Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megajándékoztam magam, néhány karácsonyi km-rel (71) és még markolatfűtés sem kellett!
:-)
Motor füstje már nem borítja a tájat,
karácsonyi bejgli növeli a hájat!
Pihen a motoros, fázik keze-lába,
szentestére készül, a Jézuskát várja.
Mi lesz a fa alatt? Izgul ő most nagyon.
Komplett kipufogó? Ó az egész vagyon!
Csodálja a család, nem olajos a keze,
bár tudják jól, ilyenkor is a gépen jár az esze!
Ha véget ér az ünnep, újra fúr és farag,
hogy tavasszal újra hajthassa a vasat!
Törheti a fejét, minek hol a helye,
a dugattyúnak miért hiányzik a fele!
Ha elfogy a tudomány, sebaj ott a fórum,
nagyobb okosság az, mint kártyában a lórum!

Boldog Karácsonyt!
Békés, boldog ünnepeket mindenkinek!
Kellemes karácsonyt mindannyiótoknak! :)
Minden itt fórumozó kedves ismerősömnek,barátomnak békés,boldog karácsonyt kívánok!
Köszi srácok az infót! Akkor elgondolkodom, hogy milyen 600-asok közül tudok válogatni! :)
Halgass a srácokra, két éve engem is lebeszéltek a 400asról, azóta egy problémamentes 600as tulaja vagyok.

ui: kellemes ünnepeket mindenkinek
Felejtsd el a 400-ast! Csak is 600!
mindenkép jobb választás a 600 , de kellö gondos vásárlással 400 is tudsz venni jót minöségben semivel nem rosszabb a kicsi az igazi nagy külömbség abban rejlik ,hogy a 400 motort szét pörgetik , mivel csak akor tud haladni . nagyon érzékeny a beállitásokra , nagyon oda kell figyelni a vízre , termostátra , karburátora , szinkronra , és 5000 olajcsrére ......... Ezek legkisebb problémája szará teszik a motort pár kilométer allat ... Érzékeny kis müszer sok oda figyelés kell hozzá ,,,,,,,,,,, nem beszélve nem sok szerelö ért hozzá !

inkább olajos 600
Legfőképpen arra, hogy elkerüljed
Akkor keveset lapoztál vissza. ....hogy mi a baj?....minden, főleg a koruk és állapotuk...
Találkoztam eggyel a nyáron, de nekem túl nagy a mérete. (nem vagyok túl nagydarab) Mi a gond a 400-al? Vissza lapoztam jó néhány oldalt, de nem találtam érdemi infót.
Leginkább arra figyelj,hogy 600-as legyen,sok bosszúságtól megkíméled magad! (olvass vissza!)
Hello!
Nyáron szeretnék egy Banditot vásárolni mindenképp! Ez lenne az első motorom. Egy 400-ast már egyszer kipróbáltam és rendkívül megtetszett.
Egy 400-as bandit esetében, vásárláskor mire figyeljek? Hallottam, hogy van egy bizonyos "piros szelepes" változat, amitől eddig óvtak.
Tudnátok segíteni? Köszönöm!
... mondta az egyik kavás a másiknak... a Bandit topicban...
WD-40-et még sose használtam, nem tudom hogy ragadós-e ?
A leg egyszerübb nyomni az olajat .
A legegyszerűbb tényleg :-)

A WD-40 jó lehet? Baromi egyszerű lefújni és van otthon :-) Láncolaj meg van egy rakat még a Bandit automata olajzójából.
http://viszcenter.hu/spd/00062...
Mi sokan használtuk ezt endurón, cross motoron . Olcsó, ragadós, és rozsda gátló hatása is van .Sima lánc sprayt nincs értelme használni, mert drága és a por, sár úgyis hamar lenyomja . Előbb, mint ezt a ragacsot .Én a végén már egy primitív láncolajzót használtam . A kormánynál egy 20 milis fecskendő, benne fáradt olaj, elvezetve tőle vékony csövön egy vastagabb hátsó lánckerék oldalához hajlított fecskendő tűbe .Menet közben néha kis nyomás a fecskendőn, és a vákum hatására ilyenkor mindíg egy kevés olajat csepegtetett a fogakhoz . Álló helyzetben egy csepp se folyt belőle .
Nem tudok képet csinálni róla, mert épp ma délbe vette meg az enduróm egy skót mester szakács, akinek Beleznán is van egy háza és oda vitte .
Ha zavar a sok hülye,el kell ballagni.
Tudom, OFF a topiknak de hátha ti többet tudtok a terepről is, mint én.
Sehol nem találtam arról reális irodalmat vagy tapasztalatot, hogy terepen milyen láncápolás célszerű. Sáros, poros talajra gondolok.
Bocs!
vigyazz, ugy jarsz mint en a hetes topikban. a sok hulye majd a rutinjaval legyoz teged ha vitatkozol , inkabb vegyel egy boooooodist :)
semmi problem ............ nem kezdelek okitani

De annyit mondok .. azért mert egy motor hangos , vagy ki van nyitva ... nem biztos ,hogy ERÖS vagy GYORS lesz !

söt lehet nagyon halk egy motor 200 LE -sen is

És még egy nem a kipufogotol lesz erős a motor .... TÉVHIT

csak az égés folyamatát ,sebeségét szabályoza szerintem ! és nem kevésbé a motor hő háztartásáért is felel ,,,

hala tasi
Egyébként mivel igen gyakran kicsit furcsán fogalmazol / írsz, lehet tényleg félreértettem vmit. Elnézést érte.
Ha nekem adtak volna 50-et, akkor sem hagytam volna feltenni.
Aha, szóval hegyezed az új blokkos motort, nagyobb dugók, spéci hajtókarok, tuning ezerrel. Aztán majd felapplikálod rá a full gyári, többkilós, fojtásokkal teli gyári Busa dobokat. Ezt is értem már.