Arról a blokkról aztán tényleg nem tudok semmit sem. Elmentem a bontóba aztán elhoztam. Beraktuk aztán GO leszarok mindent.
Bulgáriából jött, láttam rajta valami hegesztés nyomot a hátsó motortartónál meg a jobb elejénél is a 2 blokkfélnél. Na meg papír tömítés sehol sincsen rajta csak színtelen sziló.
én eddig 2db. 4 éves Focus-t adtam vissza a lízingcégnek az egyiket 80 a másikat 90ekm-el. pedig az garantált km volt mert én vezettem végig, nem volt szétnyúzva az autó, aztán mégse kellettek senkinek az ismerősi körben.
Nekem is volt már ilyen. Elsőnél míg elmentem inni egy kávét megcsinálták. Másodiknál nagyon drága volt és azt mondták még-egyszer már nem kéne egyengetni mert megnyúlott az anyag.
Annyi hogy szét kellett szedni és csak a csövet magát kellett elvinnem.
Még mindig azokat használom. Kifli nem ment el csak a tengelyben van valami Z alak amire azt mondtam hagyjanak mér békén többet nem költök rá.
Emlekszel, mit irtam. Ezekkel nem nyuggerek jarnak templomba, hanem mindenfele ceges managgerek csavarnak belejuk 100e korul evente. Marha soka fogsz jot kapni itthon. Aki meg privat ilyet vesz, az nem hulye, hogy 3 evesen eladja.
ismerosnek van pl f30 bmwje, 2 eves, 180 ezerrel.
Mindenkinek mást és mást jelentenek az adott számok.
100000km nél vissza kapta a felújított blokkot.
látom olvastad a tesztet amit írtam.
Hogy mit lehet felróni a Banditra mint motorkerékpár arra van pár hozzáértő itt az oldalon is.
Sok mindent az én hanyagságomra lehet róni.
Mikor írtam a tesztet nem volt világos minden csak saját megfigyelésem és saját elméletem íródott meg amin már nem tudok változtatni
Az eredeti blokk 88813km nél fosta össze magát de már a gondok nekem 65000 km-nél jelentkeztek amire figyelnem kellett volna.
1 évig volt egy ideglenes blokkom de akkor is 180000km van a mostaniban.
Ti hány év alatt mentek 60000km-t?
Mikor nekem gondjaim voltak a motorral se nem itt se nem máshol nem beszélt senki sem a hibajelenségemről és a megoldásról hiába írogattam ezelőtt "kb 4 éve". Márka szervizben meg nem bíztam.
Most már senkinek sem titok milyen a Bandit. Jöttek az oldalra hozzáértő emberek is akik beszélnek róla, honnét indulnak a problémák.
Karburátor még mindig nem lett szétszedve. Úgy a generátor, önindító kormány csapágy sem lett bántva.
Nekem bejött a Bandit nem bántam meg, nem kell évente sokat ráköltenem, hogy kibírja a már szokásos szezonom 30000km-ét. Én elvagyok vele.
Nem semmi.kettőt néztem én is egyikbe 50ekm volt,srás rátette a számítógépet az ABS-hez -onnan olvasta ki 180ezer volt benne. A másikra rá se ebgedték tenni,pedig mind a kettőnél mondtuk,hogy csak az alváz-motorszámot ellenőriznénk.....
A tulaj szerint:
"Az autó 124.000 km-nél, egy márkaszervíz figyelmetlenségéből és hanyagságából új komplett motort kapott! Azóta 60.000 km-t ment az autó."
Azért ez meleg, mert erre nem mondhatja, hogy az előző tulajnál lehetett visszatekerve..
Ha nem rogyott meg a telószár elvileg ki lehet görgőztetni,vagy sikerül vagy nem,én pl. újat vettem.
Úgy tudom az idomtartó konzol egyengetés nem szokott bejönni,valahol mindig feszül rajta a fejidom,csere az igazi megoldás.
Helló mindenkinek!
A nyár elején lebombázott Nagybandinak ma nekiálltam, és lett pár kérdésem.
Először is, az első villa kicsit meghajlott. Vajon javítható, vagy csere? Ha cserélem, érdemes-e más, erősebb villát venni.
Az első lámpa egyik felfogatása a négyból kitört, ettől még gondolom visszatehető.
A harmadik gondom az, hogy elég szépen elhajlott az első idomtartó konzol. Vissza lehet egyengetni, vagy abból is újat kell venni?
A tankom is eléggé eltolódott, ezért nem vennék újat... De ha van valakinek jutányos áron...
A válaszokat előre is köszi.
ezt az autot a tulaj elmondása alapján és a uristenre is eszküszöm miat meg néztűk a fiamal ..a telo ba le beszéltük mérhetünk olaj nyomást és kompresziot tőltést és hang detektoral turbót ....
nos 120 000 ezerül beszél a tulaj ...........az autó imit amot kopot és ne hibátlan .készültünk és vitük a gyár alap számait amit produkálnia kellett volna a Volvonak ...........
nincs olyan motor ami nem eszi az olajat .... mind eszi hideg inditásnál némi kenöanyag a dugatyú gyürük mellet fel jut az égéstérbe és el ég ..... a szelep szárak mentén bejutó olaj a nagy ilesztési hézag miatt van de ez csak motorféken szivja be a száron lévő olajfilmet ..............
az olaj fogyasztás kb 1200 ccm motornál 1 dl /1000km de ezt sok esetben nem tudod megmérni ... mert ahogy a kenőanyag fel kerül ...ugy a benzin is le kerül a kartelbe ...így minden hideginditásnál higul az olaj ... ezért nem tudod normálisan mérni ..... ezért pontatlan így meg álapitani duma enyit vagy anyit eszik olajból a verda ........
meg........... nézük meg a kartelgázt ! menyire füstöl
a jó meg oldás egy olaj csere fris olajal ,szűrővel és meg mérni az olaj nyomását és közben akipufogo gáz összetételének mérése hidegen ... melegen ..... és fordulaton ...alapjáraton ..... ezzeket össze hasolitani a gyár számaival ..................
