Ma beütöttem a banditforum.de kereőjébe, hogy "getriebe problemen". 23 oldal jött fel, az első 3-at elolvasva kb 20-an panaszkodtak megpusztult váltóra. Csak ez azért felháborító, mert a suzuki sosem ismerte el a hiba tényét, és hába veszel 100 rongyért gyári új fogaskerekeket, ugyanazt a szart veszed, met semmit nem változtattak
Lehetséges az hogy a most megjelent Bandit 1250-es tartósteszt során feltárt váltóhiba tovább öröklött dolog az őstől? Bár lehet sokan (, talán maga cikk írója sem) nem tudnak róla, de létezik ez a tipushiba ami egészen a GSX-R 1100 89-92-es változatáig vezet vissza.
Erről a témáról a komolyan érdeklödők olvashattak tőlem is sok tapasztalatot hozzászólást, mind a www.motorsport.hu oldalán lévő Bandit fórumon, a Bandit.hu-n (2008.06 06 környéki hozzászólások) és a http://www.gsx1400.hu/index.ph... ... tstart=204
A 2003-as ívású blokkból 2 barátomnak 2 volt váltóhibás. A másodikban már én végeztem a szomorú beavatkozást. És ekkor kellet rádöbbenem hogy bizony a donornak szánt bontott váltók a gixerekből ugyanolyan hibásak voltak. Egyszerűen a kéregedzett fogaskerék kérge lemállott. Így az evolvens ami a tiszta gördülést biztosítaná kapcsolódáskor a fogakon, mint olyan megszünt létezni...
Szerintem ez az igazi tömeggyártás hátránya...talán érdemes volna szentelni egy komolyabb tényfeltárást is, hacsak valakinek nem áll érdekében ezt eltitkolni...
Üdv.
István"
Motor revü szerkesztősége írta:
"Kedves István!
Érdekes a felvetésed, ezért futottunk néhány kört ebben a témában. Megkérdeztünk hivatalos és nemhivatalos Suzuki-szerelőket is, és egyértelműen azt a választ kaptunk, hogy szerintük ez nem általános típushiba. Ezt látszik alátámasztani az a tény, hogy futnak 100 000-es menetteljesítményű Banditok is bontatlan blokkal, pedig az utolsó fokozat fogaskerekein talált elváltozásnak előbb utóbb hallható jele is tapasztalható.
Mindezek ellenére elgondolkodtató, hogy többen is találkoztak ezzel a jelenséggel."
Nem is láttam,hogy erről is van benn cikk. Igaz csak a piros lámpáknál néztem át de nem vettem észre.
Mindjárt átlapozom csak már kölcsön is kérte a szomszéd.
Blue, te még a fizikát is meghazuttolod . Ennyire nem lehetsz rutintalan,hogy semmi változást nem éreztél.
Biztosan más a motorozási stílusunk de ilyen magas pakkokkal még az egyenes gurulásnál is észrevehető, nem hogy kanyargás közben.
Van akit kielégít a nyugdíjas tempó az egyenesekben, kanya elött pedig vissza 50 re.
Na jó, nem baszogatásnak szánom de az ídén még nem találtalak meg semmivel, és már mindjárt itt van Február
ÉLJENEK A BANDITOSOK
Véleményeteket kérném ezzel a típusú olajjal kapcsolatosan mi a véleményetek én ezt használom a banditába ha tudtok jobbat írjátok meg légyszíves!
Motorolaj - Castrol
(1) Power 1 GPS (Actevo 4T 10W-40)
* A Castrol Power 1 GPS 4T a nagyteljesítményű négyütemű motorok követelményeinek megfelelő kiváló minőségű motorolaj.
* A Trizone technológiával készült teljesítményre hangolt formula mérsékli a surlódási veszteségeket.
* A teljesítmény maradéktalan kifejtéséhez teljeskörű védelem párosul.
* A castrol Trizone technológia garantálja a teljesítményt meghatározó három főegység, a motor, a kuplung és a váltóKifogástalan működését.
* A castrol 4t motorolajokat a főegységek legteljesebb védelme érdekében fejlesztették és tesztelték.
* A Castrol GPS egy SAE 10W-40 viszkozitásosztályú, szintetikus technológiával gyártott motorolaj, amely teljeskörűen megfelel a korszerű japán és európai víz- vagy lég-hűtésű négyütemű motorkerékpár motorok követelményeinek.
* Alkalmazható azokban a nagyteljesítményű többszelepes, többhengeres motorokban is, ahol a motorolajnak magas hő- és nyírási terhelés esetén is meg kell őriznie nyírási és termikus stabilitását.
* Kilométerek ezrei után is tiszta motor
* Magas sebességnél is mérsékelt olajfogyasztás
* Precízen működő kuplung és sebességváltó
* Gyors átolajozás a hidegindításkor, hosszabb motorélettartam
* Az egyedi adalékösszetétel meghosszabbítja a katalizátor élettartamát
Te Ördög azért ez a torony mögötted már elég veszélyes kategória
Milyen magasra a sulypont?
