Akkor tedd fel, igazítsd rá hogy feszes legyen (végeket ráhajlítani alul) majd vedd le és szintereztesd le feketére. Festék a horganyzott lemezről idővel sajnos lejön, a műanyag bevonat viszont stabilan rajta marad. A tisztítószer ma megérkezett szerencsésen. Én is köszönöm.
Megmondom őszintén, még nem tettem fel a hűtővédőt.
Előbb valahogy feketét akarok csinálni belőle.
Persze felpróbálom a helyére, és aztán.
A postaköltség nem nagyon izgat. Inkább az érdekel hogy ne zizegjen. Volt Louis-os nekem, de nem jött be, mert úgy zörgött mint a veszedelem.
Ha ez is zörög majd, ezt sem használom.
Szóval próba, aztán valahogy fekete lesz, és utána GO!
A kipuff tisztítóval vigyázz, ne érjen fényezett - lakkozott felülethez!
A muanyagon sokszor maskepp feszul ki a szin, igy maskep torik rajta a feny, mas szinunek latod.
Ha esetleg olyan kocsid van, ahol mattitott es/vagy rucskositett a szinre fujt lokharito (kivalo pelda a 124-es Merci pl.: http://images01.olx.co.za/ui/1...), akkor az tovabbi bizonytalansagi tenyezot jelent.
Egyre figyelj, hogy ki legyen "lagyitva" a festek, igy nem pattog le a puhabb, rugalmasabb muanyagrol. Ez egy plusz adalek a festekbe/lakkba.
Szerencsém volt akkor. Legközelebb is az lesz, remélem
Egyébként, jut eszembe, ki fog derülni, mert az autóm eleje sérült picit, és fényezni kell a lökhárítót. Meglátjuk mi lesz. Ráadásul metál szürke, amiből még nem láttam két egyforma fényezést. Kiderül majd...
Egybol egy, nalunk meg ott volt 20 ev... vegulis te jobb vagy, mert 100%-ban jol sikerult a szined.
Legkozelebb mondjuk majd a kocsid kodjat csak ugy diktald be es csodalkozz. En nem tennem.
Én mindent elhiszek. Amúgy nekem nem "neve" van a színnek, hanem egy kód. YAY. Ennyi. Ebből a fényező úgy kikeverte a festéket, hogy nem látod melyik elem lett fényezve. De ettől függetlenül elhiszem, hogy ilyet nem lehet.
Elhiszem, hogy benne, nekem a motoron is ott van a kis matrican a szinkod.
A szinkod meg a kocsiknal is csak tajekoztato jellegu. Volt olyan alkalom, mikor az udvar 3 sarkaban allt 3 "mercury grey" Escort, azonos szin, azonos szinkod es 1x meteres tavolsagbol is latszott mind mas szinu. De volt olyan szin a Fiatnal, ahol eppen 13 arnyalata volt a szinnek, holott mind szemra azonos szinu volt, azonos volt a kodja. Egymas melle rakva a szineket pedig igenis latszott a kulonbseg.
Hidd el, a motoroknal ez fokozottan jelentkezik, nagyon soknak nincs is receptje a festekforgalmazoknal.
Van/volt nemi ralatasom a temara, apam ropke 35-40 evet toltott el fenyezokent, ebbol 20 evet autofesteket is arult, kevert.
Nem vagyok én karosszéria lakatos és fényező, hogy tudjam, mit hogy kell fújni. Laller színkódot kért, én meg próbáltam segíteni. Mikor én fényeztettem a hasidomot, kérte a fényező möster' a színkódot és kész. Ugyan úgy van benne a napon csillogó "gyönygyök" mint az eredetiben. Különbség van? Talán annyi, hogy a "gyöngyökből" kevesebb van, mert az a drága a festékben.
Ezen az oldalon elég pontosan meg lehet találni a színeket és teljesen jól sikerült az pár idom amit ez alapján csináltattam meg....és ezt minden fényező ismeri: link
Szívesen. Remélem tetszik. Megmondjam őszintén, a postaköltségen aggódtam hogy nem-e gondolod hogy ennyit nem ért. Rápróbálni a motoromra nem tudtam, mert az enyémen még rá van szerelve a hűtő két felső sarkára a plusz LED fény. Nagyon passzentosra kell hajtani, hogy ne tudjon rezonálni. Nem kellett volna küldened semmit, használd egészséggel. Remélem épségben megérkezett, törékenyként adta fel a párom. Ő csomagolta be Neked.
Felesleges szinkod utan keresnetek, mert sokra nem mentek vele.
