Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van valakinek olyan marós ismerőse, aki ezekhez hasonló dolgot tudna nekem csinálni?
Tud valaki gumist angyalföld környékén, aki motor gumit is szerel?
Naponta vágok különböző hajós zárakat egy fos kínai erővágóval.....néha mást is kell.....néha kicsit nehezebben, de megy.......akkor mit lehetne egy valóban jó erővágóval?....bármit...
Konkrétan róla van szó:
http://www.rmcmotor.hu/termek/...
Bocs, ABUS. Nem Abloy :)
Hát az én Abloy láncomat kétlem, hogy erővágóval elvágná bárki is.
Bármilyen......
Jóval kisebb átmérőjű az alsó cső, erre fogom tenni a cseppszabályzót.
Eddig a vastagon volt.
Köszönöm a segítséget, ha készen lesz, jelzem!
ÜDV!
Kb 1 hónapja vettem egy 600-as banditát, és mostanra (úgy 1400km megtétele után) lettem figyelmes egy kis plussz csörgő-zörgő hangra ami csak 6. sebességben jelentkezik. Tudnátok segíteni hogy ez mitől lehet? Vagy ez normális csak eddig annyira mámorban voltam hogy nem vettem észre? Előre is köszi a válaszokat :)
Egy sorkapoccsal be lehet annyira szűkíteni egy részen hogy eresszen mikor nyitva van a szelep de már ne mikor nincs.
Ezért jobb a szivattyús.
Nekem is később esett le)))
Nincs szivattyú, így is ugyanaz a helyzet, addig csökkenteni az átmérőt hogy még éppen cseppenni tudjon ha rányitod (akkor van rajta a folyadékoszlop súlya a tartály szintig).
Szerintem nincs szivattyú csak gravitációs a rendszer.
Kisebb átmérőjű kapilláris cső legyen a a szivattyú utáni alsó szakasz. Annak az áramlási ellenállása nagyobb, nehezebben tud a folyadék benne tovább folyni. Ha az áramlási ellenállás nagyobb, mint a folyadék súlyából és az oszlop magasságából adódó erő, akkor abban a pillanatban amikor az adagoló szivattyú leáll, a vége sem cseppen többet. Ez viszont azt is jelenti, hogy a szivattyúnak működéskor nagyobb ellenállást kell leküzdenie.
Bár a szelep, és a résolaj között egy szakasz hosszabb, mint tavalyi verzió.
A szelep vastagabb jóval, mint a résolajcső, ezért raktam egy toldalékot.
Itt lehet az eb elhantolva...
Szia Zöldi!

A szelepig vastag a cső, de utána résolajcső van felrakva, a végén fékcsővel.
Bár a szelep, és a résolaj között egy hosszabb, mint tavalyi verzió.
Akkor a szelep után rövidítek rajta...
Milyen lánc az már, amit erővágóval le lehet vágni? Akár taposva is.
Króm kéményre nem való
Adjál neki kisebb lejtést, vagy túl vastag a csöved.
A következő probléma...
Készül az olajzóm. Tavaly tökéletesen működött, de most valami gáz van.
Egyszerű, mint a faék. Niva kupplungolaj-tartály, cső, cseppszabályzó, mágnesszelep, cső.
Egyenlőre a hátsó lánckerék előtt cseppentene a láncra...vagyis cseppen, csak a szelep zárása után, a csőben a szelep után lévő olaj biza kicsepeg.
Mit alakítsak rajta?
Észben tartom, köszi!
Más: visszapillantóba tükörlap lelő helyet nem tud valaki?
Szia. Milyen kipuff tisztító a szóban forgó?
Lényeges, hogy a lánc soha ne feküdjön a betonon, mert ha erővágóval próbálják vágni, csak letaposva viszi el. Viszont ha magasan van a levegőben rögzítve, az erővágót karból nyomni sikeresen nem nagyon lehet.
Köszi a tippet, ez a felállás lesz, igaz hogy egy jobb lánc nem tudom honnan kezdődik...
Mikor bemegyek az akksitöltőért, add ide, leszintereztem.
Van egy bejáratott helyünk, nemdrága.