 300-at mutatott tankoláskor, akkor az enyém 272-t. Az én 6000-es olajcseréim mostantól 6600-asok lesznek!)
Este, megint korzózás. Ma lájtos170km-t mentünk.
3.nap
Plitvicei kirándulás cca 250km.
Simán indult amíg nem hittünk a GPS-nek! Az aszfalt ugyanis egy idő után elfogyott és jött az endurózás! Megkérdeztünk egy helyi szembejövő furgonost,hogy mi újság. Azt mondta hogy jófelé megyünk és hogy csak egy rövid szakasz murvás út van! Utólag persze a qrva annyát, mert 30km volt és helyenként rémísztő halálfejes táblákkal és leszalagozott erdődarabokkal volt tele. Végül is nem fordultunk vissza, mert mindig adott reményt 1-1 szembejövő osztrák, német vagy lengyel turista.Aztán egyszer csak utolértünk 2 álló autót, akik egy 10 méter mély árok előtt álltak mert gázcsövet fektettek az erdőn át, ez pedig keresztezte a mi kis endúrós utunkat.A melósok megnyugtattak hogy mindjárt mehetünk tovább, mert a lánctalpas dózer mindjárt betemeti és csinál Nekünk utat. Így is volt, mi meg csodáltuk a gépkezelőt!
Utána már nemsoká lett aszfalt és vége lett a túlélő túrának. Plitvicét meg sem próbálom leírni, volt séta,bámészkodás,hajókázás,vonatozás /ami busz/, sajtvásárlás. Itt azért óvatosan megjegyzem, szerintem a Krka ezerszer több élményt ad, ami abból is ered, hogy lehet benne fürdeni.
Hazaút gond nélkül, este csámborgás sörözés.
4.nap
Rab sziget cca 150 km + komp 2 X 3,4km.
Tengerparti csodálatos út a kompig, utána gyors beszállás,mert ugye mi nem álltunk a kocsisor végére.
Rab városa gyönyörű, csodálatos kikötővel és partszakaszokkal. Az egész délelőttöt itt töltöttük, megnéztük az egész óvárost és vásárolgattunk is. Amikor meguntuk és a hőség is kezdett elviselhetetlenné válni, akkor irányba vettük a sziget csücskét Lopart a homokos rivieriát. Ebben bizony nem csalódtunk , ez olyan volt a sziklás honban mint a földi paradicsom! A parton ettünk egy hambit. Még jó hogy nem kértem látatlanba 2-t, mert kifogott volna rajtam. Nem is hasonlít az általunk ismerthez de nagyon finom volt. Itt voltunk 5-ig, a 6 órás komppal mentünk a hazai partokra.
Este a szokásos söri,séta!
5. nap
Miramar-velence 680 km
Korán idultunk mert sokat kell menni és sokat is látni!
Gyorsan lezúztunk Miramarig, csak egy tankolás-cigire álltunk meg Szlovéniában.
A kastély most is olyan szép, mint amikor Veletek láttam, de meg kellett mutatnom a családomnak is, meg hát szinte útba esett Velencére menet.
Tovább gyorsan pályán Velencére, mert hát az idő rövid. Itt elég nehezen találtunk helyet a mociknak, mert délre már megteltek a motoros parkolók és minden honnan elszállítanak mindenkit. kb 30 méterre volt a 2 motor egymástól, úgyhogy elképzelhetitek a zsúfoltságot.
Velence. Hát ezt sem lehet leírni.Ahhoz képest, hogy már jártam itt, mégis letaglózott a szépségével szinte azonnal.Nem győztünk csodálkozni, igyekeztünk mindent megnézni, le is kopott a lábunk térdig. A végén aztán olyan késő lett, hogy megegyeztünk egy taxissal, hogy vigyen vissza a hajójával a parkolóig, mert a végén még sötétben megyünk haza! Eseménytelen és gyors hazaút, útközben naplementés motoros képek készítése!
Sörözés már helyben a szálláson!
6.nap
Rijeka-Pazin-Pula 350km
A szokásos tengerparti kanyargás után érkezünk a Rijeka feletti Trat várába. Az odaúton olyan hegyoldalban oszlopokon álló kanyargós út van, mintha a levegőben lennél két oldalt szalagkorláttal.
Ezt már csak az átlátszó aszfalttal, vagy az üveg úttal lehetne íberelni! Szerintem, maga az út is építészeti remekmű! Innen gyönyörű a lelátás a koszos iparvárosra a beletorkolló folyóval, és a vár is szép! A kikötőben szívesen sétálgattam volna, de innen fentről nem nem kívánkoztam oda le. A Nemzeti Színház is jól látszott, de mivel Rijekában is jártam már,inkább csak tranzitállomásként szerepelt az útitervünkben. A vár bebarangolása és a panoráma csodálata után tovább vettük az irányt Pazin felé. Pazinban sétáltunk egy nagyot, megnéztük a kastélyt, de a szurdokot már itt sem barangoltuk be, mert izgatta a fantáziámat Pula!
Pulában minden van amit egy turista kívánhat. Római kori colosseum, vár, templom, székesegyház, óváros kikötő,park,bazársor,lépten nyomon ivókutak,gyors és sima éttermek, egyszóval mindenki megtalálhatja a maga kedvencét. Miután úgy éreztük elég belőle, Gooooooo a hazafelé úton lévő Novi Vinodolski szabadstrandjára este 7-ig.
