Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm mindkettőtöknek, akkor Motul lesz.
Most már csak azt kell kiderítenem, honnan lehet legolcsóbban 15W50-es 5100-ashoz jutni.
A megoldás egy Hyperpro hátsó rugó.
Jól mondja Tarzan, a Motul 5100 fél szintetikus.
Sziasztok!
Egy aranyszínű RK 2289 50 GSV jelekkel ellátott lánc lehet a gyári lánca egy K6 1.2 Banditnak, vagy mással jöttek ki?
A Motul 5100 félszintetikus .
Köszönöm, de ez mintha nagybanditra való lenne.

Más:
Mindenhol azt olvasom, hogy ásványi, max félszintetikus olajat szabad csak a banditban használni.
Ugyanakkor több helyen a Motul 5100-at ajánlják, ami ha jól látom szintetikus.
Vagy jobban járok egy Repsol Moto Rider 4T 15W50 olajjal, ami ásványi és a nyári melegben is jobb talán?

Nem akarok hitvitát szítani olaj kérdésben, de lecserélném a szűrőket, olajat meg gyertyát, hogy tiszta lappal induljon a motor nálam.
Tényleg, létezhet, hogy ugyanaz a gyertya egyik helyen 3700, máshol meg 2800 Ft? (NGK CR9EK)
azért volt több is, nem csak egy nap,azt hiszem júli,augusztban nincs is,egyéb rendezvények miatt

valóban kell a bőrruha ill. idéntől vizsga is kell,hogy fel mehess a pályára,interneten keresztül lehet vizsgázni(zászló szinek mit jelentenek,meg mit kell tenni ha........ stb.),aki elhasal ismételhet

és valóban igy már kevesebben vannak,nincs tolongás
Egy kérésem volna. Ha megvan valakinek az 1250-es nagybandi villamos kapcsolási rajza kinyomtatható formában, megkérném hogy küldje le a csabu987@freemail.hu címre. Jövő héten szeretném átköttetni a világítás bekapcsolását az olajgombára (csak akkor kapcsolódjon fel a világítás ha beröffent a motor).
Az átépítéshez minden infó itt:
http://old-skool-suzuki.proboa...
Az még picit vagányabb is lenne. Az undertail már sárvédő mentes úgy is. :D
A régi 1100- a külső tartályos, a másik kettő tartálya rajta van a rugóstagon, azért kell vágni.
Himba marad, de 30-40 mm-t emel a fenekén, mivel rövidebbek a rugóstagok
Ezek külső tartályos telok ugye? A himba marad csak a rugóstagot kell cserélni?
Koppra be van tekerve a csillapítás?
GSXR 1000 k5 vagy Busa belemegy, de le kell vágni az airbox fedél egyik lábát.
Nem eszi jobban, mint a Dolomitot vöröses aszfaltja.
Üdv urak! Egy 2004 1200s bandit 200felett ha keményebbet döntök elkezd pumpálni a hátulja. Milyen rugóstagot lehet belerakni ami passzol és segitene ebben? Az elején 15ös villaolaj teljesen jó lett.
Most megfogtál, még soha nem nézegettem az órát. Nagypályán egyenes végén bukott múltkor egy srác, azt mondta 170 volt a tempó...
Kispálya nyomvonala nem fix, volt már olyan ahol 3.-at is kellett használnom
Én is voltam a Fernpass-nál másfél hete, hát nem voltam elragadtatva..:-( Ráadásul még csak nem is BMW motoros hétvége volt, mint az elmúlt hétvégén, amikor állitólag 30e-n vannak Garmisch-Partenkirchen-ben..
En is megtalalom evente egyszer azt a helyet ahol meghajthatom kicsit hogy kiegjen a cso....
Igen hallottam,hogy mostanában ez van,kár érte,mert nagyon tuti pálya.
Én 180-nal, de dugóban :D
nincs bőrruhám...
és a hring motorosoknak kb megszűnt. Egy db nap volt eddig idén.
Fel meg nem vet a lé, hogy közel egy huszast fizessek 4szer húsz percért.
..én a Hungárián mentem 200-al.. :-D
sztem pringen.
meg utcán :D
és vehetsz egy új szett gumit is mert megeszi a beton
A Hringen mentetek már?Szerintem nagyon tuti.200-zal is tudsz menni,ha erős a géped.