A motorokat kis peldanyszamban gyartjak, keves festek kell rajuk (valahol olvastam, hogy kb. 25000db Bandit fogy worldwide egy evben, a Ducati kb. 6-8000 motort gyart szumma egy evben - tobb festek fogy egy Tesco parkoloban allo feher Suzuki Swiftekre, mint az egesz Ducati gyartaban egy ev alatt). Sok festekgyarto nem is keszit motorfestekhez receptet (pl. ha torik a motor, sokszor megy a kukaba). Ha keszit is, sokszor pontatlan, mert pl. evjaratonkent kicsit valtozott az arnyalat, pl. valtozik a beszallito, lecserelik a szerszmokat stb. Mondjuk ez egy hasoidomnal tok mindegy, mert nem latszik a tavolsagtol.
Emiatt azt ajanlom, hogy inkabb menj el a motorral a festekkeverohoz (vagy egy darabbal amilyen szint szeretnel) es keressetek ra szint festekkartya alapjan.
És az is benne van ebben a listában hogy milyen aláfújót kell használni a szín alá?
K3-K4 SV-nél volt baj, hogy nem tudták sehogyan sem eltalálni a színt.
Aztán egy profi elárulta, hogy ezüst aláfújóval lesz pont olyan kék a kék, mint a gyári.
Előbb valahogy feketét akarok csinálni belőle.
Persze felpróbálom a helyére, és aztán.
A postaköltség nem nagyon izgat. Inkább az érdekel hogy ne zizegjen. Volt Louis-os nekem, de nem jött be, mert úgy zörgött mint a veszedelem.
Ha ez is zörög majd, ezt sem használom.
Szóval próba, aztán valahogy fekete lesz, és utána GO!
A kipuff tisztítóval vigyázz, ne érjen fényezett - lakkozott felülethez!
Márkája valami japán (japánból behozott)
A muanyagon sokszor maskepp feszul ki a szin, igy maskep torik rajta a feny, mas szinunek latod.
Ha esetleg olyan kocsid van, ahol mattitott es/vagy rucskositett a szinre fujt lokharito (kivalo pelda a 124-es Merci pl.: http://images01.olx.co.za/ui/1...), akkor az tovabbi bizonytalansagi tenyezot jelent.
Egyre figyelj, hogy ki legyen "lagyitva" a festek, igy nem pattog le a puhabb, rugalmasabb muanyagrol. Ez egy plusz adalek a festekbe/lakkba.
Egyébként, jut eszembe, ki fog derülni, mert az autóm eleje sérült picit, és fényezni kell a lökhárítót. Meglátjuk mi lesz. Ráadásul metál szürke, amiből még nem láttam két egyforma fényezést. Kiderül majd...
Legkozelebb mondjuk majd a kocsid kodjat csak ugy diktald be es csodalkozz. En nem tennem.
A szinkod meg a kocsiknal is csak tajekoztato jellegu. Volt olyan alkalom, mikor az udvar 3 sarkaban allt 3 "mercury grey" Escort, azonos szin, azonos szinkod es 1x meteres tavolsagbol is latszott mind mas szinu. De volt olyan szin a Fiatnal, ahol eppen 13 arnyalata volt a szinnek, holott mind szemra azonos szinu volt, azonos volt a kodja. Egymas melle rakva a szineket pedig igenis latszott a kulonbseg.
Hidd el, a motoroknal ez fokozottan jelentkezik, nagyon soknak nincs is receptje a festekforgalmazoknal.
Van/volt nemi ralatasom a temara, apam ropke 35-40 evet toltott el fenyezokent, ebbol 20 evet autofesteket is arult, kevert.
A motorokat kis peldanyszamban gyartjak, keves festek kell rajuk (valahol olvastam, hogy kb. 25000db Bandit fogy worldwide egy evben, a Ducati kb. 6-8000 motort gyart szumma egy evben - tobb festek fogy egy Tesco parkoloban allo feher Suzuki Swiftekre, mint az egesz Ducati gyartaban egy ev alatt). Sok festekgyarto nem is keszit motorfestekhez receptet (pl. ha torik a motor, sokszor megy a kukaba). Ha keszit is, sokszor pontatlan, mert pl. evjaratonkent kicsit valtozott az arnyalat, pl. valtozik a beszallito, lecserelik a szerszmokat stb. Mondjuk ez egy hasoidomnal tok mindegy, mert nem latszik a tavolsagtol.
Emiatt azt ajanlom, hogy inkabb menj el a motorral a festekkeverohoz (vagy egy darabbal amilyen szint szeretnel) es keressetek ra szint festekkartya alapjan.
K3-K4 SV-nél volt baj, hogy nem tudták sehogyan sem eltalálni a színt.
Aztán egy profi elárulta, hogy ezüst aláfújóval lesz pont olyan kék a kék, mint a gyári.
http://data.hu/get/6645866/suz...