Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az ugye? Mennyiért válsz meg tőle?
nekem=neked
Nekem sem porosodnak meg a cuccaid!
Kétszer használt.
Nekem van egy, viheted.
Sziasztok. Meg tudnátok mondani, hol tudnék Magyarországon hozzájutni 1db Gunson-G4171-Colortune-12mm-es üveggyertyához? Előre is köszi a segítséget.
Szia! Adatalapomon van egy elérhetőség, dobj egy levelet! :)
Nagyon szepen koszonom a leirtakat
Sziasztok!
Bandit 1250 S fekete, 2008-as közepesen sérülve eladóvá vált. Borult egyet.
Végig vezetett szervízkönyv, Magyarországi üzembe helyezés, 1. tulaj. Donornak, egyben vagy alkatrészenként, esetleg rendberakás után használatra is lehet. Képeket majd tudok küldeni.
Ha valakit érdekel, itt üzenjen, vagy freec1 kukac freemail pont hu-ra.
A légtelenités megkezdésekor, a dugattyúk a nyeregekben, a fékbetétek instalálva a nyeregbe szintén, majd nyereg felcsavarozva a telora eredeti pozicióban. A két betét közrefogj a tárcsát. Ekkor fent a tartály kinyit, folyadék feltölt, gumimembrán ráhelyez, és markolászás indul. 5-6 pumpa, majd nyit-zár, ismételget, fent a folyadék utántölt mindig...Szerencsés ha tartály kormányon kb vizszintes, de arra is kell figyelni, hogy a föfékhengernél a fitting ne legyen magasabban nagyon, mert ott is meg tud rekedni a buborék...(ez a legfelsö fitting a tartálynál, ahogy csöhöz csatlakozik. A végén néha érdemes ott is egy picit megnyitni, légteleníteni, de ez föleg a sport csutkakormányos gépeken fordul elö...Fröccsenésre , szemre, festékre vigyázni!
Nem fognak kijönni csak ha totál feltöltött és nyomás alatt van.
Ha 4 dugós előfordul hogy nem egyformán jön ki a 4 dugó.
Rem nem csesztem el a legtelenitessel kapcsban meg annyit szeretnek kerdezni hogy elobb pumpaljam addig amig kijonnek a dugattyuk aztan legtelenitsek vsgy elobb a legtelenites aztan a dugattyu?,bocs hogy ha hulyet kerdeztem de inkabb mrgkerdem mintsem rosszul csinaljam
A tömitöfelületek felületi érdessége a müszaki életben általánosságban 1.6 mikron (Ra 1.6) . Vagyis 2 ezred miliméternél kisebb "huplik" vannak a felületen. Szóval ha összekaristolod, után mondjuk egy ezredes polirpapirral illik felhúzni a felületet, ha erre mód van, különben nem garantált, hogy akár az új tömités is tömíteni fog. Vagyis a karist árok mélyébe nem fog tudni a gumi beletüremkedni, így szivároghat...ennyi.
Ha összeraktad, lelégtelenítetted. Féktisztitóval mosd le a féknyergeket, hogy azok szárazak legyenek, majd pumpálj rá a rendszerre, és nézd meg hogy nem szivárog e sehol, az elsö pár próbakör után is még érdemes ránézni...
Nem fontos,csak azt hogy acél eszközzel ne babrálj az alu horonyban.
El lehet cseszni a tömítőgyűrű hornyát úgy hogy mindig folyni fog.
Az utolso mondatodat nem igen erte..kitakaritottam a tomitogyuruk helyet,sajnos kenytelen voktam ovatosan kis csavarhuzoval kitakaritani mivel nagyon durva volt.A dugattyukat megcsiszolgattam a koszto,erdessegtol,ennel tobbet nemigen tudok tenni :(
St az enyém, 65 volt szereléssel együtt. Már január elején kifizettem, 1 grt. volt a gumisnál tavalyi. Idei árakról nincs infóm. Egy biztos, számomra megfelelő, tartós még utassal is. A legtartósabb gumim amúgy az Avon AV46 volt, az gyárilag 7mm mély volt, 19e kmt bírt.
Es a kovetkezo lepes puha betet utana a femhalos cső. De a fekhatas meg mindig keves
Igazából ezért baromság az általános felhasználásnál( kivéve sport-intenzív használat), hogy ilyen "könnyen" lehet betétet cserélni...és itt jön be a felületesség vagy az alaposság, hogy mikor valaki megveszi a betétet, és megkérdi, hogy kell kicserélni, akkor általában ennyi a tanács, csavar kiteker, régi betét ki, dugóvisszanyom, új betét be, felpumpál...aztán 500 km-en meg elég a betét, meg a tárcsa...vagy a barátomnak a soroksárin cserélték az sv 1000-en a hátsót...az egyik betét vasra kopott, a másik érinetlen vastagságu maradt, féktárcsa kuka...
Az nem semmi..
Ha kitakaritottad, benyomod koppra a dugókat, csatlakoztatod, aztán fent megnyitva a tartályt folyamatosan utántöltve lehet kezdeni légteleníteni. Èn csak a gumimembránt szoktam föléraki, mert fent is jönnek vissza buborékok...de a légtelenitás ugyan az mint az autóknál...légy türelmes, mert ilyen leürült redszernél elég soká indul meg a dugó kifele... Az oxidot, kikristályosodást óvatosan el kell távolítani, úgy hogy a tömitöfelületet aminek Ra 1,6 szokott lenni a felületi érdessége gyártáskor nem illik nagyon összabaszni. (Ra 1.6 azaz 1,6 mikron az átlagos érdesség)
Friss folyadek csere, uj betet. Markaszerviz csinalta. Arra lustak voltak hogy kinyomjak a dugokat es letoroljek rola a raegett fekport. A nyeregben nem folyadej volt hanem fékzselé. Markaszerviz kepet nem tudom feltolteni :(
Konkretan bevolt kovesedve a porvedo helye.Levettem mindkettot,igy nincs csatlakoztatva a fekcsohoz,ugy rakom majd vissza a dugattyukat.A levegoztetesnel oda kell kulonosen figyelni vagy kb ugyanaz mint kocsinal?
Csabu!Mennyibe fájt az Angel? A motorkiállításon 65 ezerért adták a Kínában gyártottat /azt hiszem St./72 ezerért a Gt-t. Ez európai. Egyébként a Metzeler z6 33 ezer, ez is kínai.Azt mondta a gumis srác, hogy a nem prémium gumik gyártását át vitték Kínába. Itt már az a furcsa ha valami nem kínai. Azért Keeway robogó nem kellene.
Múltkor egy 2004-es SV-n láttam kifordult porvédőt, eszem megáll..
A dugattyúkat fel kéne polirozni. A kiszedett karmantyú hornyát nézd meg. Az öregebb fékfolyadékben levö viz egyrészt oxidálja az öntvényházat, meg ki is kristályosodik valamelyest. Igy általában a horonyban a karmantyú alatt kirakodik egy réteg, ez folyamatosan csökkenti az átméröt a tömitésnek, ezért bukik ki, meg kezd el nehezen járni általában a dugattyú. Nyilván mikor nyomod majd vissza a dugót a munkahengerbe, akkor fent ki kell nyitni a fékkarnál a tartályt, de egy ronggyal takarj le mindent, mert spriccelve mindent le fog marni. Jobb karmantyúkészlethez, szoktak adni spec kenöanyagot is összerakáshoz.