Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma beütöttem a banditforum.de kereőjébe, hogy "getriebe problemen". 23 oldal jött fel, az első 3-at elolvasva kb 20-an panaszkodtak megpusztult váltóra. Csak ez azért felháborító, mert a suzuki sosem ismerte el a hiba tényét, és hába veszel 100 rongyért gyári új fogaskerekeket, ugyanazt a szart veszed, met semmit nem változtattak
Az enyémben is FB Super MF akku van (K8 1250SA) végül is made in japan, nem china(szerencsére)
motorsport?
nem sportmotor?
na jah...típushiba.... hogyne...hagyjuk...
István írta a revünek:
"Hello!

Lehetséges az hogy a most megjelent Bandit 1250-es tartósteszt során feltárt váltóhiba tovább öröklött dolog az őstől? Bár lehet sokan (, talán maga cikk írója sem) nem tudnak róla, de létezik ez a tipushiba ami egészen a GSX-R 1100 89-92-es változatáig vezet vissza.
Erről a témáról a komolyan érdeklödők olvashattak tőlem is sok tapasztalatot hozzászólást, mind a www.motorsport.hu oldalán lévő Bandit fórumon, a Bandit.hu-n (2008.06 06 környéki hozzászólások) és a http://www.gsx1400.hu/index.ph... ... tstart=204
A 2003-as ívású blokkból 2 barátomnak 2 volt váltóhibás. A másodikban már én végeztem a szomorú beavatkozást. És ekkor kellet rádöbbenem hogy bizony a donornak szánt bontott váltók a gixerekből ugyanolyan hibásak voltak. Egyszerűen a kéregedzett fogaskerék kérge lemállott. Így az evolvens ami a tiszta gördülést biztosítaná kapcsolódáskor a fogakon, mint olyan megszünt létezni...
Szerintem ez az igazi tömeggyártás hátránya...talán érdemes volna szentelni egy komolyabb tényfeltárást is, hacsak valakinek nem áll érdekében ezt eltitkolni...

Üdv.
István"



Motor revü szerkesztősége írta:
"Kedves István!

Érdekes a felvetésed, ezért futottunk néhány kört ebben a témában. Megkérdeztünk hivatalos és nemhivatalos Suzuki-szerelőket is, és egyértelműen azt a választ kaptunk, hogy szerintük ez nem általános típushiba. Ezt látszik alátámasztani az a tény, hogy futnak 100 000-es menetteljesítményű Banditok is bontatlan blokkal, pedig az utolsó fokozat fogaskerekein talált elváltozásnak előbb utóbb hallható jele is tapasztalható.
Mindezek ellenére elgondolkodtató, hogy többen is találkoztak ezzel a jelenséggel."
jöhet nekem is a gyüjteménybe.....MINDIG MINDEN JÖHET AMI BANDIT


akmt kukac freemail.huuuuu
Köszi,már meglett. K_István írt bele egy kicsit, majd látod.
Nem is láttam,hogy erről is van benn cikk. Igaz csak a piros lámpáknál néztem át de nem vettem észre.
Mindjárt átlapozom csak már kölcsön is kérte a szomszéd.
Természetesen a banditváltó-írásra...
Szia Zöldi!
Reggel már megvettem, mire volna szükséged?
Üdv: Szabi
Urak!

Van valakinek új motorrevüje? Kéne belőle egy írás
he he he
pedig ebben volt 130-as tempó is......

De mint mondtam! Pakolni tudni kell!
Lehet tele a pakk....ha az egész nincs csak 10kg
Blue, te még a fizikát is meghazuttolod . Ennyire nem lehetsz rutintalan,hogy semmi változást nem éreztél.
Biztosan más a motorozási stílusunk de ilyen magas pakkokkal még az egyenes gurulásnál is észrevehető, nem hogy kanyargás közben.
Van akit kielégít a nyugdíjas tempó az egyenesekben, kanya elött pedig vissza 50 re.
Na jó, nem baszogatásnak szánom de az ídén még nem találtalak meg semmivel, és már mindjárt itt van Február
ÉLJENEK A BANDITOSOK
Meg fogsz lepődni! Semmit nem éreztem belőle......
Véleményeteket kérném ezzel a típusú olajjal kapcsolatosan mi a véleményetek én ezt használom a banditába ha tudtok jobbat írjátok meg légyszíves!
Motorolaj - Castrol
(1) Power 1 GPS (Actevo 4T 10W-40)

Szintetikus technológiájú motorolaj négyütemű motorkerékpárokhoz (Bike)

Tulajdonságai és előnyei:

