Csabu írtam tájékozódó e-mailt a Somoto-nak, viszont visszajött azzal, hogy nem kézbesíthető. info@somotokarpit.hu Tudsz valamit elérhetőség változásáról? Köszi!
Pár hete valaki kérdezte tőlem, hogy hol lehet venni jó minőségű, utángyártott úszóháztömítést GS 500-hoz. A válasz nem titkos, csak elfeledkeztem a dologról, és most pótolnám a dolgot.
Én az Üllői úti boltjukban szoktam vásárolni. Az említett úszóháztömítést kicsit macera először betenni, mivel sima "O" gyűrű és nincs profilra alakítva. Kis ügyességgel berakható, és tökéletesen ellátja feladatát.
Azért az asszony arcát megnéztem volna, mikor meglátta a fürdőző motorvázat a sarokkádban... Jól csinálja a srác! Ha már nekiállunk, csináljuk becsülettel....
Köszi Zsolti!Meg van ütve csúnyán a felni.Azt mondta a gumis,hogy nem kell leszedni a tárcsát a görgőzéshez .Így nem is fogom pláne ha nem számít,hogy nem fut a másikkal.Centír természetesen lesz.
nem kell szimetrikusan el helyezkednie.. ha csavar lehuzás elött a tárcsát a galér fogja rendesen .. akkor Jó ... ha minden a helyin festék ,csik, tárcsa , stb ki kell egyensulyozni és kész ..
szét szerelésnél érdemes be jelölni és minden csavar a helyire rakni , de kétszer ugyan ugy fel rakni nem lehett ,hogy jó legyen az egyensúly
A gyári csavar ára borsos!Azért nem annyira egyszerű nem végig menetes van egy tehermentesítő része de ezt neked nem kell bemutatnom:) olcsón megcsinálták ráadásul jól.Nekem ennyi elég.
Kérdés az ,hogy lehet -e így ahogy a képeken látszik vagy forgassam össze őket.
haver ! nem trickából szurtam ki egyszerüen belsö kulcsnyilásu csavar... agyári .............. sokan szopnak evvel mivel vas csavar megy aluba ... ha jó a galérja az után gyártotnak ,, a célnak meg felel .
kész az uj blockom //1256 tasimura // ,, csak nem pereg ujra szét van dobva és most gondolkodás van ! és kisebb pánik !
Igazad van, nem szarakodok a gyári súllyal, rendeltem univerzálisat helyette, felfúrom a kormány mindkét végét, aztán annyi. Kék eloxált, menni fog a motor színéhez
Bátraké a szerencse!
Tavasszal Lacussal(sárga sv) elugranák egy szinkronra+hézag ellenőrzésre.Addig is alakítom szerkezetet a saját igényeimre:)Polír itt ott stb stb
Szia Tasi!
Igaz ezek nem gyári csavarok!Úgy gyártattam hozzá mivel a régiek imbuszfeje eltűnt,mire kivettem őket a szinterhez.Viszont a minősége nem gagyi még ha úgy is néz ki.Olcsón jót gyártatni nem lehetetlen,csak meg kell találni a megfelelő embert.A vicc az egészben,hogy egy egy barátomnak kellett alkatrész a budafoki bontóból és ott meg a földön hevert vagy 20 ilyen csavar..
De három ezresért nem sok legyártatni edzeni stb stb:)
hajnes papa sokat ivott ! , vagy bátya nem tud olvasni !
az egyikben van egy L betü ,,, a másikban egy R ,, innen nehéz el baszni ..... minden leszerelés után egyensúlyozni ,kell ...de azok a szép vasedényes csavarok ,, magukért beszéknek
persze a fiam se szarozik .. ezt már nehéz iberelni B:U:É:K
Suzuki Bandit 1200N 1996 a kép leírása szerint.
Ahhoz képest hogy az 18 éve volt...Vállalható még ma is a pacek!
ELADÓ ÚJ INDEXEK PÁRBAN BRUTÁL OLCSÓN!
Akit érdekel írjon a fórumon vagy kepesmotoron!
Üdv!
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-75044
08
most ugyan itthon vagyok, de hamarosan újra távozom, ezért 3év után Banditomnak is mennie kell....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-75044
08
Ha kérdés van, bátran!
http://www.sealring.hu/index.h...
Én az Üllői úti boltjukban szoktam vásárolni. Az említett úszóháztömítést kicsit macera először betenni, mivel sima "O" gyűrű és nincs profilra alakítva. Kis ügyességgel berakható, és tökéletesen ellátja feladatát.
szét szerelésnél érdemes be jelölni és minden csavar a helyire rakni , de kétszer ugyan ugy fel rakni nem lehett ,hogy jó legyen az egyensúly
Kérdés az ,hogy lehet -e így ahogy a képeken látszik vagy forgassam össze őket.
kész az uj blockom //1256 tasimura // ,, csak nem pereg ujra szét van dobva és most gondolkodás van ! és kisebb pánik !
Tavasszal Lacussal(sárga sv) elugranák egy szinkronra+hézag ellenőrzésre.Addig is alakítom szerkezetet a saját igényeimre:)Polír itt ott stb stb
Igaz ezek nem gyári csavarok!Úgy gyártattam hozzá mivel a régiek imbuszfeje eltűnt,mire kivettem őket a szinterhez.Viszont a minősége nem gagyi még ha úgy is néz ki.Olcsón jót gyártatni nem lehetetlen,csak meg kell találni a megfelelő embert.A vicc az egészben,hogy egy egy barátomnak kellett alkatrész a budafoki bontóból és ott meg a földön hevert vagy 20 ilyen csavar..
De három ezresért nem sok legyártatni edzeni stb stb:)
Bátor motoros !
Ma jött az első sms .. mikor beszélhetnénk ?
szombaton hozza a ktm -et
én meg szopok a saját motoromal
az egyikben van egy L betü ,,, a másikban egy R ,, innen nehéz el baszni ..... minden leszerelés után egyensúlyozni ,kell ...de azok a szép vasedényes csavarok ,, magukért beszéknek
persze a fiam se szarozik .. ezt már nehéz iberelni B:U:É:K