..de milyen jó lesz nekik a kötözőben arra gondolni, hogy a drága motoroscucc teljesen ép maradt a szekrényben. Meg az sem utolsó hogy a baj megtörténtéig tökéletes volt a komfortérzetük
Sziasztok!
Én is hozzá szolok a dologhoz a mikor mit vegyek fel témában. Tegnap reggel 5,30-kor indultam egy kis kanyargásra a nyugati szomszédokhoz, kordura mindenütt és rohadtul nem zavart, nap közben, mert ha gond van véd! Hazafelé a tötyögést már nem élveztem annyira a győri városrészben, de ki lehet bírni, mert ha, és ugye az mindig ott van főleg egy ilyen etapnál! Tehát mindenki azt vesz fel amit akar én nem zavartattam magam a mellékúton, hogy alsógatyában feküdtem a réten pihenés képpen, hisz ez nem egy divatbemutató, hanem eszköz, hogy kevesebb helyen keljen stoppolni az ember bőrét, aki pedig nem veszi ezt figyelembe az ne tegye fel a galériákat, a homlokáról is leszedett bőrrel, mert vicces akkor már a siránkozás!
Hát............legalább ki tudsz menni a budira de ha seggen csúszol csak állva végzed a dógod.
Mindkettőt.
A kisdolog még mehet a csuklóhoz szigszalagozott hurkapálcák segítségével...........de hogy ülsz le a nagyhoz ha nincs bűr a hátsó feleden?
Én tegnap is, ma is 300+ km-t nyomtam le. A protektoros hálómellényben is majd ledöglöttem a gépről, pedig csapattam rendesen. Nem volt nyugis krúzolás. A cordúrára csak rágondolva is a hőguta kerülgetett, szóval inkább megdöglök, vagy nem megyek, de föl nem veszem 35+ fokban. Ami az aszfalt fölött 40+ igazából. Persze kesztyű azért játszik mellé, mer nagyot ütnek a nagyobbacska bogarak :)
Ez a kérdés mindíg jó kis "indulatokat" vált ki a válaszolókból!:-)
Tudom, az ész azt diktálja, mindíg, minden körülmények között KELL a teljes védőfelszerelés, legyen az bőr, vagy cordura (bár az utóbbi szerintem nem sokat ér!:-)) )
Ettől függetlenül nyáron kertész farmerban, és ujjatlan pólóban motorozok, ujjatlan kesztyűvel.
Ha estére tervezzük a hazatérést, akkor bedobok hátra egy bőr mellényt.
Ha hűvösebb van, akkor farmer, bőr dzseki.
Egyedül a csizma állandó.
A kabátom hál' istennek egy nagyon jól szellőző típus, a karomon és a hátamon is áramlik a levegő. A nadrág egy megerősített anyagú, térd és csípőprotektoros farmer. A csizma meg a kesztyű meg elviselhető. Csak a nadrágot áldozom be, de azt se utcai farmerre cserélem, az enyém a kettő között van. Viszont legalább nem vízipólóznak a tökeim, mert átengedi a levegőt.
Vagy full bőr és akkor 100 kilométerenként 1 liter ásványvíz is lemegy, vagy pedig protektoring és bőrnadrág. (Igazából a túraplexi meg a bőrkabát együtt az igazán kemény dolog a hőségben)
Mondjuk én pont most vettem egy térvédőt, és azon filózok hogy lehet a bőrt nyáron már nagyon elő se fogom venni. Jó lesz a farmer meg a protektorok..meg a csizma és a kesztyű. Viszont simán utcai ruhában motorozni, pólóban farmerben szerintem elég kényelmetlen... a póló meg a gatya is előszeretettel lobog a szélben, és a felkenődő bogarak meg kavicsok se kellemesek. Arról nem is beszélve mi történik egy balesetnél.
Holnap legurulok Budára...gyenge 600km oda-vissza.
Full M3, meg egy kicsi.
Szerintem farmer, és egy nyári kabát...kesztyűvel
Van nadrágom is, de túl meleg lenne...
karburátorod -ba piszok került , vagy fuvoka dugulás pilot ,start .,, vagy a piszok a tü szelep alatt van és így , túl folyik egy - vagy két hengered ,
egy alapos takaritás a benzin elátó rendszeren a karbin egy 0 gyűrű csere és pöfög tovább
Ha jó a karbi két hónap alatt sem párolog ki a benya belőle !
ilyen nagy melegbe inkább az fordul elő ,hogy a motor üzem közben meg áll mert a benya csőre nem tették vissza a rugót ..... és így a + hőtől meg törik ... elzárja saját magát .... aztán ki hűl ... ki rugja magát és újra le jut a benya a karbiba .. oszt egyszer csak el indul ... . nagy az öröm ............ de tiz perc motorozás után Újra le áll ..
Tegnap örültem volna egy ilyen ketyerének, bár nem tudom mennyire lehet zavaró ha az ember élvezeti faktorra játszik és nem a belvárosban keres egy szűk utcát!
szeretnék tanácsot kérni , szeretett motorom elromlott . És gőzöm sincs mi produkálhat ilyen tüneteket . A motor egy 91-s 400cc bandit .
