Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dunlop Sportmax Qualifier II vagy D209?
Valakinek tapasztalat esetleg?
Pirelli Sport Demon tetszett annó a GS-en. de a GSXF-re ezeket ajánlják.
Ötletek, gondolatok?
Előre is köszi!
nincs sajna...
Ja, ha messziről kell hazajutni, akkor nincs sok választási választási lehetőség...
Szia zöldi!
Hozzád irányítottak!
SÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓS! Holnapra kellene XX-hez kormánycsapágy szett! SSH903R Nincs valakinek elfekvőben,vagy nem tud egy helyet ahol "polcon"lenne egy? |
Ezt írtam, 80W90-es hajtómű olaj szükségeltetik a láncra, lásd Service Maual.
Nem kell azon a viszkozitáson annyit filózni. Ráadásul a viszkozitás függ a hőmérséklettől is. Ha túl sok tudományos dolgot akartok figyelembe venni, túl sok változót akartok, bele fogtok gabalyodni. Sűrűbb legyen? -Nehezebben fog a résekbe bekúszni, nem fog átfolyni a kapilláris csövön. Jobban ragadjon? -Akkor tovább marad a láncon, több port megfog, nehezebben "mossa le" a láncról a friss olajcsepp a régebbi, már porosat. Kell hogy az olaj cserélődjön, de olyan módon, hogy ne legyen a motor oldala olajos. Így öntisztuló lesz a lánc. A túlságosan ragadó spraynak is ez a baja, hogy megfogja a port, az a ragacs csiszolóporként funkcionál. Nem kell annak az olajnak disznózsírnak lennie, sem gázolaj-híg valami ek. Viszont sok hókuszpókuszt sem kell belevinni a filozofálgatásba, mert a tett halála az okoskodás. A nagyérdeművel ezért osztottam meg azt a tapasztalatomat, hogy egy kutya közönséges motorolajat kipróbálva tökéletesen működik nálam a rendszer. Volt otthon, molos lánckenő elfogyott, gondoltam megpróbálom.
Senki nem szeret esőben menni :). 2 napja értünk haza asszonnyal, Livigno-tól 2 napon keresztül szakadó esőben jöttünk. Ha esik, nincs mi tenni.
Olajzó: korábban már írtam nekem a Loobman tökéletesen bevállt
elméletileg a hajtóműolaj jobb kellene legyen és igen az sűrűbb is , jobbak a nyírási tulajdonságai vagy valami ilyesmi olvastam róla de hogy hol arra már nem emlékszem , én megvettem a scottoilt amit direkt erre a célra van 13 euró a lajosba fél liter és van 2 fajta melegebb időkre meg féllangyos időkre persze tudom a disznózsír meg az extra szűz olivaolaj sokkal jobb és olcsóbb is
Olaj-viszkozitás

A 80 W- hajtóműolaj egyenértékű a 15W-25W motorolaj viszkozitásával nem. Pusztán másképp számozzák a megkülönböztetés kedvéért a motor vagy hajtómű olajokat.
Elsősorban én a viszkozitásra lettem volna kíváncsi. Olyan adatot nem találtam hogy a láncfűrész olaj milyen értékű...Viszont a 80-w olajokban csak hajtóműolaj van. Lehet, hogy egy sűrűbb olaj jobban megmarad a láncon.
Én ezt úgy oldottam meg, hogy a fél percenként egy csepp kicsit több mint ami kéne, tehát ha elkap valami rossz idő, az is belefér. Ha kicsit több az sose baj.
isten tartsa meg....... jó szókásod !
Nekem most pl. sima motorolaj van a tartályban. Teljesen jó. Előtte MOL-os láncfűrész lánc olaj volt, az is jó. Amikor a molos elfogyott, kipróbáltam a maradék motorolajat kiváncsiságból és semmi bajom vele.
kozben elkuldtek a videot priviben, szoval ezt kuldtem ;-)
A Bernoulli törvényt ìrtad le szavakkal.
A tartály egy egy decis fékolaj tartály autós boltból, a mágnes szelep pedig a molnarautogaz.hu oldalról jött futárral. A tartály a farokban van a hátsó lámpa előtt és egy szivacsdarab szorítja be hogy ne tudjon mozogni. A mágnes szelep ahhoz a csavarhoz van rögzítve, amelyik a két lábtartó között van alulról felfelé ha felnézel. Így látszik az igaz, de ha szükség van rá, működtethető a szelepen levő kézi nyitás ha tönkre menne a behúzó tekercs. Ezt a fūlet amúgy lebiztosítottam egy vékony kábelkötegelővel, nehogy véletlenül kinyíljon a tudtom nélkül. Ez bármikor eltávolítható. Ehhez a helyhez közel van a biztosíték tábla, könnyen beköthető. A lemezcsík mérete kb. 1x5 cm, 1cm.-nél derékszögben hajtva két furattal. A sebváltó oldaldekni alatt van a gps jeladó, annak a felső imbusz csavarja alá van fogatva. A tűtartó furata a hajlítástól 35mm-re van, az adja ki a görgő középvonalát. A furat akkora, hogy az injekciós tűt csak nagyon szorosan tudtam nagy erővel beleütögetni. A tű 1 cm-nél flexszel le lett vágva, így sacc 3 cm magasról cseppen a láncra, fél percenként egy csepp. Ha hosszabb, beleér a lánc, főleg ha utast is viszel. A középre egy cseppet szépen széthordja a lánc teljes felületére. Képeket már linkeltem be ha visszakeresel, de ha gondolod, belinkelem ismét.
Köszi a segírséget, majd megmondom a villamossági szerelőnek.
Jee! Isten hozott a fedélzeten
Hi!
nem,tudom.
Amelyiknek a kuplungjat csinaltam, az krosszkormanyos, a masikat azt sosem lattam eloben;-)
Üdv a csapatban..:-D
tökéletesen jól tudod ............... de ez pont belpiacos


ma össze hegesztetünk egy demisont is.... meg egy csoda szép vizes 750 gigxert // a gigxer tulaj a nyilvános videóba és a képekre ... nem adta az áldását // de kurva szép volt ......... rá kérdeztem el -é adja de csak rázta a fejit ............ sajna

https://www.facebook.com/photo...
Taschi, nem minden GSF 400 volt belpiacos... volt európában is forgalmazva.
Az 1991-1997 széria manuálban benne van, Angliába,
Franciaországba, Belgiumba, Norvégiába, Hollandiába, Olaszországba
és Németországba is exportálták.

Amikor pár éve még RF-400-am volt, akkor rendszeresen kellett
alkatrész a motorradból és ha azt mondtam GSF400-hoz kell, akkor volt minden...
Anno a DL-en én is a hátsó lánckerék aljára csepegtettem.