Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..de milyen jó lesz nekik a kötözőben arra gondolni, hogy a drága motoroscucc teljesen ép maradt a szekrényben. Meg az sem utolsó hogy a baj megtörténtéig tökéletes volt a komfortérzetük
Sziasztok!
Én is hozzá szolok a dologhoz a mikor mit vegyek fel témában. Tegnap reggel 5,30-kor indultam egy kis kanyargásra a nyugati szomszédokhoz, kordura mindenütt és rohadtul nem zavart, nap közben, mert ha gond van véd! Hazafelé a tötyögést már nem élveztem annyira a győri városrészben, de ki lehet bírni, mert ha, és ugye az mindig ott van főleg egy ilyen etapnál! Tehát mindenki azt vesz fel amit akar én nem zavartattam magam a mellékúton, hogy alsógatyában feküdtem a réten pihenés képpen, hisz ez nem egy divatbemutató, hanem eszköz, hogy kevesebb helyen keljen stoppolni az ember bőrét, aki pedig nem veszi ezt figyelembe az ne tegye fel a galériákat, a homlokáról is leszedett bőrrel, mert vicces akkor már a siránkozás!
Hát............legalább ki tudsz menni a budira de ha seggen csúszol csak állva végzed a dógod.
Mindkettőt.
A kisdolog még mehet a csuklóhoz szigszalagozott hurkapálcák segítségével...........de hogy ülsz le a nagyhoz ha nincs bűr a hátsó feleden?
Én tegnap is, ma is 300+ km-t nyomtam le. A protektoros hálómellényben is majd ledöglöttem a gépről, pedig csapattam rendesen. Nem volt nyugis krúzolás. A cordúrára csak rágondolva is a hőguta kerülgetett, szóval inkább megdöglök, vagy nem megyek, de föl nem veszem 35+ fokban. Ami az aszfalt fölött 40+ igazából. Persze kesztyű azért játszik mellé, mer nagyot ütnek a nagyobbacska bogarak :)
Naja, fönn a hűs hegyekben. Másrészt meg csak a vizet említetted, a kiegészítő söralapú védőitalt is száold bele, máris több lesz a literszám
Wazze, mi vagy te, szivattyú?
Nekem 6 liter víz 3 napra elegendő!
Ez a kérdés mindíg jó kis "indulatokat" vált ki a válaszolókból!:-)
Tudom, az ész azt diktálja, mindíg, minden körülmények között KELL a teljes védőfelszerelés, legyen az bőr, vagy cordura (bár az utóbbi szerintem nem sokat ér!:-)) )
Ettől függetlenül nyáron kertész farmerban, és ujjatlan pólóban motorozok, ujjatlan kesztyűvel.
Ha estére tervezzük a hazatérést, akkor bedobok hátra egy bőr mellényt.
Ha hűvösebb van, akkor farmer, bőr dzseki.
Egyedül a csizma állandó.

Szóval részemről ennyi, lehet fikázni!
A víz mindenféleképp lemegy. Én nyári időben motorozás nélkül is napi 6-7 liter vizet nyomok le...
A kabátom hál' istennek egy nagyon jól szellőző típus, a karomon és a hátamon is áramlik a levegő. A nadrág egy megerősített anyagú, térd és csípőprotektoros farmer. A csizma meg a kesztyű meg elviselhető. Csak a nadrágot áldozom be, de azt se utcai farmerre cserélem, az enyém a kettő között van. Viszont legalább nem vízipólóznak a tökeim, mert átengedi a levegőt.
Vagy full bőr és akkor 100 kilométerenként 1 liter ásványvíz is lemegy, vagy pedig protektoring és bőrnadrág. (Igazából a túraplexi meg a bőrkabát együtt az igazán kemény dolog a hőségben)

Mondjuk én pont most vettem egy térvédőt, és azon filózok hogy lehet a bőrt nyáron már nagyon elő se fogom venni. Jó lesz a farmer meg a protektorok..meg a csizma és a kesztyű. Viszont simán utcai ruhában motorozni, pólóban farmerben szerintem elég kényelmetlen... a póló meg a gatya is előszeretettel lobog a szélben, és a felkenődő bogarak meg kavicsok se kellemesek. Arról nem is beszélve mi történik egy balesetnél.
Bor.
Eleg szar mikor a daralt husba izzadsag,kosz, es aszfaltdarabok keverednek egy nagy adag betadinnal.
Holnap legurulok Budára...gyenge 600km oda-vissza.
Full M3, meg egy kicsi.
Szerintem farmer, és egy nyári kabát...kesztyűvel
Van nadrágom is, de túl meleg lenne...
Ti ilyen k..va melegben milyen ruhában ültök a motorra?

Van nekem nyári motorosnacim, ami gyöngyvásznas, de ilyen időben hosszú fekete nadrágot, meg bakkert, meg még ki tudja mit én nem tudok felhúzni.

Vagy ti bevállaljátok védőruha nélkül?
karburátorod -ba piszok került , vagy fuvoka dugulás pilot ,start .,, vagy a piszok a tü szelep alatt van és így , túl folyik egy - vagy két hengered ,

egy alapos takaritás a benzin elátó rendszeren a karbin egy 0 gyűrű csere és pöfög tovább

Ha jó a karbi két hónap alatt sem párolog ki a benya belőle !
ilyen nagy melegbe inkább az fordul elő ,hogy a motor üzem közben meg áll mert a benya csőre nem tették vissza a rugót ..... és így a + hőtől meg törik ... elzárja saját magát .... aztán ki hűl ... ki rugja magát és újra le jut a benya a karbiba .. oszt egyszer csak el indul ... . nagy az öröm ............ de tiz perc motorozás után Újra le áll ..

hát ilyenek is vannak !
Tegnap örültem volna egy ilyen ketyerének, bár nem tudom mennyire lehet zavaró ha az ember élvezeti faktorra játszik és nem a belvárosban keres egy szűk utcát!
dugulás nem lehetséges? én nem tudok hogy lenne benne ilyen hogy hőkioldó esetleg még hogy nagy meleg van párologhat el benya a karbiból
Sziasztok ,

szeretnék tanácsot kérni , szeretett motorom elromlott . És gőzöm sincs mi produkálhat ilyen tüneteket . A motor egy 91-s 400cc bandit .
Eddig semmi nem volt vele , jól megy jól fogyaszt . Ment hidegbe is.... és tegnap ilyen melegben is . Viszont ma inditom , vagyis inditanám és semmi tekeri pöffen egyet kettőt és semmi . majd inditottam úgy hogy húzok neki gázt , akkor tekeri tekeri , majd elkapja felpörög mint állat és leáll . Ez volt 4x 5 x majd beindult . Akkor mentem vele kb 2-3 km ert semmi baja , leállitom és megint csak nem indul ...... ezt nem értem . Most az időjárás miatt lehet vagy valami hőkioldó ..... kérem aki tud irni valami okosat az segitsen !

Üdvözlettel : Oti !
Akkor, lehet, hogy már el is intéztem?
Az tegnap volt.
Köszi, akkor hétfőn elintézem.
Helyben adták azonnal.....
Egy érdekes sisak koncepció: link
Én bementem személyesen, feleségem meghatalmazását is vittem, kb. 15 perc alatt kész volt a kettő!
menj be a szexárdi OEP/MEP kirendeltségbe, ott megcsinálják, asszem azonnal...csak ne feledd + (x) év múlva újraérvényesíteni...