Eddig semmi nem volt vele , jól megy jól fogyaszt . Ment hidegbe is.... és tegnap ilyen melegben is . Viszont ma inditom , vagyis inditanám és semmi tekeri pöffen egyet kettőt és semmi . majd inditottam úgy hogy húzok neki gázt , akkor tekeri tekeri , majd elkapja felpörög mint állat és leáll . Ez volt 4x 5 x majd beindult . Akkor mentem vele kb 2-3 km ert semmi baja , leállitom és megint csak nem indul ...... ezt nem értem . Most az időjárás miatt lehet vagy valami hőkioldó ..... kérem aki tud irni valami okosat az segitsen !
Én is hozzá szolok a dologhoz a mikor mit vegyek fel témában. Tegnap reggel 5,30-kor indultam egy kis kanyargásra a nyugati szomszédokhoz, kordura mindenütt és rohadtul nem zavart, nap közben, mert ha gond van véd! Hazafelé a tötyögést már nem élveztem annyira a győri városrészben, de ki lehet bírni, mert ha, és ugye az mindig ott van főleg egy ilyen etapnál! Tehát mindenki azt vesz fel amit akar én nem zavartattam magam a mellékúton, hogy alsógatyában feküdtem a réten pihenés képpen, hisz ez nem egy divatbemutató, hanem eszköz, hogy kevesebb helyen keljen stoppolni az ember bőrét, aki pedig nem veszi ezt figyelembe az ne tegye fel a galériákat, a homlokáról is leszedett bőrrel, mert vicces akkor már a siránkozás!
Mindkettőt.
A kisdolog még mehet a csuklóhoz szigszalagozott hurkapálcák segítségével...........de hogy ülsz le a nagyhoz ha nincs bűr a hátsó feleden?
Nekem 6 liter víz 3 napra elegendő!
Tudom, az ész azt diktálja, mindíg, minden körülmények között KELL a teljes védőfelszerelés, legyen az bőr, vagy cordura (bár az utóbbi szerintem nem sokat ér!:-)) )
Ettől függetlenül nyáron kertész farmerban, és ujjatlan pólóban motorozok, ujjatlan kesztyűvel.
Ha estére tervezzük a hazatérést, akkor bedobok hátra egy bőr mellényt.
Ha hűvösebb van, akkor farmer, bőr dzseki.
Egyedül a csizma állandó.
Szóval részemről ennyi, lehet fikázni!
Mondjuk én pont most vettem egy térvédőt, és azon filózok hogy lehet a bőrt nyáron már nagyon elő se fogom venni. Jó lesz a farmer meg a protektorok..meg a csizma és a kesztyű. Viszont simán utcai ruhában motorozni, pólóban farmerben szerintem elég kényelmetlen... a póló meg a gatya is előszeretettel lobog a szélben, és a felkenődő bogarak meg kavicsok se kellemesek. Arról nem is beszélve mi történik egy balesetnél.
Eleg szar mikor a daralt husba izzadsag,kosz, es aszfaltdarabok keverednek egy nagy adag betadinnal.
Full M3, meg egy kicsi.
Szerintem farmer, és egy nyári kabát...kesztyűvel
Van nadrágom is, de túl meleg lenne...
Van nekem nyári motorosnacim, ami gyöngyvásznas, de ilyen időben hosszú fekete nadrágot, meg bakkert, meg még ki tudja mit én nem tudok felhúzni.
Vagy ti bevállaljátok védőruha nélkül?
egy alapos takaritás a benzin elátó rendszeren a karbin egy 0 gyűrű csere és pöfög tovább
Ha jó a karbi két hónap alatt sem párolog ki a benya belőle !
ilyen nagy melegbe inkább az fordul elő ,hogy a motor üzem közben meg áll mert a benya csőre nem tették vissza a rugót ..... és így a + hőtől meg törik ... elzárja saját magát .... aztán ki hűl ... ki rugja magát és újra le jut a benya a karbiba .. oszt egyszer csak el indul ... . nagy az öröm ............ de tiz perc motorozás után Újra le áll ..
hát ilyenek is vannak !
szeretnék tanácsot kérni , szeretett motorom elromlott . És gőzöm sincs mi produkálhat ilyen tüneteket . A motor egy 91-s 400cc bandit .
Eddig semmi nem volt vele , jól megy jól fogyaszt . Ment hidegbe is.... és tegnap ilyen melegben is . Viszont ma inditom , vagyis inditanám és semmi tekeri pöffen egyet kettőt és semmi . majd inditottam úgy hogy húzok neki gázt , akkor tekeri tekeri , majd elkapja felpörög mint állat és leáll . Ez volt 4x 5 x majd beindult . Akkor mentem vele kb 2-3 km ert semmi baja , leállitom és megint csak nem indul ...... ezt nem értem . Most az időjárás miatt lehet vagy valami hőkioldó ..... kérem aki tud irni valami okosat az segitsen !
Üdvözlettel : Oti !