Na ilyenkor ki derűl a csapágy kopás a az igazi olaj fogyás
Szeretem az eredeti dolgokat.
Arról a blokkról aztán tényleg nem tudok semmit sem. Elmentem a bontóba aztán elhoztam. Beraktuk aztán GO leszarok mindent.
Bulgáriából jött, láttam rajta valami hegesztés nyomot a hátsó motortartónál meg a jobb elejénél is a 2 blokkfélnél. Na meg papír tömítés sehol sincsen rajta csak színtelen sziló.
Minden megvan a forgalomba helyezéshez is.
Át lett írva amúgy.
Van egy elérhetőség az adatlapomon, ez a teló dolog érdekelne, kinél mennyi stb.
Köszi előre is.
Annyi hogy szét kellett szedni és csak a csövet magát kellett elvinnem.
Még mindig azokat használom. Kifli nem ment el csak a tengelyben van valami Z alak amire azt mondtam hagyjanak mér békén többet nem költök rá.
ismerosnek van pl f30 bmwje, 2 eves, 180 ezerrel.
100000km nél vissza kapta a felújított blokkot.
látom olvastad a tesztet amit írtam.
Hogy mit lehet felróni a Banditra mint motorkerékpár arra van pár hozzáértő itt az oldalon is.
Sok mindent az én hanyagságomra lehet róni.
Mikor írtam a tesztet nem volt világos minden csak saját megfigyelésem és saját elméletem íródott meg amin már nem tudok változtatni
Az eredeti blokk 88813km nél fosta össze magát de már a gondok nekem 65000 km-nél jelentkeztek amire figyelnem kellett volna.
1 évig volt egy ideglenes blokkom de akkor is 180000km van a mostaniban.
Ti hány év alatt mentek 60000km-t?
Mikor nekem gondjaim voltak a motorral se nem itt se nem máshol nem beszélt senki sem a hibajelenségemről és a megoldásról hiába írogattam ezelőtt "kb 4 éve". Márka szervizben meg nem bíztam.
Most már senkinek sem titok milyen a Bandit. Jöttek az oldalra hozzáértő emberek is akik beszélnek róla, honnét indulnak a problémák.
Karburátor még mindig nem lett szétszedve. Úgy a generátor, önindító kormány csapágy sem lett bántva.
Nekem bejött a Bandit nem bántam meg, nem kell évente sokat ráköltenem, hogy kibírja a már szokásos szezonom 30000km-ét. Én elvagyok vele.
Mindenkinek sok km-t.
3000km-enként fél liter, hogy az eredeti felső szintet elérjem.
Az itthoni kinalat katasztrofa.
Igaz usd.
Az elvileg jobban birja.
Szerintem jol sikerult.
Szimering birja.
"Az autó 124.000 km-nél, egy márkaszervíz figyelmetlenségéből és hanyagságából új komplett motort kapott! Azóta 60.000 km-t ment az autó."
Azért ez meleg, mert erre nem mondhatja, hogy az előző tulajnál lehetett visszatekerve..
Úgy tudom az idomtartó konzol egyengetés nem szokott bejönni,valahol mindig feszül rajta a fejidom,csere az igazi megoldás.
A nyár elején lebombázott Nagybandinak ma nekiálltam, és lett pár kérdésem.
Először is, az első villa kicsit meghajlott. Vajon javítható, vagy csere? Ha cserélem, érdemes-e más, erősebb villát venni.
Az első lámpa egyik felfogatása a négyból kitört, ettől még gondolom visszatehető.
A harmadik gondom az, hogy elég szépen elhajlott az első idomtartó konzol. Vissza lehet egyengetni, vagy abból is újat kell venni?
A tankom is eléggé eltolódott, ezért nem vennék újat... De ha van valakinek jutányos áron...
A válaszokat előre is köszi.
nos 120 000 ezerül beszél a tulaj ...........az autó imit amot kopot és ne hibátlan .készültünk és vitük a gyár alap számait amit produkálnia kellett volna a Volvonak ...........
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s60/volvo_s60_2.5_
t_awd_automata_mega-full_bsr-7307423
a mérések után olaj nyomás stb az öthengeres turbós motorban kb 350 000- 400 000 km lehetet ............... magyarország ..
ahol pedig meg sem engedik az autó mérését ... már csapom is le a telot
az olaj fogyasztás kb 1200 ccm motornál 1 dl /1000km de ezt sok esetben nem tudod megmérni ... mert ahogy a kenőanyag fel kerül ...ugy a benzin is le kerül a kartelbe ...így minden hideginditásnál higul az olaj ... ezért nem tudod normálisan mérni ..... ezért pontatlan így meg álapitani duma enyit vagy anyit eszik olajból a verda ........
meg........... nézük meg a kartelgázt ! menyire füstöl
a jó meg oldás egy olaj csere fris olajal ,szűrővel és meg mérni az olaj nyomását és közben akipufogo gáz összetételének mérése hidegen ... melegen ..... és fordulaton ...alapjáraton ..... ezzeket össze hasolitani a gyár számaival ..................
Na ilyenkor ki derűl a csapágy kopás a az igazi olaj fogyás