Vstrombol a kicsit ajanlanam, a heten probaltam egyet, meglepoen kraftos es konnyu. A kiseb dugok miatt nem rezeg ugy, alacsonyabb fordulaton is hasznalhato. En ha most kene uj motor, azt vennek.Alapbol abs ugyi. Egyedul allatkazni boven eleg eros , ket szemellyel meg szep nyugiban megyek.
A feszítőt pár perc alatt magad leellenőrzöd és ki is cseréled (az szokott zörögni, a lánc sokáig elmegy). Amúgy cseréld mihamarabb mert azért nem egészséges a zörgés.
Vagy egy nagy bandit,vagy v-strom lenne helyette.
Az a gond,hogy minden nap mást szeretnék.Minden motorba beletudok szeretni.De ha nem adom el,akkor sincs semmi.Ha felülök a banditámra akkor az a világ legjobb motorja.
Ha nem lenne banditod akkor is lehet ide írogatni...ez egy nyilvános fórum. Az enyém úgy csörög hidegen, hogy az már nekem fáj de melegen abamarad. Bár nekem még szezon végén lesz az első szelephézag állítás és vezérműlánc feszítő ellenőrzés.
Ha nem lenne banditod akkor is lehet ide írogatni...ez egy nyilvános fórum. Az enyém úgy csörög hidegen, hogy az már nekem fáj de melegen abamarad. Bár nekem még szezon végén lesz az első szelephézag állítás és vezérműlánc feszítő ellenőrzés.
Ilyenkor szoktam benyögni, a nem pang a piac, hanem jó áron kell adni dumámat, de most álszentség lenne.
Árulok egy kifogástalan állapotú gépet, a legolcsóbban a kínálatból, meg egy jó műszaki állapotú kicsit leütött robit abszolút reklámáron, két hete meg se csörrent a telefonom.
Na nem baj, az idő majd megoldja.
De pl kollégám '94-es TDM-jét 1 hét alatt elvitték kicsivel 3 kiló felett pár hete, haverom meg 900 felett adott el egy hibátlan 1200K2-t, szóval megjöhet mindenre az ember.
Én tavasszal adtam el, ugyanilyen volt az enyém is mint neked. Sajnos volt rajta csúszásnyom, nem volt ilyen szép, 730-ért vitték el 1 hét alatt, 780-ra hirdettem, kb ennyit akartam érte. 36000km, szintén enyhe lánc hangja volt már.
Sziasztok!
A hetekben csináltunk egy videót a komámmal amikor levettük a kipufogót hogy megtudjuk, milyen hangja van így a bocinak.
Nekem annyira megtetszett hogy arra gondoltam, mi lenne ha végleg leszedném a dobot és rugóvisszatérítésű pillangószelepeket raknék az összekötőcsőbe hogy 4-5ezerig egyáltalán ne legyen feltűnő a dolog..
Saválló lemezkéket vagdosnék ki amiket hőállő tömítésekkel látnék el, hogy minél jobban csillapítsam a rezgéseket.
2-3 szelepet raknék egymás után, hogy tényleg minimalizáljam az alacsony fordulati hangokat.
8-10ezer környékén viszont a légáramlat elegendő lenne, hogy teljesen egyvonalba kerüljün a három pillangószelep és üvöltene a motorom mint egy szűzlány és úgy okádná a lángokat, durrogna mint egy beteg sárkány.
A cél az, hogy városban is tudjak vele úgy közlekedni, hogy ne akarjon senki sem főbelőni(lehetőleg a hangerőt ilyenkor tényleg minél de minél jobban minimalizálni) viszont amikor kiérek az egyenesbe, kapjon el az orgazmus.
Ez az ami annyira megfogott: http://www.sportmotor.hu/motor...
Vélemények? :)
2. Feszito.
8e nel,28e nel.
De a 2. Mar 33 korul tokhidegen felpercig kopog.
Szelephezag jo.Melegen fordulatra semmi hang.
Propteches srac es meg tobben mondtak szarni ra ez semmi.
Szerviz nem hallott ilyet.
Picit idegesit.....de csak picit.
Lehet ,hogy kicsit magas az ára,de nem sürgős eladnom.Ha nem megy el akkor sincs semmi gond,használom tovább.
Zöldi kolléga ma küldte meg az új vezérműláncot,ami jövő héten belekerül.Aztán rendelem az új láncszettet.
Az a gond,hogy minden nap mást szeretnék.Minden motorba beletudok szeretni.De ha nem adom el,akkor sincs semmi.Ha felülök a banditámra akkor az a világ legjobb motorja.
Árulok egy kifogástalan állapotú gépet, a legolcsóbban a kínálatból, meg egy jó műszaki állapotú kicsit leütött robit abszolút reklámáron, két hete meg se csörrent a telefonom.
Na nem baj, az idő majd megoldja.
De pl kollégám '94-es TDM-jét 1 hét alatt elvitték kicsivel 3 kiló felett pár hete, haverom meg 900 felett adott el egy hibátlan 1200K2-t, szóval megjöhet mindenre az ember.
A hetekben csináltunk egy videót a komámmal amikor levettük a kipufogót hogy megtudjuk, milyen hangja van így a bocinak.
Nekem annyira megtetszett hogy arra gondoltam, mi lenne ha végleg leszedném a dobot és rugóvisszatérítésű pillangószelepeket raknék az összekötőcsőbe hogy 4-5ezerig egyáltalán ne legyen feltűnő a dolog..
Saválló lemezkéket vagdosnék ki amiket hőállő tömítésekkel látnék el, hogy minél jobban csillapítsam a rezgéseket.
2-3 szelepet raknék egymás után, hogy tényleg minimalizáljam az alacsony fordulati hangokat.
8-10ezer környékén viszont a légáramlat elegendő lenne, hogy teljesen egyvonalba kerüljün a három pillangószelep és üvöltene a motorom mint egy szűzlány és úgy okádná a lángokat, durrogna mint egy beteg sárkány.
A cél az, hogy városban is tudjak vele úgy közlekedni, hogy ne akarjon senki sem főbelőni(lehetőleg a hangerőt ilyenkor tényleg minél de minél jobban minimalizálni) viszont amikor kiérek az egyenesbe, kapjon el az orgazmus.
Ez az ami annyira megfogott:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Vélemények? :)
8e nel,28e nel.
De a 2. Mar 33 korul tokhidegen felpercig kopog.
Szelephezag jo.Melegen fordulatra semmi hang.
Propteches srac es meg tobben mondtak szarni ra ez semmi.
Szerviz nem hallott ilyet.
Picit idegesit.....de csak picit.
Kicsit csörög , de utána elhallgat, ha átugrik a rugós feszítő.
Én hagynám a gyárit!
80-100 ezret ki kell bírjon a vez.lánc
Inkább érdekelnek a szimptómák.
35e-nél járok.
Igaz nem bandit.De...............
Zöldi kolléga ma küldte meg az új vezérműláncot,ami jövő héten belekerül.Aztán rendelem az új láncszettet.