* A Castrol Power 1 GPS 4T a nagyteljesítményű négyütemű motorok követelményeinek megfelelő kiváló minőségű motorolaj.
* A Trizone technológiával készült teljesítményre hangolt formula mérsékli a surlódási veszteségeket.
* A teljesítmény maradéktalan kifejtéséhez teljeskörű védelem párosul.
* A castrol Trizone technológia garantálja a teljesítményt meghatározó három főegység, a motor, a kuplung és a váltóKifogástalan működését.
* A castrol 4t motorolajokat a főegységek legteljesebb védelme érdekében fejlesztették és tesztelték.
* A Castrol GPS egy SAE 10W-40 viszkozitásosztályú, szintetikus technológiával gyártott motorolaj, amely teljeskörűen megfelel a korszerű japán és európai víz- vagy lég-hűtésű négyütemű motorkerékpár motorok követelményeinek.
* Alkalmazható azokban a nagyteljesítményű többszelepes, többhengeres motorokban is, ahol a motorolajnak magas hő- és nyírási terhelés esetén is meg kell őriznie nyírási és termikus stabilitását.
* Kilométerek ezrei után is tiszta motor
* Magas sebességnél is mérsékelt olajfogyasztás
* Precízen működő kuplung és sebességváltó
* Gyors átolajozás a hidegindításkor, hosszabb motorélettartam
* Az egyedi adalékösszetétel meghosszabbítja a katalizátor élettartamát

Minősítések és jóváhagyások:

* API SJ
* JASO (T903:2006) MA
Ja, de csak a 42-es, és az is nagyon kis mértékben. A 44 az atom.
Te Ördög azért ez a torony mögötted már elég veszélyes kategória
Milyen magasra a sulypont?
A motorozás rovására megy a teher, mert ilyen magas csomagokkal sokmindent lehet csinálni csak nem biztonságosan motorozni.
DANGER
JA......
"mert ismét hallomás: Defformálódik"

Vagyis hallomás......ha minden igaz Zöldi mondta talán ugy 14 hónapja hogy Ő ezt vette észre.....


Én nem tudom....
Eddig 217 volt a zabszemszegmens:-) de a dobozok még mindig ott vannak a mocin.....vagyis a "gagyi" dobozzal sincs gond, csak tudni kell pakolni.
Aki egy dobozba beleakar tenni 60kg-ot és letörik neki? Hát az tanuljon meg pakolni.......
Nekem eddig soha nem volt ilyen gondom
Nászúton Én is elmentem:-) és még 100L-se kellett
Ilyen a kicsi 35L

http://www.vatera.hu/motoros_d...


Vagyis a 3 dobozom cakk-pakk kb 115L

És bizony bárki-bármit mond - ha kicsit szeretne bebiztosítva lenni akkor ennyi arra elég hogy EGYEDÜL 1 hetes túrára elinduljon sátorozni.

Persze aki ágypárti annak nem kell 1 dobozt eleve feláldozni a sátor, hálózsák, gázégő, matrac, .....stb-re.....

A másikat ruhákra (2 nadrág, pár zokni, alsógyatya, pólók, piperecucc....stb)

A 3.-a meg szerszámok, esetleges pótanyagok, és némi szabad hely a SUVERNIRoknak.....



Tavaly lengyelbe vettem egy kalapot:-)
Na azt elég érdekesen pakoltam el:-)))
Teletömtem a kisebb dolgokkal, és körberaktam pólókkal:-)
De ugye akkor 2 oboz és 2 LOUISos táska volt az utasommal együtt:-)
Úgy nézet ki a moci, mint egy kamion:-)
ÉS?

Ezt se értem.....
Hallotál olyat hogy Én mondtam olyat hogy deformálódik menet közben?

Nekem nem Kappás és nem is Moto Detailes dobozaim vannak mégse deformálódik....max törik - de akkor a motor is:-)

Nekem ilyen dobozaim vannak:
A nagy ilyen:
http://www.vatera.hu/ztech_505...
a kicsi meg ugyen az csak kisebb (2 oldalt vannak kisebbek)
Tuti?

Na mindegy, mert rendelni már nem lehet. Ha a szomszéd nem ment volna ki lassan 1 éve Németbe dolgozni akkor biztos megcsinálná jó piiiizé, de igy max másolni lehet.


Amugy a fel -le?
A "szányakat" 2-2 csavar fogja.......vagyis a fel-le szerelés kb 4x1 perc
A tatyókat meg simán fel kell tépőzárazni.......

Szóval nem olyan egyszerű mint egy dobozt fel-leszedni, de ugye abba nem is pakolja az ember gyereke bele a fél szekrényét:-)
Köszi Csendes Neked is!
Uhh bocsánat, ez hülyén jött ki, mármint Zöldinek címeztem az előző üzenetet!
szia! írtam neked a Motorgumik topicba.. fontos lenne, köszi!