Volt nálam egy 750srad, arra marha hirtelen kellett gumi, angel ment rá. Mászkáltam vele pár napot, igaz, más a súly, meg annak elosztása is, mint a bandi, de különösebb nehézség nélkül forgatta el kettőben.
Én meg ezt a PR2-t nem tudom megcsúsztatni szárazon. Pedig úgy próbálkozom. (nem Szotyi, NEM próbálom egyesben, szeretek élni :D )
5,7 és nagyon szépen duruzsol "allul" is, kicsit olyan steril lett mint egy villanymotor!
K.István, igen ez spurival, mert én is használom a kv-ba is már, ha már gyári tisztaságú a karbi mindenhol. Még az a delejtermelő egység kéne a fluxuskondenzátorral és lehet meg sem ismerik a hangja alapján majd a suhanómat :)
Road-ok sokkal jobbak (kivéve az 1-es) és bőven elmennek annyit. Elöl hagyd a Powert, vagy Road3, Road4. 1-2-t ne rakj előre, bár én most fogok felrakni egy 2-est. Zoli és Szotyi1 már előre fogja a fejét.
ahogy tapad bejön nem igazán indul meg igaz a felfestéseket nem szereti... tartósság meg sacc per kábé 8000 km ez a 2CT (mivel a számlálóm még mindig szar )
Én meg ezt a PR2-t nem tudom megcsúsztatni szárazon. Pedig úgy próbálkozom. (nem Szotyi, NEM próbálom egyesben, szeretek élni :D )