Szokás itt az újonnan érkezett cuccokat felrakni.
Múlt héten, vagy két hete 50 % akció volt a Hein Gericke boltokban láncszettekre. A zselékockára csak egy lánckerék szettet vettem, de SR 500, meg van egy 125 virago kellette tarsolyba egy komplett szett. Polcon elfér , enni nem kér. Meg kedves baráton zselékockájára is hoztam egy komplett szettet.
De olyan béna boltban a alkatrészprogramjuk, hogy GSX 1400-hez 116-os végtelenített helyett egy 122-tagos véges láncot akart rám sózni a csávó, ami az mellett hogy drágább is volt, még kellett volna egy nittelöszem, meg szerszám emlékeim szerint. Plusz a gyár 18 -as lánckerék helyett 16-at hozott rendszer... Ugyanakkor az webshop-os oldalom jók voltak még a hozzárendelt alkatrészek, így gyorsan javítottuk.
Nem tudom hogy ennek hatására belekorigáltak a webshopos alkatrész rendszerbe, most már nincs 116-os (, de semilyen) lánc, meg csak egykerekezöknek való 16-os lánckerék van, de néztem a 1250-es banditnál is csak 16-ost hozza...
Szerintem azért erre illeni adni, mert én 2 hete spec 2szer fordultam vissza az ajtóból korrigálni a tételeket, de ha nem konyítottam volna hozzá akkor szart hozok most el. Még jó hogy ekkora király vagyok. nullBandit 1200 zselékocka
közben kaptam képet. Egy 98'-as 400-as RF-en volt. Szerinted fog passzolni a banditra? 5ezer pénzt kér érte, bár nem a legszebb állapot, de annyira nem lényeg, csak külföldre és tartalákba kell. Vélemény?
Aki ezzel megtanul keresztbe csúszva "motorozni", az utána valószínűleg két kerékre is lazán át tudja ültetni a tapasztalatait, kisebb zakó faktorral mintha egyből két keréken próbálkozna
Én 7100-al kezdtem anno etetni a legelejétől a Nagy banditát.
Aztán legutóbb gondoltam egyet, és kipróbáltam az 5100-at.
Talán megdöbbentő, de az 5100-el sokkal kellemesebb a váltó.
Én nem tennék 7100-et a nagyba. Úgysem forog annyit (normál használat mellett hogy ilyen olaj kelljen) . Nálam is az volt a fő érv az 5100 kipróbálása mellett hogy 4000 Fölé igen ritkán tekerem . (Igaz 1250 vizes és nem 1200 légolaj)
Nem kell ahhoz felhívjak senkit. Elhiszem így is nektek hogy nem szabad. Nem hiába kérdeztem attóll aki benne van vagy jobban tudja nálam. Köszönök szépen mindent.
A 190/50 elfér, a 190/55 elvileg abban különbözik, hogy magasabb.
Múlt héten, vagy két hete 50 % akció volt a Hein Gericke boltokban láncszettekre. A zselékockára csak egy lánckerék szettet vettem, de SR 500, meg van egy 125 virago kellette tarsolyba egy komplett szett. Polcon elfér , enni nem kér. Meg kedves baráton zselékockájára is hoztam egy komplett szettet.
De olyan béna boltban a alkatrészprogramjuk, hogy GSX 1400-hez 116-os végtelenített helyett egy 122-tagos véges láncot akart rám sózni a csávó, ami az mellett hogy drágább is volt, még kellett volna egy nittelöszem, meg szerszám emlékeim szerint. Plusz a gyár 18 -as lánckerék helyett 16-at hozott rendszer... Ugyanakkor az webshop-os oldalom jók voltak még a hozzárendelt alkatrészek, így gyorsan javítottuk.
Nem tudom hogy ennek hatására belekorigáltak a webshopos alkatrész rendszerbe, most már nincs 116-os (, de semilyen) lánc, meg csak egykerekezöknek való 16-os lánckerék van, de néztem a 1250-es banditnál is csak 16-ost hozza...
Szerintem azért erre illeni adni, mert én 2 hete spec 2szer fordultam vissza az ajtóból korrigálni a tételeket, de ha nem konyítottam volna hozzá akkor szart hozok most el. Még jó hogy ekkora király vagyok.
nullBandit 1200
zselékocka
közben kaptam képet. Egy 98'-as 400-as RF-en volt. Szerinted fog passzolni a banditra? 5ezer pénzt kér érte, bár nem a legszebb állapot, de annyira nem lényeg, csak külföldre és tartalákba kell. Vélemény?
köszi még egyszer
Ez azért nem tűnik rossznak
http://youtu.be/j127RX9S7vw
Hátha érdekel valakit
Aztán legutóbb gondoltam egyet, és kipróbáltam az 5100-at.
Talán megdöbbentő, de az 5100-el sokkal kellemesebb a váltó.
Én nem tennék 7100-et a nagyba. Úgysem forog annyit (normál használat mellett hogy ilyen olaj kelljen) . Nálam is az volt a fő érv az 5100 kipróbálása mellett hogy 4000 Fölé igen ritkán tekerem . (Igaz 1250 vizes és nem 1200 légolaj)
A motorok konténerben állnak a sós tengerparton mire ide kerülnek. Nem könnyű eltávolítani a motorból.
Tegyél egy próbát, hogy mennyire anyagias ez a motor. Hívjál fel boltokat és bontókat is mit lehet hozzájuk kapni és mennyiért.
A bontós amúgy megmondja mik szoktak ahhoz a motorhoz annyira keresni. De vannak olyanok akik ki motorokat nem is szoktak behozni.
Tehetsz egy állhirdetést is fel eladó motorként akkor megtudhatod mennyi érdeklődő van erre a típusra, hogy 2 év múlva el tudd adni.