Kell tuti szinkron ........ aztán az érzékelők a karbiban .. vagy valamelyik pilot csavar alatt a tömítés kuka, de az is lehet ,hogy csak nagyon ki van tekerve a pilot és 1 vagy két henger így gáz vissza vételnél többlet benzi/levegő keveréket kap, és kell pár másodperc míg a többi henger le lassítja a főtengelyt ......
Mindenfélekép a karbiban van a problem és a fars !
Sziasztok
Kérdéssel fordulnék hozzátok kíváncsi vagyok a véleményetekre
Jó pár szerelő után is ugyanazzal a problémával küzdök éspedig elérte a motor az üzemi hőmérsékletét, adok neki egy nagyobb gázfröccsöt szépen fel is ugrik a fordulat de mikor esik vissza akkor 2000 es fordulaton meg áll ott jár 3-4 másodpercig de van hogy csak terhelés alatt ejti vissza alapjáratra, a legutóbbi szerelő azt ajánlotta szedjük szét a blokkot hogy nem e a hengerfejjel van e gond, karburátor szinkront és állítólag szelephézagot beállították szakszervizben csinálták .Esetleg valami ötlet vélemény hogy mégis mi lehet baj nagyon hálás lennék, egyébként 99 es évjáratú 600as Bandit 43000 km el .
Szép napot kívánok!
Az előbb mondták be a hírekben, hogy Schobert Norbi, a vasárnapi ebéd után, fénysebességel hagyta el az ország területét, miközben azt kiabálta, hogy hiába volt minden.
Állítólag előtte a bandit fórumot olvasgatta.
Mi csülköt, csirkét, meg házi szilvalekváros hájas kiflit sütöttünk kemencében.
Ez egy hosszú folyamat.
A csülköt már előző nap bepácoltuk, kicsit előfőztük, a kemencét fel kellett fűteni, stb.
Közben csendesen italoztunk, ezért a végén már mindenki nagyon értett hozzá.
Ez egy kicsit befolyásolta a végeredményt, de azért jót ettünk belőle.
Én a fogdokitól kérdeztem, mielőtt megkoronázta a felső sort, hogy fogok-e még tudni trombitálni, vagy az első ütemben bedől, mint egy rossz kerítés.
Eddig még jól bírja.
Ezt én is megkérdeztem a dokitól amikor eltörött a csuklóm. Meg is jegyezte hogy ezt a viccet ismeri és ne szórakozzak vele, mire közöltem vele hogy ez nem vicc én komolyan kérdeztem
Mindenfélekép a karbiban van a problem és a fars !
Kérdéssel fordulnék hozzátok kíváncsi vagyok a véleményetekre
Jó pár szerelő után is ugyanazzal a problémával küzdök éspedig elérte a motor az üzemi hőmérsékletét, adok neki egy nagyobb gázfröccsöt szépen fel is ugrik a fordulat de mikor esik vissza akkor 2000 es fordulaton meg áll ott jár 3-4 másodpercig de van hogy csak terhelés alatt ejti vissza alapjáratra, a legutóbbi szerelő azt ajánlotta szedjük szét a blokkot hogy nem e a hengerfejjel van e gond, karburátor szinkront és állítólag szelephézagot beállították szakszervizben csinálták .Esetleg valami ötlet vélemény hogy mégis mi lehet baj nagyon hálás lennék, egyébként 99 es évjáratú 600as Bandit 43000 km el .
Szép napot kívánok!
Állítólag előtte a bandit fórumot olvasgatta.
Ez egy hosszú folyamat.
A csülköt már előző nap bepácoltuk, kicsit előfőztük, a kemencét fel kellett fűteni, stb.
Közben csendesen italoztunk, ezért a végén már mindenki nagyon értett hozzá.
Ez egy kicsit befolyásolta a végeredményt, de azért jót ettünk belőle.
Csülökpörkölt volt a menü!
Eddig még jól bírja.
En a sushit is imadom