Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..én mindig hűvös helyen motorozom...
Biz' Isten nem kötekedni akarok, de estél már el motorral? Tudod nem csak olyan esés van amikor kimegy eléd valami kalapos skodás traktoros, amikor Te 180-nal száguldozol a vidéki főutakon. Van amikor betartod a kresz-t (legalábbis adott alkalommal a sebességkorlátozás részét) és mégis előfordul, hogy egy váratlan por vagy olajfolt kerül eléd, esetleg 60-nál kigurul eléd egy bringás és nem akarsz keresztülhajtani rajta, inkább félrerántod és talán még el is esel. Na ilyen esetekben kurvára nem mindegy ám, hogy rendes védelemmel motorozol, vagy farmergatya póló kombó. De ahogy már korábban is mondtam, mindenki úgy motorozik ahogy jól esik neki, én csak azt mondtam hogy ha választanom kell az izzadás és a hetekig (esetleg hónapokig) tartó lábadozás bőrátültetés stb között, akkor én inkább izzadok. Nem mellesleg tényleg kíváncsi lennék azon sorstársaimra, akik már megvizsgálták közelebbről a betont, és rendesen kontra lengén voltak felöltözve. Nagyon érdekelne hogy ki meddig szívott a lábadozással. Nekem rendesen beöltözve pár nap múlva már semmi bajom nem volt szinte, a horzsolások szépen gyógyultak, mert nem voltak mélyek, a bőr egy darabig megvédett. De ez csak egy eset...
Végigolvastam az összes hozzászólást a témában. Döntöttem. Ezután csakis űrszkafanderben, csakis lezárt utakon és/vagy pályákon vagyok hajlandó motorra ülni! Nincs alku! Ha legalábbis nem páncélozott a gönc, akkor még a garázsból sem vagyok hajlandó kitolni a bringát. Nincs kivétel!
Persze nem. De azt gondolom, hogy ezeket a mantrákat egymásnak ismételgetik a motorosok és mindenki próbál még okosabbakat hozzátenni, rálicitálni. Pedig itt is csak a józan észre kell hagyatkozni. Egy combos ütközésnél nincs az a ruha, ami megvédene, bármennyibe is került. Pályán talán, de közúton kizárt. Lehet neked a legdrágább bukód, ha a nyakad törik ki. Az olyan jellegű baleseteket, ahol egy normál utcai ruha megvédene, azt józan ésszel és előrelátással ki lehet védeni. Általában. De legalábbis túlélhetővé lehet módosítani. A legfontosabb szerintem a forgalmi helyzet felismerése és kezelése. Ezáltal nagyobb eséllyel kerülhető el az ütközés. Mert ha az megtörténik, akkor leginkább a szerencsén múlik az élet. Ha ez nem megy, akkor hiába a legjobb ruha, bukó, hosszútávon nem éled túl. Ezért én - Cromwell-t követve: Bízz istenben, de tartsd szárazon a puskaport - használom a kesztyűt, bukót, protektoringet, stb. de nem tulajdonítok neki túlzottan nagy jelentőséget. Vagyis, ha nem megy másképp, akkor simán megyek nélkülük, bár ha egy mód van rá, akkor használom őket. Kb. ennyi.
Meztelenül még nem motoroztam!
Mert mindig csak gyalog lát!
vizuális terror!
Az a legdurvább verzióm, fürdőgatya, strandpapucs kombó! Balatonpart fíling, bevásárlás! De van egy még egyszerűbb is, fürdőgatya, mezitláb. Körzeti orvosom szerint minden rendben van nálam!
Hát...............most hogy így belegondolok........................nem szeretném látni.
Ha tudnád milyen peckesen ült!
Nem sült ki a szemed?
Már fürdőgatyában is láttalak motorozni!
Egy jó proktológus megoldja.
Vessétek rám az első követ; nagy kánikulában farmer, vesevédő, félcipő, ujjatlan póló, nyári, vékony (szar) kesztyű. Bőrbe beledöglök, a shox protektoros hálós ruhám meg szúr belül mint az állat. Rendkívül kellemetlen viselet a csupasz izzadó bőrömön. Minden bajom van, ha ömlik rólam az izzadtság a ruha alatt. Csak egy példa: a hátamról lecsurgó izzadtság befolyik a seggembe és csípi a lukamat. Egyszerűen nem bíííírom. Inkább marad a rizikófaktor! Ennyi. Leanyázást az öltözőmbe kérem......
