Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hamar döntöttél!
Mármint a lengyel vérnyúlról!
Lehet erről kicsivel több infót?
Nem sietek. Mostmar tudom mi lesz, azt kesz :-)
Gyula, te már megint minden héten más típusba vagy beleszerelmesedve
FJR -t kell venni, az mindenhol elmegy
Vettem M zone márkájú akkut a banditba,kíváncsi leszek.
Én azért előbb még mennék egy multistradával, ktm1190adventurrel,tiger explorerrel.....
Mivel bömösről van szó, várj még 1 évet, hogy kijavítsák a gyerekbetegségeket, aztáN majd akkor :-D
Mentem egy vizes GS-sel, nincs 3 órája.
Namost, ha holnap lesz 5millám motort venni, akkor vállalva minden sztereotípiát, valamint lemondván az otthoni szervizelés örömeiről, bemennék a Wallisba, és kifizetnék egyet. Mert ez a motor biza nagyon el van találva.


Más, akinek szimpi a vérnyúl plekó, van lengyel forgalmazó, 45 ezer pénz...
Tehát átlagos,rosszabb mint az előző és jobb mint a következő.

Magyarországot már rég nem tartom valódi piacnak ha nem használt importot nézem.

Szédületes mennyi dojcs csoport ment szardínián.
És hátborzongató fegyelmezettséggel elöl-hátul-középen sárgamellényes szervezőkkel 20-as csapatban gyökkettővel schubert sisakban gs 1200 minden variációjában.
Jobb mint nemrég, de kevesebb mint azelőtt... persze a hazai piacot nézzük :-D
50 km-es...
Itt az "utca végén" van egy garázs...3 "motoros" szokott a napra kitolt motorok mellett sörözni, BBQ-ni reggeltöl estig!
Ez most jo vagy rossz?Keves,sok,orulunk vagy fanyalgunk?
azért különösebben nem kell tukmálni, veszik maguktól.. vicces látni,a hogy elmennek egy 50km-es körre állig feldobozolva meg hasonlók... :-)
Az új vizes boxerből 2014-ben Mo-n 78 db-ot adtak el, Eu-ban meg 21000+ :-D
Szerintem meg jelen témakörben részrehajló vagy!
speciel én igencsak gondolkodóba estem hogy a 99-es bandit helyett ne-e vegyek egy 97-98 as R1100GS-t ... van benne kraft is és ha netalán késztetésem lenne hegyi patakba szügyig gázolni vagy köves hegyi ösvényen csapatni ne kelljen futózzam a DR-t 100 km-t , na de majd ezután , különben a haver vett 1000 euróér egy 93 as R1100RS-t amit rendberakott nem különösebben drágák hozzá a gyári cuccok
Tőled nem megszokott inteligente írás Vazze, most vagy beteg vagy, vagy valami szemináriumon voltál
Ez addig OK míg pusztán mechanikai megbízhatóságot nézzük.
Csak egy 22-50-70 Le-rős megbízható motort a konkurencia gépeit nézve nem fog egy gyárat eltartani.
Bármilyen sokáig él is.(ami jelentem problem onnan nézve)

Szóval van egy motorkerékpárunk ami kurvára eltart 30 évig.Imádja a tulaj,nincs vele az ég adta egy világon semmi,nem kell hozzá alkatrész mert nem romlik el.

A konkurencia ugyan a tulajunkat nem érdekli mert mit neki a csokipapír,meg elromló az ő gépétől 20-50 L-erővel erősebb 70-100 Kg-val könnyebb,elektronikával úgy kistafírozott gép amivel egy írástudatlan bantunéger ha kuplungolni tud rossi lesz,ezt ő mind elintézi "ócska műanyag szar" felkiáltással és sercint egy méreteset a földre megvetően.
Ráül a jólkarbantartott imádott gépére.