A motorozás rovására megy a teher, mert ilyen magas csomagokkal sokmindent lehet csinálni csak nem biztonságosan motorozni.
DANGER
Vagyis hallomás......ha minden igaz Zöldi mondta talán ugy 14 hónapja hogy Ő ezt vette észre.....
Én nem tudom....
Eddig 217 volt a zabszemszegmens:-) de a dobozok még mindig ott vannak a mocin.....vagyis a "gagyi" dobozzal sincs gond, csak tudni kell pakolni.
Aki egy dobozba beleakar tenni 60kg-ot és letörik neki? Hát az tanuljon meg pakolni.......
Nekem eddig soha nem volt ilyen gondom
És bizony bárki-bármit mond - ha kicsit szeretne bebiztosítva lenni akkor ennyi arra elég hogy EGYEDÜL 1 hetes túrára elinduljon sátorozni.
Persze aki ágypárti annak nem kell 1 dobozt eleve feláldozni a sátor, hálózsák, gázégő, matrac, .....stb-re.....
A másikat ruhákra (2 nadrág, pár zokni, alsógyatya, pólók, piperecucc....stb)
A 3.-a meg szerszámok, esetleges pótanyagok, és némi szabad hely a SUVERNIRoknak.....
Tavaly lengyelbe vettem egy kalapot:-)
Na azt elég érdekesen pakoltam el:-)))
Teletömtem a kisebb dolgokkal, és körberaktam pólókkal:-)
De ugye akkor 2 oboz és 2 LOUISos táska volt az utasommal együtt:-)
Úgy nézet ki a moci, mint egy kamion:-)
Na mindegy, mert rendelni már nem lehet. Ha a szomszéd nem ment volna ki lassan 1 éve Németbe dolgozni akkor biztos megcsinálná jó piiiizé, de igy max másolni lehet.
Amugy a fel -le?
A "szányakat" 2-2 csavar fogja.......vagyis a fel-le szerelés kb 4x1 perc
A tatyókat meg simán fel kell tépőzárazni.......
Szóval nem olyan egyszerű mint egy dobozt fel-leszedni, de ugye abba nem is pakolja az ember gyereke bele a fél szekrényét:-)
nem sportmotor?
"Hello!
Lehetséges az hogy a most megjelent Bandit 1250-es tartósteszt során feltárt váltóhiba tovább öröklött dolog az őstől? Bár lehet sokan (, talán maga cikk írója sem) nem tudnak róla, de létezik ez a tipushiba ami egészen a GSX-R 1100 89-92-es változatáig vezet vissza.
Erről a témáról a komolyan érdeklödők olvashattak tőlem is sok tapasztalatot hozzászólást, mind a www.motorsport.hu oldalán lévő Bandit fórumon, a Bandit.hu-n (2008.06 06 környéki hozzászólások) és a http://www.gsx1400.hu/index.ph... ... tstart=204
A 2003-as ívású blokkból 2 barátomnak 2 volt váltóhibás. A másodikban már én végeztem a szomorú beavatkozást. És ekkor kellet rádöbbenem hogy bizony a donornak szánt bontott váltók a gixerekből ugyanolyan hibásak voltak. Egyszerűen a kéregedzett fogaskerék kérge lemállott. Így az evolvens ami a tiszta gördülést biztosítaná kapcsolódáskor a fogakon, mint olyan megszünt létezni...
Szerintem ez az igazi tömeggyártás hátránya...talán érdemes volna szentelni egy komolyabb tényfeltárást is, hacsak valakinek nem áll érdekében ezt eltitkolni...
Üdv.
István"
Motor revü szerkesztősége írta:
"Kedves István!
Érdekes a felvetésed, ezért futottunk néhány kört ebben a témában. Megkérdeztünk hivatalos és nemhivatalos Suzuki-szerelőket is, és egyértelműen azt a választ kaptunk, hogy szerintük ez nem általános típushiba. Ezt látszik alátámasztani az a tény, hogy futnak 100 000-es menetteljesítményű Banditok is bontatlan blokkal, pedig az utolsó fokozat fogaskerekein talált elváltozásnak előbb utóbb hallható jele is tapasztalható.
Mindezek ellenére elgondolkodtató, hogy többen is találkoztak ezzel a jelenséggel."
akmt kukac freemail.huuuuu
Mindjárt átlapozom csak már kölcsön is kérte a szomszéd.
Reggel már megvettem, mire volna szükséged?
Üdv: Szabi
Van valakinek új motorrevüje? Kéne belőle egy írás
pedig ebben volt 130-as tempó is......
De mint mondtam! Pakolni tudni kell!
Lehet tele a pakk....ha az egész nincs csak 10kg
Biztosan más a motorozási stílusunk de ilyen magas pakkokkal még az egyenes gurulásnál is észrevehető, nem hogy kanyargás közben.
