na igen, ki lehetne fúrni, de azzal sem érek el sokat, mert ami a kormány belsejében van, azt utána sem tudom visszafogatni/hegeszteni. lehet hogy leszedem a kormányt és úgy megpróbálom visszaügyeskedni, ha nem megy akkor marad a ragasztás
Sziasztok! Így év végére lecseréltem a Thundercatemet egy 1250es Banditára. Amit viszont nem tudok, hogy milyen motorolaj és milyen teleszkóp olaj való bele? Kérlek írjátok meg!
Na ma folytattam a baszakodást a rögzítéssel, de persze nem sikerült megoldani. Szerintem gyári a kormányom, de mivel nem újan vettem a motort nem biztos. Ez olyan, hogy a végénél, kb csak 7mm-es furat van, azon meg be a rögzít csavar, nem is lehet belátni szinte. Benyúltam egy drót darabbal, de szinte akadálytalanul bement bármeddig, az lehet a tippem hogy belül lehetett valami hegesztett anya, ami a szétszedéskor leszakadt és beesett a csőbe.
Megoldásnak arra gondoltam, hogy a csavart a be fogom ragasztani, mivel az furat ahol bemegy a rúdba alig nagyobb a csavarnál, így megoldható lesz. Kiszedni a súly ezután már úgysem kell amíg meglesz a motor Jobb ötletem nincs
világits be a kormány végébe, ha egy két ponton behegesztett fémdarabot látsz, akkor gáz van... ha nem azt látsz, akkor hajlíts be egy drót darabot úgy hogy a vége visszafelé nézzen, dugd be a lyukon és az majd bent szétugrik... na ekkor WD40 a kormány végébe, és cibáld ki a beszorult gumit.. :-) ami mögött ott lapul a leesett anya.. Mindez akkor érvényes, ha gyári a kormány..:-)
Köszi valami ilyen megoldásra gyanakodtam én is, a jobb oldalival nem lett gond, de a bal szivat, az is gond hogy nem is látni semmit, mert a kormány végén csak egy kis 6-os furat van amin a csavar bemegy, de nem is látni mi van mögötte. Ezt a furatot fel kellene fúrni nagyobbra és akkor lehet bent matatni
Ez az indítási gond mindig előjön, van hogy nyáron is ha többet áll, én mennék vele többet, de nem nagyon van időm, ez a szezon is csak 2700km volt. Ja a robogóm injektoros, az pöccre indul bármennyi állás után is.
Nem tudom, milyen a 650 kormánysúlya, az 1200-én csak ki kell lazítani, mert egy anya szorít össze egy gumidugót, az fogja meg a súlyt a kormányban. Ha kitekerted az anyából, izélheted, maximum valami flexi mágnessel vedd ki.
A K6.k5 650 azért indul nehezen hosszú állás után, mert nincs PRI állás a benzincsapon. Így az önindító nyernyegtetésével töltöd fel az úszóházat.
Megoldás, ne hagyd állni, gyönyörű idő volt ma is, motorozzál :)
De ha fázós vagy, indítsd be egy 10 percre havota és váltsd végig a gangokat.
Nos ma megtörtént a markolatok cseréje, felkerültek a fűthető darabok. Igazából nem nagy ügy a felszerelése, hamar megoldható, csak a jobb oldalit kellett farigcsálni. A végén csak 1 gond maradt, a bal oldali kormánysúlyt nem tudtam visszatenni, mert a rögzítő csavar nem akad bele a kormányban lévő "anya" részbe, hanem akadály nélkül beleesik végig. Ezt nem értem ami belül van a kormányban az nincs fixen rögzítve, olyan mintha beleesett volna? Járt már valaki így, valahogy csak ki lehet piszkálni?
Utána megpróbáltam beindítani, már 2 hónapja áll, de persze ez sem sikerült, az akku kezdett elfáradni, nem volt töltőn soha, gondolom nem ártana neki, még a gyári van benne 2006-os, de lehet hogy csere lesz a vége. Mindig nehezen indul sok állás után, van esetleg valami trükk amivel egyszerűbb lenne, 650-K6 lég olajos a gép.
Nem, inkább a pénzbehajtáshoz.
Mondjuk mikor meséltem egészségügyes ismerősnek, felhomályosított, hogy orvoslátogatók "üzemeltetése" 10 milla/év. Mondjuk szerintem a gyógyszeren nem annyi van, mint az olajon :D
Ahogy olvasom eddig is volt az olajon termékdíj 112ft/kg, de most a nagykereskedőket vágják meg egyszeri (vagy évente megújítandó?) öt millával. Gondolon ezért is nem jan1-től jön az emelés.
Mindenkinek B.U.É.K!
A két féktárcsának szembe kell néznie egymással?
üdv:
fityo
Megoldásnak arra gondoltam, hogy a csavart a be fogom ragasztani, mivel az furat ahol bemegy a rúdba alig nagyobb a csavarnál, így megoldható lesz. Kiszedni a súly ezután már úgysem kell amíg meglesz a motor Jobb ötletem nincs
Ez az indítási gond mindig előjön, van hogy nyáron is ha többet áll, én mennék vele többet, de nem nagyon van időm, ez a szezon is csak 2700km volt. Ja a robogóm injektoros, az pöccre indul bármennyi állás után is.
A K6.k5 650 azért indul nehezen hosszú állás után, mert nincs PRI állás a benzincsapon. Így az önindító nyernyegtetésével töltöd fel az úszóházat.
Megoldás, ne hagyd állni, gyönyörű idő volt ma is, motorozzál :)
De ha fázós vagy, indítsd be egy 10 percre havota és váltsd végig a gangokat.
Utána megpróbáltam beindítani, már 2 hónapja áll, de persze ez sem sikerült, az akku kezdett elfáradni, nem volt töltőn soha, gondolom nem ártana neki, még a gyári van benne 2006-os, de lehet hogy csere lesz a vége. Mindig nehezen indul sok állás után, van esetleg valami trükk amivel egyszerűbb lenne, 650-K6 lég olajos a gép.
Mondjuk mikor meséltem egészségügyes ismerősnek, felhomályosított, hogy orvoslátogatók "üzemeltetése" 10 milla/év. Mondjuk szerintem a gyógyszeren nem annyi van, mint az olajon :D
Ment emil.