Dunlop Sportmax Qualifier II vagy D209?
Valakinek tapasztalat esetleg?
Pirelli Sport Demon tetszett annó a GS-en. de a GSXF-re ezeket ajánlják.
Ötletek, gondolatok?
Előre is köszi!
Szia zöldi!
Hozzád irányítottak!
SÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓS! Holnapra kellene XX-hez kormánycsapágy szett! SSH903R Nincs valakinek elfekvőben,vagy nem tud egy helyet ahol "polcon"lenne egy? |
Nem kell azon a viszkozitáson annyit filózni. Ráadásul a viszkozitás függ a hőmérséklettől is. Ha túl sok tudományos dolgot akartok figyelembe venni, túl sok változót akartok, bele fogtok gabalyodni. Sűrűbb legyen? -Nehezebben fog a résekbe bekúszni, nem fog átfolyni a kapilláris csövön. Jobban ragadjon? -Akkor tovább marad a láncon, több port megfog, nehezebben "mossa le" a láncról a friss olajcsepp a régebbi, már porosat. Kell hogy az olaj cserélődjön, de olyan módon, hogy ne legyen a motor oldala olajos. Így öntisztuló lesz a lánc. A túlságosan ragadó spraynak is ez a baja, hogy megfogja a port, az a ragacs csiszolóporként funkcionál. Nem kell annak az olajnak disznózsírnak lennie, sem gázolaj-híg valami ek. Viszont sok hókuszpókuszt sem kell belevinni a filozofálgatásba, mert a tett halála az okoskodás. A nagyérdeművel ezért osztottam meg azt a tapasztalatomat, hogy egy kutya közönséges motorolajat kipróbálva tökéletesen működik nálam a rendszer. Volt otthon, molos lánckenő elfogyott, gondoltam megpróbálom.
Senki nem szeret esőben menni :). 2 napja értünk haza asszonnyal, Livigno-tól 2 napon keresztül szakadó esőben jöttünk. Ha esik, nincs mi tenni.
Olajzó: korábban már írtam nekem a Loobman tökéletesen bevállt
elméletileg a hajtóműolaj jobb kellene legyen és igen az sűrűbb is , jobbak a nyírási tulajdonságai vagy valami ilyesmi olvastam róla de hogy hol arra már nem emlékszem , én megvettem a scottoilt amit direkt erre a célra van 13 euró a lajosba fél liter és van 2 fajta melegebb időkre meg féllangyos időkre persze tudom a disznózsír meg az extra szűz olivaolaj sokkal jobb és olcsóbb is
A 80 W- hajtóműolaj egyenértékű a 15W-25W motorolaj viszkozitásával nem. Pusztán másképp számozzák a megkülönböztetés kedvéért a motor vagy hajtómű olajokat.
Elsősorban én a viszkozitásra lettem volna kíváncsi. Olyan adatot nem találtam hogy a láncfűrész olaj milyen értékű...Viszont a 80-w olajokban csak hajtóműolaj van. Lehet, hogy egy sűrűbb olaj jobban megmarad a láncon.
Én ezt úgy oldottam meg, hogy a fél percenként egy csepp kicsit több mint ami kéne, tehát ha elkap valami rossz idő, az is belefér. Ha kicsit több az sose baj.
Nekem most pl. sima motorolaj van a tartályban. Teljesen jó. Előtte MOL-os láncfűrész lánc olaj volt, az is jó. Amikor a molos elfogyott, kipróbáltam a maradék motorolajat kiváncsiságból és semmi bajom vele.
A tartály egy egy decis fékolaj tartály autós boltból, a mágnes szelep pedig a molnarautogaz.hu oldalról jött futárral. A tartály a farokban van a hátsó lámpa előtt és egy szivacsdarab szorítja be hogy ne tudjon mozogni. A mágnes szelep ahhoz a csavarhoz van rögzítve, amelyik a két lábtartó között van alulról felfelé ha felnézel. Így látszik az igaz, de ha szükség van rá, működtethető a szelepen levő kézi nyitás ha tönkre menne a behúzó tekercs. Ezt a fūlet amúgy lebiztosítottam egy vékony kábelkötegelővel, nehogy véletlenül kinyíljon a tudtom nélkül. Ez bármikor eltávolítható. Ehhez a helyhez közel van a biztosíték tábla, könnyen beköthető. A lemezcsík mérete kb. 1x5 cm, 1cm.-nél derékszögben hajtva két furattal. A sebváltó oldaldekni alatt van a gps jeladó, annak a felső imbusz csavarja alá van fogatva. A tűtartó furata a hajlítástól 35mm-re van, az adja ki a görgő középvonalát. A furat akkora, hogy az injekciós tűt csak nagyon szorosan tudtam nagy erővel beleütögetni. A tű 1 cm-nél flexszel le lett vágva, így sacc 3 cm magasról cseppen a láncra, fél percenként egy csepp. Ha hosszabb, beleér a lánc, főleg ha utast is viszel. A középre egy cseppet szépen széthordja a lánc teljes felületére. Képeket már linkeltem be ha visszakeresel, de ha gondolod, belinkelem ismét.
tökéletesen jól tudod ............... de ez pont belpiacos
ma össze hegesztetünk egy demisont is.... meg egy csoda szép vizes 750 gigxert // a gigxer tulaj a nyilvános videóba és a képekre ... nem adta az áldását // de kurva szép volt ......... rá kérdeztem el -é adja de csak rázta a fejit ............ sajna
Taschi, nem minden GSF 400 volt belpiacos... volt európában is forgalmazva.
Az 1991-1997 széria manuálban benne van, Angliába,
Franciaországba, Belgiumba, Norvégiába, Hollandiába, Olaszországba
és Németországba is exportálták.
Amikor pár éve még RF-400-am volt, akkor rendszeresen kellett
alkatrész a motorradból és ha azt mondtam GSF400-hoz kell, akkor volt minden...
Valakinek tapasztalat esetleg?
Pirelli Sport Demon tetszett annó a GS-en. de a GSXF-re ezeket ajánlják.
Ötletek, gondolatok?
Előre is köszi!