Michelin Pilot Road 2-es. Metzeller Z6 is volt,de eladtam,.Nem Interact volt,hanem a régebbi.A Mátrában párás nyirkos úton,sok volt a drift vele és meguntam..A gyári dunlop és pilot road 2-es ugyanolyan körülmények között nem csúszik.
Hasonló a gépem, csak idomokkal, de az nem jelenthet ekkora különbséget. Az általad leírt vezetési stílusban két személlyel nem eszi meg a 6-ot nekem. Átlagom 5,6.
Az eddigi max 7,5l/100km volt, többször is mértem több száz km-en, de olyankor rendszerint 180-200km-t tettem meg egy óra alatt, utassal.
K7-es kopasz banditom sejtésem szerint egy kicsit iszákos, 8-8,5 lityit fogyaszt úgy, hogy 5000 környékén váltom el (néha belecsúszok a 7000 környékébe), ez 6.-ban 140-150 körüli utazót jelent. Mindezt egyedül, puttony nélkül szereti meginni.
Ha többet húzok neki, ez a fogyasztás meghaladja, a 10 lityit!
A gyönyörűmben 14000km-t sikerült eddig belegurulni, de talán az első 4-5000 km-ig 6,5 körül állt meg a kajálása, aztán ez fokozatosan nőtt.
Ez átlagos vagy jogos az aggodalmam?
Gratula, jó választás volt!
A bal kromos/fekete ülés alatti fedél alatt van egy csoki, onnan kell kipattintani két vezetéket. Ha estig nem mondja meg senki fejből, akkor megnézem a sajátomon, ha hazaértem
Üdv banditák ,egy kéréssel fordulok hozzátok lecseréltem a vasat egy 1200 s -re 2005év olvastam itt a topikban a tiltás kiiktatásáról ,hogy simább lesz a motor járása . Szeretném kipróbálni de sehol sem találom hiba olvastam vissza mi a menete .Valamit az ülés alatt kell szétkötni azt tudom ,csak hogy mit azt nem .Kérlek segítsetek nekem!
Például:
Metzeler Z6 v. Metzeler Z6 C.
Ahogy én tudom erősített oldalfalú. Spóroláspól kifolyólag nekem sikerült egy nem c-vel. is menni (diablo strada.). Utassal az 1cm-es majré csík környékén én nem éreztem jól vele magam.
A mostani Z6 C-vel nincs ilyen gondom.
Amúgy van még haverunk, akinek szinte sosem meg 7 alá, majd ráduszítom.
Szeretnék végdobot cserélni, előtte keresselek, vagy utánna?
Az mi is, ki csinálja...?
Hasonló a gépem, csak idomokkal, de az nem jelenthet ekkora különbséget. Az általad leírt vezetési stílusban két személlyel nem eszi meg a 6-ot nekem. Átlagom 5,6.
Az eddigi max 7,5l/100km volt, többször is mértem több száz km-en, de olyankor rendszerint 180-200km-t tettem meg egy óra alatt, utassal.
K7-es kopasz banditom sejtésem szerint egy kicsit iszákos, 8-8,5 lityit fogyaszt úgy, hogy 5000 környékén váltom el (néha belecsúszok a 7000 környékébe), ez 6.-ban 140-150 körüli utazót jelent. Mindezt egyedül, puttony nélkül szereti meginni.
Ha többet húzok neki, ez a fogyasztás meghaladja, a 10 lityit!
A gyönyörűmben 14000km-t sikerült eddig belegurulni, de talán az első 4-5000 km-ig 6,5 körül állt meg a kajálása, aztán ez fokozatosan nőtt.
Ez átlagos vagy jogos az aggodalmam?
A bal kromos/fekete ülés alatti fedél alatt van egy csoki, onnan kell kipattintani két vezetéket. Ha estig nem mondja meg senki fejből, akkor megnézem a sajátomon, ha hazaértem
Metzeler Z6 v. Metzeler Z6 C.
Ahogy én tudom erősített oldalfalú. Spóroláspól kifolyólag nekem sikerült egy nem c-vel. is menni (diablo strada.). Utassal az 1cm-es majré csík környékén én nem éreztem jól vele magam.
A mostani Z6 C-vel nincs ilyen gondom.