Este söri,csámborgás nasi az árusoktól.
7.nap
Szerpentinezés , mert kell még sajt, és lájtos strandolás, talán 100km.
Este búcsúvacsora étteremben,mert nem költekeztünk, és mert megérdemeljük! Persze megnéztük Senj Óvárosát és várát is, mielőtt a szálláshelyünk felfedezése kimaradna!És némi szuvenír haza, mert
hűtőmágnes innen is kell!
8.nap
Na ez teljesen másképp alakult, mint ahogy elterveztük, ezért 320km helyett 950-et motoroztunk!
A terv az volt, hogy nyugiban elmotorozunk a szlovéniai Bledbe, pihengetünk, továbbmegyünk a Whörti-tóhoz, nézünk szállást, strandolunk, és másnap haza. Na ez addig volt a terv, míg le nem értünk a Whörti tó partjára. Ott konkrétan még egy 10 fillérest sem tudtunk leejteni és még a motorról se nagyon tudtunk leszállni, mert azonnal el akartak szállítani vagy leláncolni, és szállásilag is minden fullon volt. Arra ugyanis nem számítottunk, hogy szombat lévén nem csak turisták, de a környező összes osztrák is ott lesz, hiszen nekik ez a Balaton.
A motorokat őrízve csináltunk néhány képet és utána délután kénytelenek voltunk nekiindulni a hátralévő 600km-nek hazafelé. Persze innen muszáj volt pályázni, hiszen sosem érünk haza.
A Graz előtti alagút előtt utolértünk egy párszáz méteres álló kocsisort, hát megpróbáltuk kikerülni őket. Oda is értünk egészen az alagútig, ahol piros volt a lámpa! Az 1 órája várakozóktól megtudtuk, hogy baleset van és hogy kb 2 órát kell várni. Mivel mást nem tudtunk, ettünk-ittunk és ki nevet a végént játszottunk az osztrákokkal. Másfél óra várakozás után mehettünk tovább ,és innen már 100km-enkénti cigi szünetekkel hazasöpörtünk este fél 11-re.
Dióhéjban ennyi.
A 4 ország közlekedési tapasztalata az, hogy nem túlságosan együttműködőek, de nem is gázolnak el, mert határozottak és tudják hogy hova tartanak. Kényszer hatására természetesen lehúzódnak.
Az össztávunk 3080km lett.
Azt történt ugyanis, hogy elvittem egy kanyargásra és ott leetettem a szélét 0-ra. A Conti force elsőmben viszont most van 22 ezer és egyszer sem bizonytalankodott még,és nem rázza a kormányt. Sajna, most Horvátország alatt elérte a kopásjelzőt, de még talán belemegy 2e. km.
http://www.partshark.com/fiche...
Mindenki a magáét tudja, én mindenesetre semmi estere sem tenném bele!
Még akkor sem, ha a tuningot optimalizálásnak, vagy finomhangolásnak nevezzük!
Figyu, a tuning optimalizálást, finomhangolást jelent. Az, ha a valós igényeknek megfelelő fúvókák kerülenk a motorba, mert az idóta euro akárhányas szabályozás miatt olyan szegény a keveréke gyárilag, hogy hegyvidéken csuklik össze-vissza, azt nem nevezném károsnak.
A 600 5000-et forog 6-ban 100-nál, nem 3200-t, mint a Tied. Azonos tempó mellett egy darabig ugyanannyit eszik, mint a nagy, tépve pedig többet.
Nyomjatok egy 60-ról 180-ra gyorsulást 5.ben. Utána neked is kelleni fog :D
Pl. a fórumról, vagy a motorozz.hu-s fórumról, mindig vannak eladó vasak!
http://www.1000ps.at/gebraucht...
köszi a válaszokat!
Még bejáratós az 1250-es Banditám, de 2 személlyel felpakolva 120-150-es tempóval is elmegyek 350 km-t egy tank benzinnel.
Én én is "hegyvidéken" lakok Borsodban.
És bocs, de nálam számításba sem jöhetne egy olyan vas,amelyikben tuning van, magyarul tutira jól szét van hajtva!
Széles utat!
Daty
Segítségeteket szeretném kérni!
Ma néztem meg egy 600S-es Banditot (2000-es évjárat, 33000 km). A tulaj azt mondta, hogy egy tankkal kb 230 km-t tud megtenni. Eddig a maximum neki 300 km volt. Persze ö eléggé hegyvidékes helyen lakik. Tényleg lehet, hogy ennyit egyen egy 600-as Bandit?
Második kérdésem lehet, hogy meg is válaszolja az elsőt. Azt mondta a tulaj, hogy be van építve egy Jet Kit a motorba és ettől jobb a teljesítménye. Mivel erről még soha nem hallottam, ezért tanácstalanul állok a dolog előtt. Lehet, hogy emiatt eszik ennyit?
A harmadik dolog pedig, hogy a mocin nincs üzemanyagszint jelző. Normális ez egy 2000-as Banditon? Lehet ezt a dolgot valahogy upgrade-elni? (műszercsere + vmi érzékelő a tankba)?
Amúgy itt a link a motorról, bár sokat nem árul el róla, mert csak egy kép van fenn:
http://www.1000ps.at/gebraucht... ... andit_600S
Köszi előre is:
István
Erdeklodnek tudna nekem valaki 2008. GSX650F-hez manualt.
Megkoszonnem.
Szep idot mindenkinek.