Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre mondtam, hogy a képen szereplő módban ( a dealer csatin rövidre zárva a két vezetéket), láthatod, hogy jól áll -e a fojtó...
Amúgy ilyenről Suzukiknál nem hallottam és nem tapasztaltam.
Meg eszembe jutott hogy az lehet-e problema, hogy en minden Novemberben kiveszem az akkut a mocibol es Marcius, Aprilis kornyeken rakom vissza. Igy elertem hogy meg a gyari akkum van benne. De lehet, hogy ez lehet a hiba. Autonal mar talalkoztam olyannal, hogy elfelejti a folytoszelep beallitast a computer hosszu ideju akku levetel utan.
Koszonom segitseged, meglatom mire jutok vele a hetvegen, ha semmire akkor sajnos szerviz lesz belole.
1250
suzukik
suzukik 2

1250-es ismerem...ott az 1G fejezetben kezdi tárgyalni a most fontos részeket, és szerintem a mérési elvek, és értékek között nem nagyon van eltérés a 650-hez képest.
Ez nem mostanában aktuális, lévén nem lottózom, nincsenek távoli amcsi nagybácsijaim, stb. De ilyenem remélesz lesz egyszer. Mikorra aktuális lesz, pont ezekre lesz szükségem. A nappaliban levő poang fotelem kényelme, 0, azaz 0.0 szélzaj, 160-az krúzoló tempó, ami annyiban különbözik a 80-tól, hogy hangosabb a motor és többet mutat az óra, és magasabb a bírság :) És gombra puhítja légpárnás hajóvá a futóművet. Mindehhez az utas ugyanezekben részesül.
A bandittal még elguruok egy tizest, aztán, majd látjuk :D
Most nem injectoros? Karbis?
Mièrt nem toltod le a szerviz manualt, abban reszletesen benne van a meres menete ès ertekei.
Meg sokat segit neha egy kep, hogy more gondolsz.
Nos ramertem, legalabbis ketton a tengely ket vegen levon tudok merni ellenallast, igaz hogy mekkora erteknek kell lenni azt nem tudom. Ami a karburator oldalan van az mi, azon is kell merni?
De ki nevezi magat szerelonek, aki ezeket nem nezi meg, csak toporog korulotte. Olyan nincs aki ert is hozza?
Hiaba modosositod a befecs terkepet, ha a bementek hibaja miatt nem teljesul a feltetel. Az inputokat a tps sensor vakuum sensor, ès a ford szam senzor adja. Ezekbol szamolja a befecs idot meg a mennyiseget, ès nyitja hozza a masodik pillang szelep tengelyet.
Voltam vele szerelonel, merte gepen allo helyben menetkozben es meg ledadogasnal sem irt ki semmit a gep.
Most megnezem a potikat aztan meglatjuk.
Gepen lett neki adva masik uzemanyag mennyiseg a gazallasokhoz, de nem reagalt ra
Akkor azért ha keveset mész vele tegyél bele spuri adalékot.
Lehet hogy a befecskendezöket kitakarítottad, de ha előtte van kiválás, kicsapódás, az mindig belekerül a fejekbe.

Ha csak a potik csatiját húzód szét, akkor nem fogod elállítani, ha leveszed csavarostól (amit ennél már nem nagyon ajánl a szervizkönyv, akkor újra kell hangolni.) Igazából az is lehet, hogy nincs jó helyen az érzékelö nullpontja.Ugye ezt a dealer vagy szerviz módba váltásnál a
"-CO" jelzi, ha lent vagy fent van a mínusz jel akkor utána kell hangolni a bypass csavarokkal, és egyben szinkronizálni.
Ha ezeket kiszedem, el tudok allitani valamit?
Ezt erdemenyezheti a ritka hasznalat? Az elmult 2 evben jo ha ment 400km-t. (ritkan vagyok itthon) Jelenleg 23.000 km van benne.
Ezek utan megneznem fojto tengelyek vegen a potik ellenalasat az elfordulasi szog fuggvenyeben. Lehet beaztak,elektrolitosak ès elmaszik az ellenallas exert rossz nyitasi szoget erzekel ès rossz lesz a masodik fojtoszelep szoge is melt rossz kevereket erdmenyez. Meg szinten raneznek vakuumszenzora ami szivocsonkokra van csatlakoztatva. Azt is ki kene merni. Az is kuldhet rossz jelet ami kis terhelesnel a befecs terkep egyik inputja a mennyiseg meghatarozashoz.
Ha már akkutéma.... a FOREX-nél van Bandithoz való EXIDE akku 10.500 Ft-ért és ami meglepő, hogy van YUASA 14.000 Ft-ért. (!) ami szerintem nagyon megéri, mert mindenhol 18.000 Ft-tól indul ennek az akkunak az ára!
Sziasztok!
Ide is beirom mert a blokk ugyan az a ket motorban.

Egy kis segitseget szeretnek kerni, van egy 2008-as Suzuki GSX650F motorom. A hiba ami most elojott rajta hogy, negyed gaznal lehorog menetkozben es alapjaraton egyarant, de meg nem all.
Uzemanyag nyomasom jo 3 BAR. Hibakodot meg lehorgesnel sem ir ki.
Csereltem gyertyakat. Uzemanyagot. Az injectoroket elvittem ultrahangos tisztitasra. De a hiba tovabbra is fent all.
Valaki talalkozott mar ilyen hibaval?
A direkt kontaktot irom kesobb, meg nem kaptam meg.
Köszi!
Nationalcycle.com
Pedig itt sokan megírták a frankót,hogy ilyen szar meg olyan)))
Persze ha az irkálás előtt kipróbálták volna...........
Az viszont TÉNY,hogy DRÁGA.
túra társam többször felajánlotta a próbát,de én mindig elutasítom,mert nem akarok kifizetni ennyi pénzt,5 millából sok túra ki jön,de a héten én nyerem a lottót ,inkább "küzdök" a jelenlegivel

hondás túratárs ki is próbálta,azóta azon agyal,hogy is juthatna hozzá
12e ft,vartával meg unibattal az utolsó szériákban állítólag sok a garanciás probléma,gondoltam teszek egy próbát...
Mennyibe fájt?Most cseréltem én is,a Varta mellett döntöttem,az 11-be jött.Elötte a Banner 4 évet kihúzott.
dobj fel egy képet a vérnyúlról..