Aminek már rég nincs gyára sem mivel a kutya nem vette meg.
Hiszen két lehetősége van egy eladni próbáló gyárnak,vagy fejlesz erősebb,könyebb,modernebb,szebb,szinesebb,szagosabb dolgot vagy lehúzza a rolót.

Ez a játék sosem egyoldalú.Nem úgy működik hogy kitalálja valami osztály valahol hogy kéne nekem egy ESA futómű ugyan a kutyának nem kell de én gonosz pénzéhes szemétláda vagyok és kell nektek alapon jól megszivatlak vele.
Egypárat lehet de a vásárló nem hülye.

Kitalálják és ha bejön a célcsoportnak (van ilyen osztály aki evvel foglalkozik hogy megmutatja embereknek) elkezdik gyártani.
Ez még mind továbbra sem szentírás mert ha nem jön be széles népeknek akkor nem fogják erőltetni.
De lássuk be bejön.lehet puhányoknak,műanyagmotorosnak hívni de az az igazság hogy a legtöbb embernek bejön különben az életbe nem tudták volna 4,5-ért elpasszolni 300-400e embernek.
10-20e-nek igen de ennyinek nem.
Szerintem a Bayerische Money Waste mikor a 80-as évek elején a GS szériával nyitott egy új mezsgyét a motorok palettáján akkor a választott középút jónak bizonyult olyan szempontból, hogy a motor eröforrása harmóniában volt a technológiával, technikával, futómüvel fékkel.Aztán a japán megalománia hatott a rájuk is. Szerintem sokáig szépen vetteék az akadályokat, és a régi technika elég jól birta az egyre nagyobb teljesítményeket, de amikor mindkét irányba nagyot mozdultak el, vagyis karcsúsitás, és teljesítménynövelés, szerintem itt lett vége az egész misztikus megbízhatóságnak.
Èn azt tapasztalom, hogy a bajor fönököm is miután elhasznált 2-300 ezer km alatt egy öreg GS-t ami kb 15 -20 év alatt, hogy kövesse az emelkedö igényeket, kapott Wilbers lábakat elöre, 48 literes tankot, öhlins gátlót hátra, 1000-es hengerek, megannyi "legjobb konfigos porlasztópár" . Az eladás oka az lett, hogy ledarálta az egyik komplett tengelyt a váltóban. Eladta, majd gondolta, hogy vesz valamit a 90-es évek végéröl, de felismerve az elkorcsulás jeleit, inkább összereka egy régi 650-es blokkot nagyobb hengerekkel, hogy legyen egy keskeny pörgös blokkja a régi technikával...
Ha megnézzük a még számomra 1938-ban fejlesztett R71-es 750-es oldalszelepet motort, és a mostani eröforrásokat, láthatjuk, hogy a terhelt keresztmetszetek olyan drasztikusan nem változtak, csak az a motor 22 LE volt, a mostaniak meg...Nyilván a technológia, anyagok, számítási metodusok, analizis, minöségbiztosítás, méréstechnológia sokat fejlödött az elmúlt 50-70 évben. Hogy eleget -e, arra a válasz szerintem ott van a felhasználók gépeinek problémáiban. Hiszen a 650-es 850-es eröforrások, még a 80-as évek elején is csak 50-70 lovasak voltak.
Ennek a szakszerű megnevezése: Wunderlich kereskedő
"meg a felesleges extrák rátukmálása horror áron"

Ez aztán az üzletpolitika......
Menni fog
Ezt az igenyt itthon is ugyesen felismerte egy srac. Erdekes, sosem ismertem/hallottam olyat, aki tenyleg mert volna raallni egy markara kizarolag.
Erre apellálok én is... :-D BMW javítás jó drágáért, meg a felesleges extrák rátukmálása horror áron...
két havernak is most kuplungozzák a bömöst.. csak mosolygok a 6 számjegyes javításon..

én is 50e nél járok, most cseréltem először gyertyákat(gyári előírás), szelephézaghoz most sem kellett nyúlni..

ja egyszer kiégett egy izzóm