Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó,de ezek Japán autók...
15000 bassz.
Nos ez az 1000/liter sem úgy van hogy minden motorblokk ennyit kell hogy elfogyasszon és punktum.
A 90%-a simán alatta van csak beírja a gépkönyvbe hogy eddig még megengedett.

Spec ez pont a korai ecotek ahol elterjedt az "olajevő" megnevezés.
Gyakorlatilag ez egy baki volt a német mérnöki részről.A hidegebb idő és a környezetvédelem miatt nem melegtik a motort hanem start és go.
Ez miatt a szelepszárnál nagyobb illesztés volt a korai szériáknál.
De ez is úgy van hogy a liter/1000 közelében sem járt csak a nagyon taposott darabok.
Öcsém astrája 200 felett van jócskán ez a széria.
KB úgy néz ki 150000 olajcsere intervallumban egy 5 literes maradéka és egy flakon van amit beletölt.
Ugyanaezen ecotec 1,4-es szériája ebből az időből semennyit nem fogyott soha.Mindkettő saját használat.
Termelni nem fogja van az akinek sok van aki elfogadja.
na ő vegyen tőled motort

látszik az arcán mennyire szereti a munkát
Levi, komoly konkurenciád akadt a munkára Banditbiker-nál
A szöveget röhögés nélkül olvassátok

http://olx.hu/hirdetes/munkat-...
Ezzen ne csodálkoz...A BMW 1600 GT már újonnan eszi az olajat nesze neked legkeskenyebb 6 hengeres soros blokk.
márkától tipustól függ ez az 1000km/liter, amúgy megengedi a gyár hogy zabálja az olajat így mossák kezüket...
Ilyen olajfogyasztásnál (1000Km/1L) olajat már nem is kell cserélni csak szűrőt.
Akkor nem eszik az olajat,mert azt mondták,hogy 1000km alatt kb 1 liter,csak érdekes ,mertnekem a mondeóm 15ezer alatt nem evett meg 1 litert olajat,mikor eladtam,kb 200ekm-rel....
Az "eszi az olajat" dolog 3 embert kerdezel 5 fele merteket fog megadni turokepessegtol fuggoen.
Van aki a 15erenkent ketdecit olajzabalo szornykent ertekeli es van ahol a gyari 1000km/l ertekig nincs gari.
2 ismerősömnek azonos márkájú ,újonnan vett ,mindent megkapó autója kb 200e km-nél már eszik az olajat....azért kérdeztem.
Jó választás .
Az nem lenne jó,van olyan is....
Az se semmi gratula.
Ebből a palettából,Multistrada,SpeedTriple,S1000R lenne a sorrend,ezután kellene egy nap pihenő.
Dehogy eszi,sőt néha engedni is kell le belőle.
szép,
de, bár, én nem értek hozzá, de 100k-nál, mintha kapott volna egy új blokkot...
nagy király a zsozso .............. hozám jár ! de már anyi oktatást kapott .. hogy maga szervizelí a könyebeket ...........

és valoban 200 000 és a motor zümög és simán hozza a gyáriadatokat

respekt
Nem kell ezzen csodálkozni. Ez egy Suzuki Bandit akinek gondos gazdája van. Ha betartod a szervízintervalumokat és megfelelően jársz vele akkor enek a dupláját is tudja. Ha a kilóméterek így szaporodnak az enyémbe ennyi idősen jóval több km lesz. Most 145-ezer 7 évesen. Csak ugye a kistesó és az valószínű nem fog ennyit elmeni.
Óriás király vagy maxi respect
Ez most komoly? Hány év alatt?Olajat eszi már?
Na és melyiket választanád,ha max 3-at választhatnál ?
Minek is titkolnám.
Igaz már pár hete túl léptem.

De ez történt meg.
Lehet írnom kellene a Mikulásnak,szórja már tele bérlettel a motoros csizmámat!