Mit akarsz tudni róla.. ? Azt írja, hogy ritkán használt SW Motech Engage (15-22 liter) tanktáska, a tankgyűrű Yamaha, Ducati, Agusta motorokhoz való... Az egyik oldalzsebe levehető és combtáskaként viselhető...
Làtom kapisgálod!
89-90-ben blokk 1127 ccm volt, 91-ben kapott 40-es porlasztót, 8 bütykös vezértengelyeket, ezzel hegyeztek rajta mégegyet. De a bandit a 89-90-es blokkal mutat igazi rokonságot...és ugye a linkelt cikkben az M-es azzaz 91-es modell kapott extra hütést pont a kritikus fokozatoknál. A bandit viszont nem ezt, hanem az elötte levöt örökölte, abba meg még a ciikk szerint nem volt, hiszen csak 91-töl újdonság. gondolták, hogy egy 100 lóra lepusztitott 130 lóerös blokkba nem fog kelleni...ezért sem a hegyezett 91-92-es blokkot dolgozták vissza, hanem eleve a "gyengébbet". Aminek viszont azért vezérlése bár nem annyira türi fordulatszámot a 4 bütyök + "himbavilla" párossal, de nem is kopik, és pattog úgy ki mint a 8 bütykös veztengely, aminek már nem csavaros, hanem korongos a hézagolása is...
Szóval a suzukinál tudták, hogy hüteni kell a fogaskereket, be is fejlesztettek, de a visszalépéskor, a széria kifutását követö banditnál túl nagyot léptekhátra.
A nagy kérdés igazából az, hogy vajon a vizes gixerben benne maradt a fejlesztés? Mert én nem olvastam, hallottam ilyen mértékü problémáról, pedig az még jobban meg lett hegyezve. Ebay-en sem olyan kelendö a váltó...
az akksi tekeri rendesen ? töltsd fel rendesen , túl sokat köszörülni nem érdemes... én megnézném a gyertyákat ha feketék és nedvesek vagy féktisztítóval szárazra fújkálnám vagy gázlángon kiégetném utána pöcc röff kellene legyen, lehet gyertyaprobléma, lehet túl sokat kap vagy simán beköpte és azért nem indul
Végre talpra állt a Bandita. Úszóháztömítések ki lettek cserélve, és a benzincsap is kapott egy felújító készletet. Így már nem folyik sehol a benzinem. Ez az egész tokkal-vonóval 35.100 Ft-ba fájt.
Most egy újabb láma kérdéssel fordulnék hozzátok. Ma reggel -1 fokban a motort nem tudtam beindítani. Csak köszörült, de nem indult el. Gondolom az akksi a bűnös (autó esetében ez így lenne). Ilyenkor cserélni kell az akksit, vagy hidegben ez "normális" dolog? Garázsban áll a motor, de nem fűtöttben.
Szállitási költség 7 eur Németországon belül.
még csak 30 éves
89-90-ben blokk 1127 ccm volt, 91-ben kapott 40-es porlasztót, 8 bütykös vezértengelyeket, ezzel hegyeztek rajta mégegyet. De a bandit a 89-90-es blokkal mutat igazi rokonságot...és ugye a linkelt cikkben az M-es azzaz 91-es modell kapott extra hütést pont a kritikus fokozatoknál. A bandit viszont nem ezt, hanem az elötte levöt örökölte, abba meg még a ciikk szerint nem volt, hiszen csak 91-töl újdonság. gondolták, hogy egy 100 lóra lepusztitott 130 lóerös blokkba nem fog kelleni...ezért sem a hegyezett 91-92-es blokkot dolgozták vissza, hanem eleve a "gyengébbet". Aminek viszont azért vezérlése bár nem annyira türi fordulatszámot a 4 bütyök + "himbavilla" párossal, de nem is kopik, és pattog úgy ki mint a 8 bütykös veztengely, aminek már nem csavaros, hanem korongos a hézagolása is...
Szóval a suzukinál tudták, hogy hüteni kell a fogaskereket, be is fejlesztettek, de a visszalépéskor, a széria kifutását követö banditnál túl nagyot léptekhátra.
A nagy kérdés igazából az, hogy vajon a vizes gixerben benne maradt a fejlesztés? Mert én nem olvastam, hallottam ilyen mértékü problémáról, pedig az még jobban meg lett hegyezve. Ebay-en sem olyan kelendö a váltó...
Biztos jó lett a porlasztó beállítás? nem kormolja a gyújtógyertyákat?
Töltésed jó?
Végre talpra állt a Bandita. Úszóháztömítések ki lettek cserélve, és a benzincsap is kapott egy felújító készletet. Így már nem folyik sehol a benzinem. Ez az egész tokkal-vonóval 35.100 Ft-ba fájt.
Most egy újabb láma kérdéssel fordulnék hozzátok. Ma reggel -1 fokban a motort nem tudtam beindítani. Csak köszörült, de nem indult el. Gondolom az akksi a bűnös (autó esetében ez így lenne). Ilyenkor cserélni kell az akksit, vagy hidegben ez "normális" dolog? Garázsban áll a motor, de nem fűtöttben.
Holitt a problem?