Naponta vágok különböző hajós zárakat egy fos kínai erővágóval.....néha mást is kell.....néha kicsit nehezebben, de megy.......akkor mit lehetne egy valóban jó erővágóval?....bármit...
ÜDV!
Kb 1 hónapja vettem egy 600-as banditát, és mostanra (úgy 1400km megtétele után) lettem figyelmes egy kis plussz csörgő-zörgő hangra ami csak 6. sebességben jelentkezik. Tudnátok segíteni hogy ez mitől lehet? Vagy ez normális csak eddig annyira mámorban voltam hogy nem vettem észre? Előre is köszi a válaszokat :)
Nincs szivattyú, így is ugyanaz a helyzet, addig csökkenteni az átmérőt hogy még éppen cseppenni tudjon ha rányitod (akkor van rajta a folyadékoszlop súlya a tartály szintig).
Kisebb átmérőjű kapilláris cső legyen a a szivattyú utáni alsó szakasz. Annak az áramlási ellenállása nagyobb, nehezebben tud a folyadék benne tovább folyni. Ha az áramlási ellenállás nagyobb, mint a folyadék súlyából és az oszlop magasságából adódó erő, akkor abban a pillanatban amikor az adagoló szivattyú leáll, a vége sem cseppen többet. Ez viszont azt is jelenti, hogy a szivattyúnak működéskor nagyobb ellenállást kell leküzdenie.
Bár a szelep, és a résolaj között egy szakasz hosszabb, mint tavalyi verzió.
A szelep vastagabb jóval, mint a résolajcső, ezért raktam egy toldalékot.
Itt lehet az eb elhantolva...
A szelepig vastag a cső, de utána résolajcső van felrakva, a végén fékcsővel.
Bár a szelep, és a résolaj között egy hosszabb, mint tavalyi verzió.
Akkor a szelep után rövidítek rajta...
A következő probléma...
Készül az olajzóm. Tavaly tökéletesen működött, de most valami gáz van.
Egyszerű, mint a faék. Niva kupplungolaj-tartály, cső, cseppszabályzó, mágnesszelep, cső.
Egyenlőre a hátsó lánckerék előtt cseppentene a láncra...vagyis cseppen, csak a szelep zárása után, a csőben a szelep után lévő olaj biza kicsepeg.
Mit alakítsak rajta?
Lényeges, hogy a lánc soha ne feküdjön a betonon, mert ha erővágóval próbálják vágni, csak letaposva viszi el. Viszont ha magasan van a levegőben rögzítve, az erővágót karból nyomni sikeresen nem nagyon lehet.
http://www.rmcmotor.hu/termek/...
Eddig a vastagon volt.
Köszönöm a segítséget, ha készen lesz, jelzem!
Kb 1 hónapja vettem egy 600-as banditát, és mostanra (úgy 1400km megtétele után) lettem figyelmes egy kis plussz csörgő-zörgő hangra ami csak 6. sebességben jelentkezik. Tudnátok segíteni hogy ez mitől lehet? Vagy ez normális csak eddig annyira mámorban voltam hogy nem vettem észre? Előre is köszi a válaszokat :)
Ezért jobb a szivattyús.
A szelep vastagabb jóval, mint a résolajcső, ezért raktam egy toldalékot.
Itt lehet az eb elhantolva...
A szelepig vastag a cső, de utána résolajcső van felrakva, a végén fékcsővel.
Bár a szelep, és a résolaj között egy hosszabb, mint tavalyi verzió.
Akkor a szelep után rövidítek rajta...
Készül az olajzóm. Tavaly tökéletesen működött, de most valami gáz van.
Egyszerű, mint a faék. Niva kupplungolaj-tartály, cső, cseppszabályzó, mágnesszelep, cső.
Egyenlőre a hátsó lánckerék előtt cseppentene a láncra...vagyis cseppen, csak a szelep zárása után, a csőben a szelep után lévő olaj biza kicsepeg.
Mit alakítsak rajta?
Más: visszapillantóba tükörlap lelő helyet nem tud valaki?
Van egy bejáratott helyünk, nemdrága.