Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt nálam egy 750srad, arra marha hirtelen kellett gumi, angel ment rá. Mászkáltam vele pár napot, igaz, más a súly, meg annak elosztása is, mint a bandi, de különösebb nehézség nélkül forgatta el kettőben.
Én meg ezt a PR2-t nem tudom megcsúsztatni szárazon. Pedig úgy próbálkozom. (nem Szotyi, NEM próbálom egyesben, szeretek élni :D )
Tartós túragumi. Ezt a futást döntő hányadban utassal futotta.
Angel ST engem is kíváncsivá tesz. Lehet a következő szett az lesz, legalább a tapasztalat miatt!
Nem fogom. A hármast sem lehet elől túlhordani. Még el sem érte a kopásjelzőt, de folyamatosan azt az érzést adja vissza hogy most megyek ki alólad.
Kijött Belőled a kalmár?!
Mond nekik,nekem nem fogadjak el.
Neee, ne rakjátok a kettest, az egy szar!





ha jól elterjed, lehet nemsoká olcsón venni 3 éves túltároltakat, akkor jön el az én időm :D:D:D
Mai napon gumiztattam fel a bandit. Pirelli Angel került rá ismét. 36- nál került fel emlékeim szerint és 51 150- ig bírta.
Glockneren sem volt baj vele, pedig kapott. Ne parázz, jó a 2-es, csak ne hord túl!
5,7 és nagyon szépen duruzsol "allul" is, kicsit olyan steril lett mint egy villanymotor!
K.István, igen ez spurival, mert én is használom a kv-ba is már, ha már gyári tisztaságú a karbi mindenhol. Még az a delejtermelő egység kéne a fluxuskondenzátorral és lehet meg sem ismerik a hangja alapján majd a suhanómat :)
Há kivagyokén hogy más hozzáértő véleményét kérdőjelezzem meg.
Ha teccik hajrá.
Valaminek történnie kell hogy cseréljek.
Nem lesz vele semmi gond, puha mint a vaj. Haver is hasonlóan finoman fékező, sosem volt vele baja.
En ugyan nem,nem az en motorom.
Road-ok sokkal jobbak (kivéve az 1-es) és bőven elmennek annyit. Elöl hagyd a Powert, vagy Road3, Road4. 1-2-t ne rakj előre, bár én most fogok felrakni egy 2-est. Zoli és Szotyi1 már előre fogja a fejét.
GS500-on metzeler lasertec-ek futottak nem igazán tapadtak de legalább 10000-ként csere a hátsó az első 15 , szezononként gumicsere
Road2, Road3, Road4
Puhák, jól tapadnak és sokkal tartósabbak a Powernél.
Az egész jó.
Banditon gavalléros gázkezeléssel meg főleg.
ahogy tapad bejön nem igazán indul meg igaz a felfestéseket nem szereti... tartósság meg sacc per kábé 8000 km ez a 2CT (mivel a számlálóm még mindig szar )
14-es C-s kisteher futófelületét ráragasztanám valami názaragaccsal és elmenne pár évet
Amúgy viccet félretéve ha tapadás/kopás-ban bejött maradhat.

Ennél sportosabb/tapadósabbak kevesebbet birnak amik meg többet azok ...........
De gondolom te is tudod.
"Leömlö" bandázzsal csináld, az jobban bírja a höt.
Használj hátra kamion gumiabroncsot, az elemegy 100 ezeret, és után azt még meg lehet vágni...
szakszerűen gyolcsal amit múmiáról tekertek le az az igazi
Tekerd be pamutronggyal.