Valaki elárulhatná, hogy hol tudok pesten (is akár) húzórugót venni. Itthon kukáztam egyet a dobra, de kéne' még 1.
600-as bandikára szeretnénk elakadásjelzőt, esetleg valaki jártas a témába , 99-es évjárat, előre is köszönöm !?
illesszél egy kis crova szemet(9-10-es?) a fogak közé és máris rájössz a külömbségre

én is nemrég cseréltem mindent
Én személy szerint rosszul is érzem magam, ha nincs rajtam motoros gönc. Sokakat látok pl. kesztyű nélkül motorozni. Mikor ha esel, a kezeddel véded magad reflexszerűen...ájjj.
28E km-es gyári Sunstar kerék és a vadonat új. A különbség nemigen látható, teljesen újszerű a régi (az elsőről és a láncról ez már nem mondható el)
Természetesen a kabát is full protektoros, meg a nadrág is (a nadrág esetében ez ugyebár csípő, és térd). A kesztyű is keményprotektoros bőr, ami az alkarom feléig ér (mondjuk, a kesztyű, meg a csizma sose zavart melegben).
Mindig is sok folyadékot fogyasztottam, legyen az víz, vagy akár alkohol. Egyszerűen kívánom a sok vizet. Nem vagyok cukros vagy ilyesmi, egészséges vagyok, mint a makk (mármint a tölgyfa termése ). Mellesleg hál' istennek, hogy így van, mert nem mellékes, hogy a rengeteg víz megivása kibaszottul egészséges
Mindenki abban motorozik, amiben jónak látja. Aztán majd a saját kárán megtanulja aki nem beépített full protektoros cuccban nyomja, legyen az bőr vagy cordura (esetleg farmer, bár nekem már ez is meredek, hiába full protektoros)
Ameddig nincs egy perec 70-80 km/h-nál, addig nem is tudja az ember milyen sokat számít a full protektor. Nekem volt. Full bőrben. És csak azért sérültem meg mégis pár helyen, mert a ruha nem volt teljesen a méretemre alakítva (a bolti ruhák egyik sem ilyen, valahol biztosan vagy bő vagy szűk vagy nem jó helyen van a protektor, stb) ezért elcsúszott az egyik térdprotektor, és ott lett egy horzsolás, valamint az egyik könyökprotektor, és ott is lett egy. Illetve a nyári kesztyű... Háát, nem mondom hogy semmit nem ért, de miután pár hétig fogni sem tudtam a bal kezemmel, én többé nem veszek fel nyári kesztyűt. Ahogy "bolti" ruhát sem méretre alakítás, és rendes protektorok nélkül (mert nagyon kevés ruhában vannak normális protektorok, sőt van hogy nincs is benne mindegyik) Tehát részemről: a nadrágban térd és csípőprotektor, a kabátban váll és könyökprotektor, valamint gerincprotektor. Én megtanultam a leckét. Kérdés hogy mások okosan a másik ember kárából tanulnak, vagy majd a sajátjukból....
Én a RACER VENTO kabátot használom, és - bár izzadékony vagyok- de teljesen meg vagyok elégedve vele.
íííííííííííííígy van

én motoral járok dodozoba hajnalba ..........én a bőr felszerelést huzzok a testemre ,a cordura nálam nem játszik ! hazafele 25- 30 fokban rövid gatya, dzseki, csizmi ............35 fok felett polo , sport cipő , és a r gatya .. érdekes modon hajnalba, 20 fok körül még a 200-220 tempo is megszokot ......... de nagy melegbe még számozot FŐ utakon sem megyek gyorsabban mint 110-130 és melegbe városba be tartom a sebbeségi táblákat , nem tolakodom
Részemről ha motorozás akkor full szerkóban,de mondjuk egy boltig pár km-t rövidgatyában is elgurulnék,max 50km/h-val.