Motor füstje már nem borítja a tájat,
karácsonyi bejgli növeli a hájat!
Pihen a motoros, fázik keze-lába,
szentestére készül, a Jézuskát várja.
Mi lesz a fa alatt? Izgul ő most nagyon.
Komplett kipufogó? Ó az egész vagyon!
Csodálja a család, nem olajos a keze,
bár tudják jól, ilyenkor is a gépen jár az esze!
Ha véget ér az ünnep, újra fúr és farag,
hogy tavasszal újra hajthassa a vasat!
Törheti a fejét, minek hol a helye,
a dugattyúnak miért hiányzik a fele!
Ha elfogy a tudomány, sebaj ott a fórum,
nagyobb okosság az, mint kártyában a lórum!
mindenkép jobb választás a 600 , de kellö gondos vásárlással 400 is tudsz venni jót minöségben semivel nem rosszabb a kicsi az igazi nagy külömbség abban rejlik ,hogy a 400 motort szét pörgetik , mivel csak akor tud haladni . nagyon érzékeny a beállitásokra , nagyon oda kell figyelni a vízre , termostátra , karburátora , szinkronra , és 5000 olajcsrére ......... Ezek legkisebb problémája szará teszik a motort pár kilométer allat ... Érzékeny kis müszer sok oda figyelés kell hozzá ,,,,,,,,,,, nem beszélve nem sok szerelö ért hozzá !
Találkoztam eggyel a nyáron, de nekem túl nagy a mérete. (nem vagyok túl nagydarab) Mi a gond a 400-al? Vissza lapoztam jó néhány oldalt, de nem találtam érdemi infót.
Hello!
Nyáron szeretnék egy Banditot vásárolni mindenképp! Ez lenne az első motorom. Egy 400-ast már egyszer kipróbáltam és rendkívül megtetszett.
Egy 400-as bandit esetében, vásárláskor mire figyeljek? Hallottam, hogy van egy bizonyos "piros szelepes" változat, amitől eddig óvtak.
Tudnátok segíteni? Köszönöm!
http://viszcenter.hu/spd/00062...
Mi sokan használtuk ezt endurón, cross motoron . Olcsó, ragadós, és rozsda gátló hatása is van .Sima lánc sprayt nincs értelme használni, mert drága és a por, sár úgyis hamar lenyomja . Előbb, mint ezt a ragacsot .Én a végén már egy primitív láncolajzót használtam . A kormánynál egy 20 milis fecskendő, benne fáradt olaj, elvezetve tőle vékony csövön egy vastagabb hátsó lánckerék oldalához hajlított fecskendő tűbe .Menet közben néha kis nyomás a fecskendőn, és a vákum hatására ilyenkor mindíg egy kevés olajat csepegtetett a fogakhoz . Álló helyzetben egy csepp se folyt belőle .
Nem tudok képet csinálni róla, mert épp ma délbe vette meg az enduróm egy skót mester szakács, akinek Beleznán is van egy háza és oda vitte .
Tudom, OFF a topiknak de hátha ti többet tudtok a terepről is, mint én.
Sehol nem találtam arról reális irodalmat vagy tapasztalatot, hogy terepen milyen láncápolás célszerű. Sáros, poros talajra gondolok.
Bocs!
Aha, szóval hegyezed az új blokkos motort, nagyobb dugók, spéci hajtókarok, tuning ezerrel. Aztán majd felapplikálod rá a full gyári, többkilós, fojtásokkal teli gyári Busa dobokat. Ezt is értem már.
:-)