Van akit kielégít a nyugdíjas tempó az egyenesekben, kanya elött pedig vissza 50 re.
Na jó, nem baszogatásnak szánom de az ídén még nem találtalak meg semmivel, és már mindjárt itt van Február
ÉLJENEK A BANDITOSOK
Motorolaj - Castrol
(1) Power 1 GPS (Actevo 4T 10W-40)
Szintetikus technológiájú motorolaj négyütemű motorkerékpárokhoz (Bike)
Tulajdonságai és előnyei:
* A Castrol Power 1 GPS 4T a nagyteljesítményű négyütemű motorok követelményeinek megfelelő kiváló minőségű motorolaj.
* A Trizone technológiával készült teljesítményre hangolt formula mérsékli a surlódási veszteségeket.
* A teljesítmény maradéktalan kifejtéséhez teljeskörű védelem párosul.
* A castrol Trizone technológia garantálja a teljesítményt meghatározó három főegység, a motor, a kuplung és a váltóKifogástalan működését.
* A castrol 4t motorolajokat a főegységek legteljesebb védelme érdekében fejlesztették és tesztelték.
* A Castrol GPS egy SAE 10W-40 viszkozitásosztályú, szintetikus technológiával gyártott motorolaj, amely teljeskörűen megfelel a korszerű japán és európai víz- vagy lég-hűtésű négyütemű motorkerékpár motorok követelményeinek.
* Alkalmazható azokban a nagyteljesítményű többszelepes, többhengeres motorokban is, ahol a motorolajnak magas hő- és nyírási terhelés esetén is meg kell őriznie nyírási és termikus stabilitását.
* Kilométerek ezrei után is tiszta motor
* Magas sebességnél is mérsékelt olajfogyasztás
* Precízen működő kuplung és sebességváltó
* Gyors átolajozás a hidegindításkor, hosszabb motorélettartam
* Az egyedi adalékösszetétel meghosszabbítja a katalizátor élettartamát
Minősítések és jóváhagyások:
* API SJ
* JASO (T903:2006) MA
Milyen magasra a sulypont?
A motorozás rovására megy a teher, mert ilyen magas csomagokkal sokmindent lehet csinálni csak nem biztonságosan motorozni.
DANGER
"mert ismét hallomás: Defformálódik"
Vagyis hallomás......ha minden igaz Zöldi mondta talán ugy 14 hónapja hogy Ő ezt vette észre.....
Én nem tudom....
Eddig 217 volt a zabszemszegmens:-) de a dobozok még mindig ott vannak a mocin.....vagyis a "gagyi" dobozzal sincs gond, csak tudni kell pakolni.
Aki egy dobozba beleakar tenni 60kg-ot és letörik neki? Hát az tanuljon meg pakolni.......
Nekem eddig soha nem volt ilyen gondom
http://www.vatera.hu/motoros_d...
Vagyis a 3 dobozom cakk-pakk kb 115L
És bizony bárki-bármit mond - ha kicsit szeretne bebiztosítva lenni akkor ennyi arra elég hogy EGYEDÜL 1 hetes túrára elinduljon sátorozni.
Persze aki ágypárti annak nem kell 1 dobozt eleve feláldozni a sátor, hálózsák, gázégő, matrac, .....stb-re.....
A másikat ruhákra (2 nadrág, pár zokni, alsógyatya, pólók, piperecucc....stb)
A 3.-a meg szerszámok, esetleges pótanyagok, és némi szabad hely a SUVERNIRoknak.....
Tavaly lengyelbe vettem egy kalapot:-)
Na azt elég érdekesen pakoltam el:-)))
Teletömtem a kisebb dolgokkal, és körberaktam pólókkal:-)
De ugye akkor 2 oboz és 2 LOUISos táska volt az utasommal együtt:-)
Úgy nézet ki a moci, mint egy kamion:-)
Ezt se értem.....
Hallotál olyat hogy Én mondtam olyat hogy deformálódik menet közben?
Nekem nem Kappás és nem is Moto Detailes dobozaim vannak mégse deformálódik....max törik - de akkor a motor is:-)
Nekem ilyen dobozaim vannak:
A nagy ilyen:
http://www.vatera.hu/ztech_505...
a kicsi meg ugyen az csak kisebb (2 oldalt vannak kisebbek)
Na mindegy, mert rendelni már nem lehet. Ha a szomszéd nem ment volna ki lassan 1 éve Németbe dolgozni akkor biztos megcsinálná jó piiiizé, de igy max másolni lehet.
Amugy a fel -le?
A "szányakat" 2-2 csavar fogja.......vagyis a fel-le szerelés kb 4x1 perc
A tatyókat meg simán fel kell tépőzárazni.......
Szóval nem olyan egyszerű mint egy dobozt fel-leszedni, de ugye abba nem is pakolja az ember gyereke bele a fél szekrényét:-)